APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla is trouwens wel een stuk minder gezelllig dan gistere, hahaha, beetje jammer...

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja idd.. een tuin op het westen is trouwens ook geen optie.
    En naar een zwembad.. in de schaduw is het zelfs te warm, dus dat gaat 'm helemaal niet worden. En wat je zegt; zit je net en dan slaan ze alarm.. Hmmnee, das geen optie helaas!

Balen dat ze vandaag minder gezelliger is! Ben ik trouwens ook..

Ik ga zo ff naar het plein, kijken voor een zwembad waar ik in pas, dat vol laten lopen met koud water en mama heeft lol!

X

3. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    wij schuilen ook binnen... het is buiten 39! graden in de schaduw :$

En ik moet er eigenlijk nog wel uit voor boodschappen.. ik denk dat ik daarmee wacht tot manlief terug is van z'n werk.. We hebben nog wel eten voor vanavond, dus daarvoor hoef ik de deur niet uit. Bovendien heb ik met dit weer niet eens zo gek veel honger Ik wil alleen wel even brood en drinken inslaan.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, Ayla ligt in bed. Ze was zo moe dat ze de fles 150+5 niet eens helemaal leeg heeft gedronken, bijna 50cc heeft ze laten staan. Ik was natuulijk met haar naar de stad geweest en ze heeft er een sport van gemaakt om dan zo lang mogelijk wakker te blijven. Ik kan je vertellen...ze is er goed in ;).

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zit hier lekker tegen mezelf te kletsen, maar ach..wat heeft het :D.

Ik heb een bestelling gedaan bij kleertjes.com. Voor Ayla 4 rompers in maat 62, die heeft ze echt nodig en bij die kut-Hema zijn elke keer alle rompers op. Echt super irritant. Nu heb ik rompers besteld van Petit Bateau en Barbara Farber. "Ietsje" duurder ;), maar wel leuk. En ik heb een kleding setje voor de baby van mijn schoonzus gekocht. Ik wil een mand(je) maken met verschillende dingetjes erin waaronder een setje kleding.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk idee die mand Mermaid!
    Mooie rompers zijn dat hè van Petit Bateau? Ik zag ze laatst ook op kleertjes.com, maar heb de verleiding kunnen weerstaan. Ik heb nog genoeg rompers voor Jayden..
    Hier bij de Hema vis ik er ook vaak naast! Maar als ze er dan eenmaal weer zijn koop ik er meteen een paar tegelijk.

Ayla slaapt nu?

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

#2627 Rosado, 10 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2010
    Ja, ze slaapt.

Ik vind nu trouwens bij de Hema dat ze al heeeel lang dezelfde hebben. Ik ga elke keer kijken, maar er komt maar niks nieuws. Die rompers van Petit Bateau zijn echt leuk idd.

Ik heb deze van P.B.:

Wel duur, 2 voor E 19,50, maar ach voor een keer...

EDIT: GODVER :x, nou doet die link het weer niet, want een gezeik. Nou ja, anyway, ze zijn leuk :D

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik merkte het dat de link het niet deed..
    En ach, af en toe moet je ff uit de ban kunnen springen hè!?
    Geld moet wel blijven rollen ;)

Fijn dat ze nu lekker slaapt, Jayden ook nog steeds.. al vanaf half 2, knap hoor met die hitte..

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Helaas is ze alweer wakker. Maar ze is hartstikke moe, dus ik vind gewoon dat ze moet gaan slapen en ik heb eigenlik echt geen zin om elke keer naar boven te lopen, maar ja, met haar beneden zitten zie ik ook niet zitten. Zit ik lekker met zo'n plakbaby op mijn arm in die hitte.

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ikheid, echt fijn dat het met je hand zo goed gaat en dat de meds goed aanslaan.

Mirjam, leuk dat je avondje geslaagd is!

LZ, succes met de nietslaper...

Kleintje, leuk voor je zeg, die foto's.

Ann, ik hoop ook dat je je huis snel verkoopt!
    Zie ook erg op tegens eptember als Eva 2 dagen weg moet...

Mermaid, irritant he, die rompers bij de Hema die in alle eeuwigheid steeds op zijn.

Eva is onwijs veel aan het slapen vandaag, wel fijn, want wij hebben behoorlijk hard geklust (eh, in het kader van muren verven enzo dan he hahaha), en het is af!! Heel erg fijn :) (en warm...)

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oh, daar wordt ze wakker, ik ga weer. Doei!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: wat fijn dat alles af is! Jullie zullen wel erg plakkerig zijn.. Lekker onder een koude douche straks! Fijn dat Eva al die tijd lekker heeft geslapen!
    Ja, ben echt blij dat de operatie zo is meegevallen en dat het ook echt nut heeft gehad! En heel blij dat de meds aanslaan, hij slaapt nu al vanaf half 2, dat deed ie voorheen niet, want hij werd dan vaak na een uur wakker van het zuur..

X

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ggggrrrr :x, ik word echt een beetje woestig van dat gekrijs van Ayla. Dat loopt maar te gillen, mijn oren doen er gewoon zeer van.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn god wat kan die meid gillen zeg, echt ongehoord (nou ja, eigenlijk niet dus, hahaha ;)). Ik krijg er echt agressieve neigingen van. Ik doe haar natuurlijk niets, maar ik voel dan aan elke vezel in mijn lichaam dat ik iets/iemand kapot wil maken. Hebben jullie dat ook wel eens? Ondanks dat ik haar fysiek niets doe moet ik tot mijn grote schaamte toegeven dat ik wel eens tegen haar schreeuw op zulke momenten. Zo juist nog zelfs. Ze was al een half uur aan het krijsen en ze werd gewoon niet stil, toen heb ik geschreeuwd dat ze haar kop moest houden :):( en dat ik d'r wel ging verkopen :):(:):(:). Eigenlijk vind ik het heeeel erg dat ik dat doe en heb ik naderhand zin om een potje te janken.... Pffff, over ontaarde moeders gesproken.

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

dat hebben we allemaal wel eens denk ik, niks raars aan ..
    Loop volgende x anders even weg, de gang op ofzo, gooi die frustratie eruit, bedenk dat Ayla er niks aan kan doen en als je rustig bent loop je weer terug ..
    Van schreeuwende moeders raakt ze ws nog meer overstuur en is voor jezelf ook niet fijn ..
    Knuf meis! Xx

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk. Als ik boos op haar word gaat ze echt alleen maar hartverscheurender huilen. Op dat moment heb ik er natuurlijk al weer spijt van als haren op mijn hoofd...

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: ik ken het hoor! Ik schreeuw ook weleens 'Houd je kop!' of iets dergelijks.. Maar merk idd dat Jayden dan nog harder gaat schreeuwen/huilen. Daarna heb ik er meteen veel spijt van, maar op dat moment kook ik gewoon over!
    Dus heel erg herkenbaar!
    Maar ik probeer voortaan al mijn woede te bewaren en die dan uit te laten barsten als ik alleen ben, kost me heel veel moeite, maar het lukt wel..

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Het wordt hier donker zeg! Ik hoop zo dat het eens ff flink gaat plensen! Dan koelt het tenminste af!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja hoor.. flink onweer! En grote druppels! YEAH!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou dat onweer hoeft dan ook weer niet! Das best freaky!
    Die regen is wel lekker!

Deel Deze Pagina