dacht net... mijn kleine oranje mascotte ligt nog te slapen, dus heb even de foto op m'n computer naar voren gehaald... zelfs via een foto brengt hij ze geluk
Pamsie: houdt hij niet van voetbal of kan hij de spanning niet aan ?? Ik zit ook continue met m'n handen voor m'n ogen
nee hij houdt niet van voetbal, ik ook niet echt hoor maar soms vind ik het wel leuk!! en nederland natuurlijk al helemaal alleen een beetje jammer dat ze hun shirt niet meer uit mogen doen bij een doelpunt maar mooi 3-1
Nee ik normaal ook niet maar Nederland natuurlijk wel pffff wat een spanning zeg Justin zit te mopperen ... Snap er niks van ? Normaal hoor je hem niet meer na 8en .. Naja even z'n oranje speentje geven dan slaapt hij hopelijk verder ...
WAHOEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! FINALE!!!! ps. Elin doet het weer super op de 'oude' voeding!! Heeft iemand een korte samenvatting van vandaag voor mij? Mag straks na het voetbal hoor...hahahahha
HUH, IK TYP IN HOOFDLETTERS EN HET KOMT ALS KLEINE LETTERS IN M'N BERICHT... en als ik dan nu in kleine letters typ??
Pfewwwwwwwwwwwwwwwww!!! Wat liet die scheids nog lang doorspelen....ik zat hier echt te flippen op de bank!