Ik ga er vandoor, hoop dat het morgen een fijnere dag is voor mn ventje, want dat huilen is ook niet leuk voor m. Ik lees morgen weer bij, truste!!!
Pamsie: nou dan snap ik het helemaal niet met die shirtjes mermaid: heb ik ook hoor, maar de kwaaltjes en bevalling staan nog vers genoeg in m'n geheugen om niet helemaal jaloers te zijn tm: grrrr mannen slaap lekker allemaal !!! Xxx
goedemorgen meiden, ik ben bang dat hier het uitslapen verleden tijd is... thijmen sliep altijd van 8 tot 8, maar nu hij sinds het weekend in een groot bed slaapt en er dus zelf uit kan, staat ie om half 7 boven aan het traphekje 'thijmen wakker worden!' hmm, daar zijn wij dus niet heel blij mee, hij was zelfs eerder wakker dan Kasper! kasper sliep van 8 tot 7 en hij van half 11 (jaja, gisteravond wilde hij ook al niet in bed blijven) tot half 7, dus hij zal wel lekker moe zijn vandaag. pff, en ik ben nog steeds ziek,dus dat wordt een zware dag... sorry voor mn gepiep! hoe is het hier met iedereen? lekkere nacht gehad?
@tm: ojee vervelend voor je zeg! hier is het andersom, mijn libido is nog niet was het moet zijn (lees: hoe het was), maar mn vriend wil altijd wel haha...
mn buurvrouwtje moet om 11 uur in het ziekenhuis zijn, wrs gaat ze ingeleid worden dan... ze is al bijna 42 weken, spannend!
@ Surf: Oh, da's balen dat Thijmen nou zo vroeg wakker was. En helemaal dat ie dan gaat roepen. Als ie gewoon wat zou gaan spelen zou het nog niet eens zo erg zijn. Nou, dat laten slapen vanaf een uurtje of 8 's avonds gaan we dus niet meer doen, want madam was vanmorgen om 05.00 wakker. Er zit dan 9 uur tussen de flessen en dat is natuurlijk gewoon keurig, maar 05.00 uur vind ik toch echt wat te vroeg. Vanavond maak ik haar dus wel weer gewoon wakker...
@mirjam: balen dat thijmen nu steeds zo vroeg wakker is!! @mermaid: ja dan zou ik ayla voorlopig nog maar wel wakker maken
Hoi! Ingrid, je gebedje is verhoord hoor, jammer dat je favoriete team nu weg is LZ, ik heb echt veel respect voor je vriendin. Krijg er echt een brok van in mijn keel als ik bedenk dat ik in haar schoenen zou staan... Surf, beterschap en succes met Thijmen in bed houden! Misschien inbakeren? Mermaid, slim dat je haar dan weer wakker maakt als je merkt dat ze nu vroeg wakker wordt. Alweer zin in zwanger zijn Ik nog ff niet hoor haha! Libido op tilt of niet: of gewoon helemaal uit? Ik had gelezen dat als je bv geeft je 'minder zin' hebt, maar dit is niet normaal joh, als ik alleen mijn eigen gevoel volg dan wil ik gewoon écht níet, zo raar! Eh... anders nog iets? Ik weet het niet meer. Ga ff Eva in bad stoppen voor ze te moe wordt. Vandaag komt een vriendin langs, weet niet of ik nog online ben. Fijne dag! X
Ayla ligt nu trouwens nog te slapen. Laat ze weer 5 uur tussen de voedingen. Ze vond 05.00 uur 's morgens zeker toch ook wat te vroeg, hahaha.
@mermaid: das ook wel lekker toch? dat ze nu langer slaapt, heb je rustig de tijd om te douchen en aan te kleden enzo... wel balen dat ze al om 5 uur kwam... ik zou alleen als ik jou was nog niet meteen weer terugschakelen, want soms duurt het even voor ze aan een nieuw ritme gewend zijn. kasper werd op vakantie steeds rond 4 uur wakker, terwijl hij daarvoor thuis al tot 6 uur sliep. toen we weer thuis waren kwam ie eerst nog in het ritme van de vakantie, maar na een dag of 4-5 schoof het weer langzaam op en vanochtend was het 7 uur. je moet zoiets ook vaak even wat tijd geven...
das balen ja, maar ik hoor hem niet, Surf wel Surf: misschien moet Thijmen weer even wennen aan z'n nieuwe bed en slaapt hij dalijk weer langer ..
morge! We hebben twee vroege vogels, Thijmen en Ayla hahaha Hebben jullie ook dat de babyfoon de geluiden zo veel harder maakt? Net hoorde ik kei hard boem, leek op zn minst of Gerodi uit zn bed gesprongen was, maar mr heeft zichzelf helemaal naar boven gewurmt en schopte dus met zn voet tegen zo'n muziek/ licht dingetje die aan zn bedje hangt8)
Hahaha ik lig helemaal dubbel hier in mijn eentje. Kijk ik even in de wieg, ligt Eva met haar duim tegen haar lip maar haar mond is aan het sabbelen. Ziet er eccht heel suf uit Trouwens, ze wil absoluut geen speen meer en onze pink is ook helemaal mis, ze wil alleen haar eigen duim van haar linkerhand! Eigenlijk vind ik het wel handig, hoef je geen speen terug te doen als ze hem kwijt is enzo, maar ja, het is moeilijker afleren en slechter voor haar tanden... maar ik heb wel sympathie voor haar want oh wat hield ik vroeger ook van mijn duim
Haha, maar je hoort toch ook voetstappen door dat ding? Is dat dan zijn hartslag? Ik heb geen babyfoon in onze miniflat, dus zou het niet weten.
Iemand ervaring met ups ?????? M'n broer heeft een laptop besteld voor m'n vader en die laat hij bij mij bezorgen, omdat hij zelf op vakantie is. Nu belde hij gisteren, op internet staat dat ze zowel gisteren als eergisteren aan de deur zijn geweest maar dat is niet zo !! Ik was gewoon thuis en ze zijn ECHT niet geweest .. Nu staat de derde en laatste poging op vandaag tussen 9 en 19. Ik kan nergens een tel nr vinden vandie klojo's en heb ook geen zin om heel de dag voor jan lul binnen te blijven ... Hoe kan je die droeftoeters bereiken in godsnaam !!??
Misschien moet je de hele dag met een vuvuzela op je balkon blijven staan, dan zien ze je wel. Geen idee dus Maar wel vervelend!