Surf: leuk weer een buurmeisje! Wooow die tukt al lang! LZ: ja dat dan nog net ja.. hij moest idd ff ergens anders gaan zitten. Gatver zeg.. Het idee alleen al! Hij is weer wakker! Ff tut erin doen..
Kleine viespeuk heb ik! Ik haal hem ff uit bed om een boertje te laten.. grijpt ie zo in m'n tiet! En lachen! Wat een lol had ie! Hahaha! Leg ik hem terug in bed.. begint ie te jengelen, zeg ik 'je bekijkt het maar ff Jayden' gaat ie me kei schattig aan liggen kijken met een big smile.. Poging 4, hopelijk gaat ie slapen.. Hij is kei moe
@zo stroom is er weer, kasper in de box... hij drinkt nu steeds vaak maar kort... @ikheid: ja tis al een eeuwigheid geleden dat hij zo lang achter elkaar sliep, laatst vroeg ik jullie nog hoelang de kindjes sliepen omdat hij zo kort slaapt normaal, dus wrs had ie wat in te halen... is vast vermoeiend zo'n sprongetje... hopelijk helpt zn tut!
Surf: fijn dat ie weer slaapt! Jayden huilt nog steeds.. Ik laat hem maar ff hoor, tis toch z'n tut.. Zo blijf ik bezig! Ja hahaha, hij zal het vast van z'n papa gezien hebben
Toch maar ff gaan kijken.. dat huilen is ook zoo zielig. Tut gegeven en z'n armpjes gingen langs z'n hoofdje, oogjes viel half dicht.. Dus denk dat ie nu wel uitgeput is en gaat slapen. Ik hoop het zo!
kasper lag in de box, maar omdat thijmen wakker was heb ik m over gelegd in bed. risico was dat ie wakker zou worden, maar hij slaapt door! thijmen is nu beneden, heeft dus 3 uur geslapen!
Maar dat Thijmen zolang heeft geslapen houdt in dat ie nu aan het stuiteren is van energie? Of valt dat reuze mee? Hier is het nu ook stil..
ik ga even naar mn schoonouders, die wonen in de straat... ze hebben een zwembad in de tuin opgezet, dus dan kan thijmen even zwemmen en ik snel boodschapjes halen (we krijgen eters vanaaf) tot later!
Zwemse Surf, en veel plezier vanavond met de mee-eters! (haha, dat staat raar..) Wij eten lekker makkelijk; geroosterd brood met ragout! Is al lang geleden dat ik dat op had.. Laatste keer was tijdens de zwangerschap.
@ Surf: Wat lekker dat ie zo lang geslapen heeft! Jammer dat Thijmen uit zijn hum is. @ Ikheid: En...slaapt Jayden nog? Jullie dus ook weer proberen als Jayden 1 is? Wij ook, als Ayla 1 is dan natuurlijk, hahaha. Ik kijk er nu alweer naar uit om zwanger te zijn. Ik vond het echt het einde. Nou Ayla ligt als het goed is ook te slapen. Het is iig stil. Vandaag vliegt Jennifer weer terug naar Schotland en ik wil nog even afscheid gaan nemen. Maar ja, ik kan moeilijk Ayla alleen thuis laten dus we gaan erheen als Arco uit zijn werk komt. Ik baal dus een beetje, want dan moet ik haar weer wakker maken... Anders sjees ik er wel even snel heen als Arco klaar is met werken, dan kan hij bij Ayla blijven en als ik dan weer thuis ben kan hij daarheen rijden en mee met Jen wegbrengen naar Schiphol.
Mermaid: ja dan willen we het weer gaan proberen ja.. Dan zit er ook niet teveel leeftijd tussen, dat lijkt me juist zó leuk! Mgoed, je kan het niet plannen hè, je moet geluk hebben als het snel raak is.. Fijn dat ze slaapt! Jayden slaapt nu ook sinds kwart voor 4! En het is nog steeds stil. Hopelijk tukt ie door tot de fles van 18.00 uur. Ik zou voor de laatste optie gaan, jij eerst ff naar Jen en dan Arco. Mits ze niet wakker is. Anders kunnen jullie met z'n drietjes gaan. Tja, met een kleine is het echt af en toe hocus spocussen vind ik. Komend weekend hebben wij een doop en daarna gaan we bij mijn ouders de finale kijken. Je raadt het al.. dat wordt een pittig dagje voor Jayden, dus ik zat te denken om hem overdag bij mijn sm achter te laten.. Maar ik zit nog ff in dubio. Vervelend! Het liefst neem ik hem mee natuurlijk, maar om dan 's avonds een huilend kind te hebben zie ik ook niet zo zitten..