APRIL-mama's 2010 deel 27!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door caromama, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Pamsie, das fijn zeg dat het de goede kant opgaat met jou en M.! Goed om te horen! Hebben al die tranen, energie, ruzies, lange gesprekken toch ergens toegeleid! Fijn!
    En wat gaat het hard met de ukkies he! V. alweer bijna 1 jaar, bijna een dreumes en dag baby.. Pff!

Ja das waar, het is allemaal voor een goed doel.. Vind het gewoon fijn om leuk voor de dag te komen en dat lukt nu niet echt zeg maar ;).

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @franka Hopelijk helpthet!

@Am wat een stoere schoenen en wat goed!

@Pams Wat fijn dat het beter gaat!

@Akoya werkse nog even!

@hier net ff naar de zeeman geweest, ff 3 rompers gescoord en een hempje en onderbroekje fleecevest voor laetitia en een trui voor manlief. Verder nog wat kleine cadeautjes voor 5 december dus was ff leuk..
    nu lekker thuis.

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed gescoord Spikkel!

Het laatste werk-uurtje tikt weg :D. Morgen nog een dagje en dan alweer een werkweek achter de rug, heerlijk!

Straks brengen mijn ouders J. terug, eten ze een hapje mee, mijn vader begint na het eten alvast aan het plafond van J. zijn nieuwe kamer, mijn moeder zorgt ervoor dat J. optijd naar bed kan, manlief gaat sporten en ik kan dan mooi de vaat wegwerken/opruimen.. Teamwork :D.

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Jewe meid jeetje ik heb er geen woorden voor :( Ik kan me echt niet voorstellen hoe jij je voelt. Alleen al het idee dat je je moeder kwijt moet raken... Heel erg veel sterkte meid!!

Am hoe gaat het met de schoenen van A'tje?

Akoya wat balen dat het zo rustig is op je werk!! Laat het maar snel wat drukker worden! Kan me voorstellen dat je dan gaat twijfelen over de verlenging van je contract. Wanneer ga je eigenlijk met verlof?

Franka wat goed dat je contact hebt opgenomen met een loopbaanbegeleider! Hopelijk helpt dat je aan een leuke baan!

Pamsie wat fijn om te horen dat het tussen jou en M wat beter gaat! En dat de kids het zo goed doen! Jeetje Valentijn ook al bijna een jaar. Wat gaat het toch hard hè.

Spikkel goed geslaagd dus! Leuk is dat altijd.

De meiden liggen er al weer lekker in. Vandaag gezwommen en dat was super leuk! De meiden allebei met zwembandjes in het water. L wil zelf drijven en het liefst als je haar niet vast houdt. In het peuterbad gaat ze steeds staan en laat ze zich voorover vallen en zo komt ze dan vooruit ;) Echt een grappig gezicht. E moet je het water uit trekken als je weg wilt gaan. Die blijft er het liefst de hele dag. Springen van de kant, kopje onder, van de glijbaan. Aankomend weekend een weekendje weg met mijn ouders en zusje en dan weer lekker veel zwemmen.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Aloha! Heb er weer een drukke werkdag op zitten. Nu alleen donderdag nog een dagje en dan weekend!

@ ka, lekker gezwommen! Hier is dat ook altijd geslaagd. Lekker een weekendje weg! Waar gaan jullie heen? Ga ja alleen met je ouders en zusje of gaat je man ook mee?

@ akoya, balen dat het zo rustig is. Zal ik volgende week dinsdag ff een stapeltje uit mijn bakje naar de overkant brengen!
    Maar snap dat je je daar wel een beetje zorgen over maakt. Hopelijk trekt het snel weer aan en kun je gewoon blijven.

@ pams, wat fijn om te horen dat het beter gaat tussen jou en M.! En jeetje, V.alentijn al weer bijna een jaar?!

@ spikkel, al wat gehoord van d'r plasje?

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @akoya: dat is lekker geregeld zo!! zeker Teamwork ;)

@ka: klinkt als een heerlijke dag!

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM jazeker! Ons gezin, mijn ouders en mijn zusje met haar vriend. We gaan naar America (Limburg).
    Lekker nog 1 dagje werken en dan weekend!
    Ik heb morgen een late dienst en donderdag vergadering en slaapdienst en daarna ook weekend. Heerlijk!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh gezellig! Nou, veel plezier alvast dan!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo schattig eerder vanavond! Na een klein peutermeisje al een paar keer terug naar haar bed te hebben gestuurd (duidelijk zonder het gehoopte resultaat) hoor ik opeens door de babyfoon dat L.ukas haar terug naar bed brengt.
    N.oa: Snik. Wil niet slapen.
    L.ukas: Maar het is bedjes tijd meisje!
    N.oa: Snik. Mama is boos. Papa is boos.
    L.ukas: Nee joh. Papa en mama zijn niet boos. Ze willen alleen dat je gaat slapen!
    Dus slapen nu, anders wordt broer boos....

