Hoi! Rustig hier zeg! Ikheid, leuk dat je weer aan het solliciteren bent. Goed zeg, samen op dieet! Succes!! Pamsie, spannend je sollicitatiegesprek! Mermaid, is het goedgekomen met de fles? Emmetje, traantjes 'weer', heb ik nog iets gemist waardoor je verdrietig bent? Eva ligt al te maffen, denk haar nachtslaap al. Ze had echt een goede dag, lekker vrolijk, goed slapen, heel fijn zo!
Haaaaaaaaaaaai!!! Ik probeer steeds iets terug te lezen, maar het lukt gewoon niet! Hopelijk vergeven jullie het me! Toevallig is er nu een docu over ABBA op tv!! Hahaha....zo toevallig! Maar hoe is het hier! Mijn Zweeds gaat weer met sprongen vooruit! Helemaal leuk! Mis jullie wel hoor.... Met Elin gaat het ook weer goed nu ik terug ben bij de oude voeding! XXXX
Ja we hebben super veel lol!!! Echt heerlijk om ze hier te hebben...tis alleen bloedje heet! Te heet om iets te ondernemen, maar we vermaken ons prima hoor. Heb gewoon geen tijd om op zp te zijn....
Ja we moesten van de arts over op een nieuwe voeding, maar daar kwamen de klachten meteen weer van terug...snap het niet, maar het was vreselijk sneu. Ik had zelf al een andere variant van Pepti gevonden waar ze het goed op deed, dus die gebruik ik nu weer.
Ohja, gewoon dus die vieze aardappels weer. Ik kreeg haast het idee dat je gewoon de allererste 'oude' voeding ging doen ofzo. Echt relaxt dat het zo goed gaat! En fijn dat het gezellig is! Met mij gaat ie goed. We hebben hier 3 kamers omgegooid waardoor ons huis een heeeel stuk verbetert, maar het is wel een k-werk, vooral muren verven in deze hitte.... Zaterdag komt mijn sm nog helpen, dan komt alles af ws. Met Eva gaat het hartstikke goed, vooral vandaag was ze zo lekker vrolijk en makkelijk, daar geniet ik echt van!
Ja idd....die vieze aardappels krijgt ze weer voorgeschoteld! Hahahaa.... Ooooh dus ech onwijs druk geweest! PF en dat in die hitte inderdaad....das niet mis. MAar het resultaat mag er al wel zijn? Fijn dat je sm ook komt helpen..en wat super fijn dat Eva zo lekker gaat....genieten joh!
Misschien maar eens een lekker jus'tje door de fles doen? Ja, dat is zo fijn als Eva zo goed gaat! de bv gaat een heel stuk beter en ze heeft dus veel minder vaak kramp, het verschil is zó duidelijk! Het resultaat mag er al zijn ja, de indeling is nu een heel stuk praktischer en geeft meer ruimtelijk effect. Onze flat is erg klein, ook al hebben we 3 slaapkamers, dus al snel krap. Maar nu is het dus beter en dat is echt fijn!
ooooh wat fijn joh!! Heerlijk voor haar en jou! En wat fijn dat de flat zo'n goeie metamorfose heeft ondergaan. Mooi!