@ Ingrid: Je Engelse brief heeft dus indruk gemaakt. @ Wendy: Wat een geweldige foto van Jolene. Oh en die link met een foto die je gaf doet het niet.
@wendysunny: wat goed dat jolene al rolt naar haar buik @napoleon: goed hoor ook femke kan al rollen naar haar buik!! @mermaid: leuk dat je een gezellige lunch hebt gehad. en dat ayla het zo leuk vind
Wow al rollende kindjes, knap hoor !! Justin doet dat nog niet, moet ik me zorgen gaan maken?? Hij draait zich wel ondersteboven in bed, vanmiddag zelfs met z'n beentjes tussen de spijlen Wendy: wat een leuke foto zeg !! Echt een scheetje !! Janne: succes met alles verven nog .. Zo m'n vriend z'n kies is er eindelijk uit! Hij heeft er al op en af een jaar last van en telkens behandelingen gehad maar niks hielp. Nu had hij van de pijn al 3 dagen niet gegeten of geslapen dus bij de tandarts geëist dat ze hem eruit gingen halen !! Hij werd eerst naar het zh doorgestuurd waar ze pas 24 aug plek hadden, dat is toch niet normaal !! Na flink zeuren maakte de tandarts er toch spoed van en is hij dus vanmiddag eruit gehaald .. Hij is super misselijk en heeft veel pijn dus naast 2 kinderen heb ik nu ook een zeurende man ik wordt daar altijd zo geïrriteerd van maar dat is natuurlijk helemaal niet eerlijk, ik kan er gewoon slecht tegen als ik niks voor hem kan doen .. Snap ook nu dat ik zelf kinderen heb waarom mijn vader altijd boos werd als wij vielen of pijn hadden, niet op ons maar op zichzelf omdat hij het niet kon voorkomen. Dat heb ik ook als Demi valt .. Zo heel verhaal geworden joh, sorry nu weer ff voetbal kijken, ik ben voor Spanje
hoi, had net alles gelezen en wilde reageren toen gerodi weer ontroostbaar was. hij ligt nu bij mij op schoot... vandaar geen hoogdletters8) ben ondertussen wel de helft weer vergeten, rollende kindjes, schilderende janne, ik-wil-er-graag-bij-zijn ayla, engelse sollicitatiebrief en een kies die er niet meer is. vanmiddag bij mijn vriendinnetje hier in de straat geweest, maandag hebben ze een gesprek in het zh, misschien krijgen ze al wat info. en had ook nog een leuke site www.kinderkleding-tekoop.nl het wordt nederland-spanje!!!!!!!!!
@ Mirjam: Heb ik ook altijd hoor als Arco iets heeft. Soms kan ie dan zo zemelen. Vreselijk!! Maar ik merk bij hem wel dat als ie echt iets heeft ik 'm niet hoor klagen. Zo heeft ie een keer zijn been gebroken en dan geeft ie geen kik als ik 'm hielp met een broek aantrekken enzo terwijl dat wel echt zeer deed. Hetzelfde toen ie een peesaanhechting in zijn knie had gescheurd en toen ze pas een bups gaatjes hadden gevuld had ie ook echt pijn aan zijn mond, maar ook dan klaagt ie niet. Als ie dus wel steen en been loopt te klagen weet ik dat het allemaal wel meevalt .
Ja erg hè zieke mannen, toen ik kotsmisselijk was klaagde ik ook maar ik bleef wel proberen de rest niet te belasten met m'n gezeur .. Maar ja ik heb nu wel medelijden ladyzorra: ik hoop dat ze wat info krijgen, lijkt me verschrikkelijk die onzekerheid .. Hoe gaat het nu met ze ??
ze heeft dr dipjes en loopt bij een psycholoog, maar ik vind dr zooo sterk. laten we hopen op iets van info, maar het kan wel 6 maanden duren... hij zou vandaag 2 maanden zijn..
Ik snap niet dat die voetballers hun shirtje blijven wisselen Die moeten inmiddels toch een mega voorraad shirtjes hebben van mekaar !
Jeetje wat heftig allemaal .. Waarom duurt dat zo lang ?? Toen je zei dat ze mee ging naar zumba viel m'n mond open, ik vond dat zo knap !! Ik zou m'n bed niet meer uitkomen van ellende maar je moet toch door .. En hun dochtertje, hoe gaat het met haar ??
je moet, er is ook nog een dochter en ze wil ook van de kilo's af... dochtertje is net 2, dus die roept de hele dag baby tegen gerodi, verder heeft ze het niet echt door. en die dagen dat ze niks wil heeft ze ook best, maar die zie je minder als buitenstaander.