APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier vandaag nog gen kleertjes van kleertjes.com......
    Volgens track and trace zijn ze nog niet gesorteerd bij tnt..
    Heb ze afgelopen vrijdag besteld, jammer...

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmm das balen! Normaal zijn ze er erg rap mee.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Als Ayla een poepluier heeft tijdens het slapen ga ik haar daar niet voor wakker maken. Als ze er last van krijgt en zelf wakker wordt is het vroeg genoeg om ‘m te verschonen. Wat een leuke foto van Gerodi! Wat een lekker kereltje zeg. Jammer dat je bestelling nog niet binnen is.

@ Mirjam: Ik schud de flessen gewoon hoor. Alhoewel ik nu ik 180+6 geef wel eerst roer, omdat die melkpoeder altijd zo bovenop het water blijft liggen en als ik dan ge schudden dan schud ik al die poeder in de speen. Maar na het roeren schud ik dus gewoon. Ik merk er trouwens niks van hoor dat Ayla meer krampjes zou krijgen van het schudden. Wat leuk zo’n traktatietaart, had ik echt nog nooit van gehoord.

@ Napoleon: Wat leuk een fotoshoot op van die grote lelies. Volgens mij was de mogelijkheid om dat te doen er vorig jaar ook. Jammer dat Haren zo ver weg is, anders had ik het ook wel leuk gevonden.

@ Ann: Ach gossie, ja, zielig hè die prikjes. Dat scheel kijken kan geen kwaad hoor, doet Ayla ook als ze heel geconcentreerd naar iets aan het kijken is.

@ Wonder: Hè wat klote dat alle klachten nu weer terug komen :(. Ik zou ook weer overstappen op die andere voeding.

@ TM: Zo Thobias is idd lekker gegroeid. En fijn dat je de meds kan gaan afbouwen.

@ Ikheid: Wat goed dat Jayden om kan rollen. Ayla is wat dat betreft een luiwammes, die probeert nog helemaal niet te rollen. Heeft misschien ook wel met haar afplatting te maken. Het kost haar daardoor meer moeite om haar hoofd te draaien en dus ook om een poging te doen om om te rollen kan ik me zo voorstellen.

Ben vanmorgen bij mijn nichtje en Ryan langs geweest. Was weer gezellig. Ze zit in een behoorlijk relatiedip met haar vriend en ik ben echt benieuwd of en hoe lang het nog gaat duren tussen die twee…

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sneu voor je nichtje zeg!
    Ja dat zou kunnen dat het iets met die afplatting te maken heeft.

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Das vervelend voor je nichtje mermaid !! Was Ryan niet gepland ook toch ?? Of was dat alleen bij je schoonzus ?? Hoe is het daarmee trouwens ??

Justin wordt nu wakker maar hij heeft bijna een uur geslapen, doet ie anders nooit :D
    hen trouwens de flessen en spenen veel te lang laten koken, was ze vergeten !!!!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, Ryan was niet gepland idd. Maar M. (haar vriend) is ook wel een beetje een oen hoor. Komt ie er nu mee dat ie vindt dat het allemaal wel een beetje snel gaat. Ja, had mijn nichtje gezegd, het is ook allemaal veels te snel gegaan, maar ja, we hebben er samen voor gekozen om het kindje te houden. Oh, en hij wil graag weer dat het wordt zoals het voorheen was ;). Dus mijn nichtje had ook gezegd dat dat sowieso niet gaat gebeuren, aangezien het gewoon niet meer hetzelfde ís nu Ryan er ook is.

Met mijn s.z. gaat redelijk. Ze heeft een te hoge bloeddruk en wordt dus extra gecontroleerd, moet het rustig aan doen en moet in het zh bevallen. Ach, ik had niet anders verwacht dan dat zij wel weer 1001 dingen zou hebben. Ze heeft namelijk AL-TIJD wat! Echt dodelijk vermoeiend ;).

7. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mermaid: om je even gerust te stellen: Emma rolde zich pas echt om (beide kanten op) toen ze 7,5 mnd was. Zij had ook een voorkeurshouding (door blokkade in nekwervel) en is met 4 mnd daaraan behandeld en vervolgens fysio. Het is toen daarna best snel gegaan met gaan zitten, tijgeren, kruipen staan e.d. Met 10mnd liep ze aan onze hand mee. met 13 mnd liep ze los.
    Emma is een meisje die eerst alles volledig onder controle wil hebben voor ze het wil doen, ze liep dus pas los toen ze het kon zonder te vallen. Hetzelfde heeft ze ook met zindelijkheid .. ze wil gewoon niet falen lijkt het en draait op haar moment de knop om.
    Wat vervelend voor je nichtje.. misschien moet haar vriend nog zijn plek vinden in de nieuwe gezinssituatie ?

