Ik liet ze oplossen in een klein beetje water en dat gaf ik dan met een lepeltje... Ben dr weer vantussen!! X
Ach gossie, Ayla'tje kan de slaap niet echt vatten, terwijl ze wel hartstikke moe is. Als ik even over haar hoofdje aai vallen direct haar ogen dicht, maar ze begint elke keer na zo'n 20/30 min weer te huilen.
@niet slapende/slecht slapende kinderen: balen zeg!! hier heeft lotte overdag ook moeite, vooral door de hitte natuurlijk. s'nachts slaapt ze wel goed @mirjam: lekker hoor even een terrasje pakken. @mermaid: jij bent weer lekker sportief met hardlopen @ladyz: die site van die schoenen is echt leuk @tm: lekker dat je de meds mag afbouwen uhh geloof dat ik de rest al weer ben vergeten. oja @mermaid: balen dat arco gelijk geirriteerd raakte toen ayla zo huilden. ik kan heel goed begrijpen dat jij ook een avondje met een vriendin wilt kletsen. wij doen het verzorgen van lotte ook meer samen. tuurlijk ik ben meer met haar bezig omdat ik nog thuis zit. ( vanaf maandag weer werken) maar sávonds doen we het toch samen. verdelen het al pratende zeg maar. alles verloopt gewoon heel natuurlijk en spoepel. @hier: pff wat een dag zeg. dit was me laatste verlofdag en ik was dus al weer aan het regelen voor me werk. ik werk op de bso en volgende week start de zomervakantie hier. dan werken we dus hele dagen i.p.v halve dagen. mijn NIEUWE leidinggevende zou zorgen dat ik een rooster in me bezit zou krijgen. begin deze week had ik het nog niet. en dinsdag werd ik gebeld om volgende week woensdag op gesprek te komen voor een sollicitatie. aangezien ik woensdag moet werken moest ik dat dus ook regelen met me leidinggevende. dus ik een mail sturen. tot gister nog niet gehoord. omdat ze een nieuwe leidinggevende is en ik met verlof was had ik haar nummer nog niet. dus ik onze vestiging bellen voor haar nummer. gekregen maar ik kreeg ook te horen dat ze een overleg had tot 18.00. ik balen maar ik denk dan stuur ik haar wel een smsje of ze naar die mail kan kijken en dat ik echt voor het weekend bericht wil. eerst geen reactie. dus ik weer naar mijn vestiging gebeld of ze het rooster voor de zomervakantie naar me door konden sturen. dus gelukkig had ik donderdagmiddag om 17.00 eindelijk mijn rooster voor maandag toen kwam er wel weer een sms binnen van me leidinggevende. "bel me morgen maar in de ochtend dan krijg je gelijk antwoord" dus ik ben vanmorgen al vanaf kwart over 10 aan het bellen. krijg ik haar gewoon niet te pakken. drie keer gebeld, twee keer de voicemail in gesproken. en om half 1 nog niks gehoord. en ik had zo iets van ik moet haar spreken anders ga ik niet lekker me weekend in als ik niet weet of ik gewoon naar dat sollicitatiegesprek kan. toen begon er een collega via de hyveschat tegen me te praten. nou toen brak echt me klopt. ik vroeg: heb jij pauline (onze leidinggevende) nog gesproken vandaag. me collega: nee, ze gaat vanmiddag op vakantie pfff zeg dat niet bel me morgen ochtend als je niet bereikbaar bent en s'middags op vakantie gaat. toen kon ik weer een andere oplossing bedenken. nou ik heb de manager een mailtje gestuurd. had binnen een uur reactie dat het goed was. maar goed dat is dus wel op vrijdagmiddag half 6. terwijl ik maandag weer moet werken en woensdag dat gesprek heb. sorry voor me lange verhaal hoor!! moest het ff kwijt
ja, dus nog ff goed in lezen. hoewel ik hier een voorbeeld heb lopen haha (nou ja lopen, liggen) ik hoop echt zo dat ik het wordt. maar goed zo niet ik heb een vaste baan dus haast heeft het nou ook weer niet.
Mermaid, leuke stoel!!!! Pamsie, jeetje wat een gedoe op je werk zeg, gelukkig ben je alsnog woensdag vrij zodat je naar je solli kan. Alvast veel succes!!! Hier, heb 20 of 21 juli (een dinsdag iig) ook weer een solli. De komende twee weken dus 3 gesprekken tot nu toe, gaat goed dus. Als ik dan nog niet ergens wordt aangenomen kap ik ermee en blijf ik callcentermiep (dus echt niet he!!! hahaha)
Zo hey, 3 gesprekken!! Goed joh! Ik heb dat het voor mij ook zo voorspoedig gaat lopen. Oh, en heb je je ww al aangevraagd?
super zeg!! al die sollicitatiegesprekken, er is er vast wel 1 waar je aangenomen gaat worden. zijn het allemaal de zelfde functies??
ja en heb te horen gekregen dat ik geen recht op ww heb:x Heb bij mijn vorige baan zelf ontslag genomen en toen naar de bl gegaan, daar geen 26 weken gewerkt dus heb ik pech:x maar ga natuurlijk wel bezwaar aantekenen want ik heb ontslag genomen voor de bl omdat ik daar meer uren kon krijgen en het dichterbij was enz. dus ik maak even een goed verhaaltje en stuur die in en dan zoeken ze het maar opnieuw uit. Bij jou gaat het vast ook helemaal goed komen!!
nee, dinsdag is voor commercieel medewerkster binnendienst, vrijdag voor management assistent/receptionist en die week erop voor receptionist.
Zo hehe Gerodi slaapt, nadat ie de HELE dag wakker is geweest (2x 20 min slapen reken ik niet mee....) Alleen nu moet ik hemstraks weer wakker maken voor zn fles, omdat ie vandaag ook elke fles niet heeft leeggedronken...... Pamsie: wat een gedoe....hoop dat het allemaal goed afloopt! Mermaid: wat een leuke stoel!
Ingrid: alvast gefeli met je nichtje! Pamsie: wat een gedoe op je werk! Wonder: tegen mij zeiden ze dat dat niet mocht. Ik moet ervoor zorgen dat de korreltjes heel aankomen in de maag.. Maar oplossen in water hielp ook bij Elin? Merkte je verschil met dat maagzuur? Mermaid: leuke wippert! Balen dat ze niet wil en kan slapen! Jayden slaapt nu al vanaf 19.30 uur.. Heerlijk! Ingrid: belachelijk dat van die WW.. Daar zou ik idd achteraan gaan.. Maar dat lukt je wel, je hebt toen ook die baan voor je vriend geregeld! LZ: gossie, slaapt ie eindelijk en dan moet je hem weer wakker maken! Das klote.. Maar grote kans dat ie daarna gewoon weer verder slaapt.. Het is nu iets afgekoeld en hij zal bekaf zijn. Zo, ik ben nog ff alles uitkoken, hondjes uitlaten en dan de fles geven en naar bed.. Manlief is in slaap gevallen op de bank.. Gezellig! Iedereen een fijne avond en nacht! Dikke x