Lz: dat programma heb ik ook gezien gisteren !! Vond je die vrouw niet een beetje zeuren op het eind?? Een beetje zeggen dat ze niet meer kon terwijl dat kind het slecht had en er gewoon uit moest !! En ja die zoon van 18 vond ik ook een beetje raar .. Was de vriendin van kleintje trouwens .. Surf/ ja toen jij het net zei van Kasper bedacht ik me dat Justin mssn ook wel in een sprongetje zit .. Ups: nou die kneuzen zijn volgens hun weer langsgeweest maar niemand gehoord behalve 1 x op m'n mobiel toen ik stond te douchen maar ze hebben niet aangebeld .. Naja dan kan m'n broer et zelf op gaan halen ..
ik ben het aan het kijken, maar wayt is die man irritant zeg, hij zit maar te lachen, zou echt boos zijn geworden...
De reden van het gilfestijn is me inmiddels duidelijk geworden. Ze is gewoon hartstikke moe, maar vertikte het om te gaan slapen. Inmiddels is ze bijna vertrokken, dus ik ga zo maar weer eens kijken of ik haar in haar bedje kan leggen. @ Pamsie: Ja, ik moest er ook wel om lachen dat ze ging plassen, vooral door dat tevreden gezichtje wat ze erbij trok. Tjee, alweer bijna werken. Heb je er zin in of zie je er erg tegenop. @ SBS programma: Dat ga ik vandaag of morgem ook eens kijken op uitzending gemist.
Hahahha, ik dacht "Huh, heeft ze het nou over Thijmen???", maar je bedoelt die vent uit dat programma...DUH...
ik heb vanmorgen ook de Nuna Leaf gekocht!! Ik had nog zoveel cadeaubonnen liggen dat ik vond dat Tim wel een mooi kado mocht hebben
Ja wat een iritante vent he! Hij had van mij op de gang mogen gaan staan. Vind die vriend van dat andere meisje ook wel wat koel... Ik snapte ook niet waarom ze zei dat ze niet meer kon terwijl die vk toch echt aangaf dat het niet zo goed ging met dr zontje.
@lz: ja die andere jongen steunde zn vriendin ook helemaal niet. erg koel allemaal en hij ging niet bij zn kindje kijken, vond ik ook gek. en dat ze niet alles op alles zette om dat jochie eruit te krijgen is ook gek, als mij dat gezegd zou worden zou ik in een moeite door persen hihi wee of geen wee
Precies, ik heb niet echt, eigenlijk echt niet, persweeen gehad, en toen ze zei dat zn hoofdje stond, zei ik: oh ik pers wel door, maar dat mocht toen niet8) En dat lachgas, ze had het beter met ductape aan dr gezicht kunnen plakken.....
Janne: nou dus je bent bijna klaar met al dat verven?! Petje af hoor! Zeker met dit weer.. wat een hitte! Mirjam: nee joh, vooral geen zorgen maken, vaak doen ze dat rollen met de 4 à 5 maanden. Dus hij heeft nog ff Jeetje die Just! Gelukkig is ie van de kies af! Heeft ie daar iig geen last meer van.. Maar belachelijk zeg dat je moet zeuren om een spoedje! Hij heeft toch pijn en geen 1 behandeling heeft geholpen.. Ik heb dat programma ook gezien van die kraamafdeling. Zo zielig dat kindje met die darmen! LZ: spannend voor je vriendin zeg! Wat een bikkel is ze.. En wat duurt dat lang voordat ze iets aan info krijgen. Ja idd, NL-Spanje! Dat wordt een spannende wedstrijd! Hier geen hardere geluiden door de BF. Klopt dat is een vriendin van me, haar zoontje is geboren met de darmen buiten de buik. Maar dat is nu weer helemaal goed. Pamsie: hopelijk heeft Lotte vandaag minder last van krampjes! Zo zielig! Emmetje: dat is idd een vervelende gedachte.. Dat als je weer zwanger zou raken je wellicht eerst een miskraam zou moeten verwerken. Bah! Gaaf hè die Nuna!? TM: mijn libibo is nog niet helemaal zoals ie was.. Manlief wil altijd, maar ik niet altijd. Ook mijn onderkantje doet nog best zeer, voelt beurs aan.. Kindjes: hier w8en we met een 2e totdat Jayden 1 jaar is.. Dus nog 9 maanden wachten en dan maar weer 's proberen. Ik heb er nu al zin in! Zo leuk om weer zwanger te zijn! Alleen de bevalling vindt ik minder, maar dat neem ik maar op de koop toe Je moet er wàt voor overhebben hè! Surf: balen dat Thijmen er nu hele korte n8en van maakt! Beterschap! Wat balen zeg dat je nu zo ziek bent.. Thijmen zal vandaag wel erg veel slapen, of niet? Spannend voor de buuf! Krijgen jullie er een buurmeisje of -jongetje bij! Leuk! Pffff wat een drukte! Fijn dat ze allebei in bed liggen! En lekker klagen mag hier hè meis! Janne: have fun met je vriendin! Ik zouo blij zijn als Jayden zijn eigen duim goed zou kunnen pakken, maar die floept er steeds uit. Ik ben het spelletje 'de speen terug doen' echt beu! Mermaid: fijn hè dat plassen als ze net uit bad zijn.. Komt door het lauwe water. Jayden gaat heel vaak poepen na het badje, ook erg fijn! Succes vandaag met je dagje.. Fijn als ze zo aan het schreeuwen zijn en je weet er geen raad mee. Ooh ik lees het; oververmoeid. Hopelijk tukt ze nu een paar uurtjes. Hier: vanochtend ff de boven gedaan, snel naar de stad geweest, net de honden uitgelaten en nu lekker in de tuin zitten.. Jayden heeft zijn ochtendslaapje overgeslagen en ik kei moe, hij ligt nu op bed, sinds 2 uur, het wàs stil, maar nu hoor ik 'm! Godver! Ik ga maar 's ff z'n speen in doen.. dat zal het wel zijn. X
Dat mens van 37.. Wat heb ik me gisteren lopen ergeren aan haar! Vk zei dat het hartje langzaam begon te kloppen.. Mens pers dan! Maar nee hoor, ze kon niet meer zegt ze dan! Hallo, ff serieus, dan pers je toch met al je kracht die je in huis hebt!? En die zoon van 18 was erbij.. Dat zou ik NOOIT doen. Dat ziet ie straks wel als ie zelf papa wordt..
Ik vind dat echt heel vreemd, je zoon bij de bevalling. Gelukkig zei ze nog wel dat ie aan de andere kant moest zitten, anders had ie een kijkdoos effect van zn moeder
ikheid: ja thijmen ligt er nu vanaf 12.15 uur in en kasper haal ik er net uit na 2 uur! wow! ja buuf is nog niet terug uit ziekenhuis, spannend hoor. ze hebben al een dochtertje van anderhalf en krijgen nu weer een meisje. dus wij zorgen voor de jongens en zij voor de meiden haha