Ik ben echt lui vandaag... krijg echt niets zinnigs gedaan en als ik op het punt sta mezelf even een schop onder de *** te geven, wordt Tim wakker en kan ik met hem aan de bak.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

9. mirjam2112

Ja dat is zeker een oen dan !! Het is te hopen dat ze er uit gaan komen samen .. Als ik dit zo lees zie ik hem nog wel eens met z'n staart tussen z'n benen er vandoor gaan ..
    Schiet ook niet op met je schoonzus dus ;) is ze er wel al klaar voor qua huis/kamer ?? En komt de vader nog hierheen voor de bevalling??

Demi is aan het 'bellen'
    hallo ? Ja, oke, doei !!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Emmetje: dat schiet niet echt op dan.
    Mermaid: rare snuiter die M! Had ie eerder moeten bedenken..

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik werd gebeld door een onbekend nummer. Ik neem op, zeg mijn naam...geen reactie...ik zeg mijn naam nogmaals...wederom geen reactie. "Dan niet" denk ik! Ik wil ophangen, en op het moment dat ik op de knop druk om de verbinding te verbreken hoor ik ineens een mannenstem zeggen "Goedemiddag met ....". Maar ja, toen had ik de verbinding dus al verbroken ;). En nu weet ik natuurlijk niet wie het was en kan ik ook niet terugbellen....

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik heb ook zo het vermoeden dat ie er over niet al te lange tijd echt mee gaat kappen.... Mijn s.z. heeft gelukkig alles al geregeld enzo, dus als de beeb zich eerder aandient dan eind augustus is dat geen ramp. De vader komt niet hierheen voor de bevalling. Mijn s.z. wil als de beeb ca. 2 maanden is en de eerste vaccinaties heeft gehad met hem/haar naar de Dominicaanse gaan.

Hahahha, die Demi :D.

13. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    ..::DERYAN.NL::..

Ik heb de bay variant in het blauw.
    Het is dus een soort reisbedtentje...

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    die hazentanden horen er niet bij...

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    meiden ik heb ook een bon gekregen, alleen niet voor het dolfinarium, maar voor walibi. wij zllen er niet heen gaan, maar als 1 van jullie m wil hebben, pb me maar even je adres. 10,00 korting pp.
    Anders gaar ie naar mermaid voor dr kraammand:p

mermaid: wat zielig voor je nichtje en eigenlijk ook voor ryan, hij kan er niks aan doen en nou is zn vader niet echt blij met hem.....wat een flapdrol.
    En dat bellen heb ik ook vaak, dan is het een enquetebureau of zoiets die je dan op de luidspreker hebben staan en dan later pas antwoorden omdat ze weet ik wat nog aa het doen zijn....

16. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    onbekende nummers en dan een lange stilte is vaak reclame...ik neem tegenwoordig onbekende nummers maar niet meer op. ALtijd eerst even stil en dan 'Goedenmiddag met...'

17. mirjam2112

Mermaid: zal wel enquete zijn geweest ja ... En als het belangrijk is bellen ze nog maar een x terug !!

Justin heeft nu maar 140 op .. Zijn schema vandaag is als volgt:
    0530 BV r
    0730 BV l + r
    1000 fles 260 ml
    1330 BV r + l
    1600 fles 140 ml

en dan tussen 19-20 nog een x BV waarna hij hopelijk doorslaapt ;)

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    wonder: heb je al contact gehad en hoe gaat t met elin?

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    zou kunnen, maar met Elin werd de kma met de fles ook pas echt duidelijk!

Ron heeft trouwens met de arts gesproken en die gaf aan dat ze het juist beter op deze voeding zou moeten doen dan op die andere omdat de koemelk hier nog kleiner in is gemaakt....we moeten dus nog volhouden. ;) Ik blijf vandaag en morgen gewoon nog op de Novalac en dan ga ik weer de Nutramigen proberen...en als ze dan weer dezelfde klachten laat zien laat ik het gewoon bij de Novalac hoor. Ik snap er echt de ballen niet meer van!

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Deel Deze Pagina