Wonder: nou hopelijk gaat het lukken met die voeding! Pfff er krijst er hier één alles bij elkaar! Tot later!
Ja echt he?! Echt serieus....Seeger die kan ook honderdduuzend keer mam roepen....alleen die zegt er dan geen Hi bij...hahahah wel herkenbaar dus... Ben straks weer ff terug!
Ik heb net leuke foto's gemaakt van mijn mannetje en kan het natuurlijk niet laten om ze even te showen !
Wow, wat een space ding! Wij hebben er 1 met een trilfunctie, iedereen vraagt dus of ik er al ingezeten heb8)
Hahaha, deze heeft volgens mij ook vibraties. Wij hebben er nog helemaal geen één, dus ben me een beetje aan het oriënteren. Deze vind ik trouwens ook nog betaalbaar. En ik wil ook nog zo'n speelkleed .
Er zitten trouwens maar 2 van die speelbogen op hè. Het lijkt alsof het er aan elke kant 3 zijn, maar dat zijn alleen de standen waarin de bogen kunnen...
Thnx for the compliments ! Mike heeft ook een wipstoeltje met vibraties, en hij vind het heeeeeeeeeerlijk !
oh ok hahaha, hij is wel gaaf. En zo'n speelkleed is ook leuk!!! Ik snap die trilstad alleen niet, volgens mij vindt ie er nl geen reet aan.....
Kleintje: super die fotos! Wij hebben een wiegstoel van Nuna Leaf, kost wel wat maar dan heb je ook wat.. En hij is ideaal!
@ikheid: wauw, jayden is best vlot denk ik of niet? @tm: ja dat doet kasper ook. zodra ik m op zn buik leg begint ie met zn beentjes. hij trekt ze omhoog en zet zich af en komt vooruit (weliswaar centimeters maar goed) @traktatietaart: leuk!