En verrek! Ik heb haar daarna niet meer gehoord!:D

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caro: *SMELT* Dat is echt TE schattig! Je weet nu dus wat je moet doen als N.oa niet wil slapen :D.

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @cm: ahhh wat een smelt moment zeg! hahaha:p

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, ah wat lief! Handig voor de volgende ker als ze weer niet wil slapen stuur je er gewoon L.ucas op af haha.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Blijkbaar is broer boos veel erger dan papa en mama boos! Haha! :D

Soms kan L.ukas echt zo narren tegen zijn zus, maar dan zijn er opeens weer van dit soort momenten en dan smelt ik inderdaad echt.:)

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Cm Ahhh wat schattig ja heb wat gehoord hij was schoon:s nou over 2 weken nogeen keertje en als het dan goed is tja dan is het goed haha

@Akoya Lekker hoor!

@hier zo laetitia naar de psz brengen daarna naar huis mnhaar doen daarna met mn zus shoppen jeeeeujjj heb dr zin aan:d

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ka: ik zou half januari met verlof gaan, ik wil tot 4 weken voor de uitgerekende datum door blijven werken.
    Wat leuk zeg, jij hebt ook al van die waterratjes! Wat een heerlijk vooruitzicht een weekend weg!

Caro: kom maar op met dat werk ;).
    Woow die L.ukas! Handige Harry en wat schattig dat gesprek tussen die 2, smelt!

Oeh lekker ff shoppen Spikkel! Iets voor jezelf?
    Heb je trouwens een voorgevoel van wat het is? En willen jullie weten wat het is?

Hier laatste dagje aan het werk.. daarna weekend. Morgen bij mijn nichtje op de koffie en vrijdag hebben we
    intake op de psz en daarna gaan we schoenen shoppen voor J., aangezien manlief de hele dag vrij heeft genomen,
    maar eerst vanavond genieten van een avondje alleen.. Manlief gaat naar vrienden en J. leg ik er optijd in.

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: en hoe gaat het met A.tje en haar nieuwe schoenen? En maakt T. al aanstalte om te gaan lopen?

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    cm
    wow gaaf egypte! :)
    leuke schoenen

am
    leuk, en wat een goed idee, zal ook eens gaan kijken bij de vd
    just small is erg leuk :)

eylem
    idd je moet nodig zeggen dat gijs grote voeten heeft hahaha
    maar niets aan te doen
    leuke laarzen en gave jas zeg!!!

am
    leuk, ik had ook altijd aapies

leuke schoenen ing

ka wat erg van je nachten helaas ik heb ook geen gouden tips (nachtlampje misschien?)

cm leuk tickets :)

am, wow wat een enorm gave schoenen zeg! staat echt leuk

akoya
    leuk zijn die workshops :)
    snap dat je onzeker bent, maar zoals de andere, iedere zwangerschap is anders.
    ik heb het ook hoor...

jewe wat is het toch heftig :(

pams dank je wel!

franka ik duim nog steeds volop met je mee

pams, wat fijn dat het beter gaat met jullie relatie!!

akoya balen dat het zo rustig is op het werk, vervelend is dat

ka lekker gezwommen dus :) gijs wil ook het liefste zonder hulp drijven:cool:

cm briljant hahaha

lekker hoor laatste dagje akoya

zo beetje bijgelezen!

hier moe moe en nog eens moe! bijna nergens puf voor, vooral aangezien mijn hyperactieve peuter het ook niet makkelijk maakt om een rust te nemen...maar ja...hoort erbij denk ik dan ;)

nog 1 week en dan eindelijk echo....tijd lijkt voorbij te kruipen. echt irritant.... maar ja ook dat is gewoon afwachten.

vanmiddag en morgen nog werken en dan heb ik ook weekend.

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    AAARGH! Wat een irritante, hersenloze, brutale, doorzeurende belmiepen zijn er zeg. Ik zeg toch duidelijk ''Nee we hebben GEEN interesse!" Nee = nee!

Chill: herkenbaar.. Ik krijg ook niet de rust die ik graag zou willen met die heerlijk drukke peuter van me ;). Maar ja, hoort erbij.
    Wij nog een week en een dag wachten en dan de 20 weken echo, zeker die laatste dagen kruipen voorbij zeg.

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    OPROEP!

Waar vind ik in hemelsnaam een leuke muts en sjawl voor bij J. zijn nieuwe, donkerblauw met bruine, jas (ik heb nog donkerblauwe wantjes, dus moet daar wel mee matchen).

Zucht, loop al vanaf vanochtend 8 uur internet af te struinen en kan nix vinden :(.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

Bij kleertjes.com of kixx online? Maar daar zul je alwel gekeken hebben. Wij hebben donkerblauwe sjaal van shoeby maar de mutsen daar zijn tien maten te groot.

Deel Deze Pagina