Ja, ik ben echt een beetje koopziek en aangezien ik vanaf de 19e in de ww kom, dan maar 70% krijg betaald en waarschijnlijk ook maar voor 24 uur ipv 32 moet ik echt een beetje in gaan binden met mijn shopgedrag .
Heh bah wat sneu joh voor Jayden! Idd maar weer even bellen met de ha. En net wat je zegt....zon plakkerig ding aan je reet is idd niks! IEUW....arme kinderen.
Wonder: Net als dat kraamverband lijkt me dat.. Dat zat ook voor geen meter en dat was ook zo broeierig! Lang leve de tampony's! En idd balen van die meds! ben het nu wel beu hoor.. Jayden is geen proefkonijn, ik blijf er niet vanalles instoppen. Mermaid: ja ik ga over een week ook de ww in.. ik zal me dus ook moeten gaan inhouden..
Thanks! Alleen moet ik die MOT nog ff zien te spotten.. (hoop stiekem dat ie alweer naar buiten is èn niet naar boven!)
Wonder: jeeeeee rust wel lekker zeker je huis weer voor jezelf?? En fijn dat Maria nog even blijft, kan ze mooi wat zorg overnemen en heb jij wat meer rust .. Of juist niet ikheid: ach die arme Jayden, groot gelijk dat je hem niet vol blijft proppen daarmee.. Ik hoop dat ze wat kunnen doen voor hem .. Weer: hier nog steeds regen en flinke onweer maar de kids slapen er doorheen terwijl net toch echt de vloer trilde !! Beetje jammer dat m'n vriend de stekker van de tv eruit ging halen tijdens THE closer .. Morgen mssn even langs m'n so, afhankelijk van het weer en dan komt m'n zwager en schoonzus eten bij ons en voetbal kijken .. Spannend !! Heb al schmink in huis maar oranje nagellak niet kunnen vinden truste allemaal !! Xxx
Ja klopt das echt super relaxt! Tis echt een super lieve meid en Seeger is stapel op haar.... Ja hier wilde ik ook de stekker eruit halen maar Ron vond het niet nodig....:S Leuk om morgen langs je sm te gaan en dat je alles voor de wedstrijd in huis hebt! Nou ja bijna alles dan....geen oranje nagelak..zal wel uitverkocht zijn hahaha.... x
Mirjam: balen van die stekker eruit tijdens Closer! Leuke zondag morgen zeg! Ik vind het zó spannend morgen die finale! Mijn ouders hebben de woonkamer versierd met slingers en balonnen, hahaha! Dat had ik nooit verwacht.. Zo fles gegeven, meneer is in dromenland!
Ik moet Ayla over een half uurtje weer wakker maken voor een flesje, zo sneu...maar ik ga haar niet meer laten liggen, dan komt ze straks weer om 05.00 uur ofzo. Zal ik haar nog verschonen, of als ze geen poepluier heeft gewoon alleen de fles geven?
Wij verschonen Elin altijd nog wel voor de nacht....maar als ze helemaal niks gedaan heeft zou ik het laten....ook als je bang bent dat ze dan weer helemaal wakker wordt...zou ik het laten.
Ik verschoon Jayden altijd voor de fles, daar wordt ie dan wat wakker van, maar anders gaat die fles NOOIT leeg hier.. Net ook verschoond, is ie een beetje wakker, fles zat er met een kwartier helemaal in.. Nu slaapt ie weer.
Ja, ik verschoon haar normaal gesproken ook altijd, maar de paar keer dat ze vanaf 20.00 uur heeft geslapen heeft ze 's nachts natuurlijk ook geen schone luier gehad. Toen ik haar gisteravond laat uit bed haalde voor de fles moest ze helemaal huilen omdat ik haar akker maakte. Zo zielig .
Ik ben er vantussen.. Welterusten allemaal! Hele dikke x en iedereen een goede n8 met de kleintjes en de hitte!
Aaaaah wat sneu ja...maar je moet ook aan jezelf denken...om 5.00 uur wakker gemaakt worden door dochterlief is ook zielig voor mams!
Da's ook een beetje waar ik mee zit idd. Ze drinkt de laatste fles al zo slecht en ben bang dat als ik haar niet verschoon dat ze dan helemaal niets drinkt. Dus ja, ik denk dat ik haar toch maar ook even een schoon luiertje geef.