Janne, wow Eva al rollen! Dat is snel! Elisa begint het ook te proberen, maar komt steeds haar arm tegen. Ben haar nu maar aan het wijsmaken dat die eerst aan de kant moet, maar ze begrijpt het nog niet helemaal. Heb Elisa met zwemmen laten drijven op haar rug, 'springen' in het water (meer heen en weer hopsen), half op haar buik laten drijven en dat soort dingen. Ze vindt het heerlijk! En natuurlijk lekker bubbelen in het bubbelbad haha. Mermaid wat jammer dat het in de zomer niet is! Ik ga ook met een vriendin maar die is pas eind augustus uitgerekend dus dat duurt nog lang. Daarom ga ik eerst maar zelf.
Nogal ja. En in bed leggen heeft ook geen zin, want dan krijst ze elke keer de hele buurt bij elkaar en kan ik 20x naar boven lopen.
Volgens mij hebben ze dat allemaal, soms ligt Gerodi gewoon met zn ogen dicht te huilen, zo moe is ie....maar slapen ho maar
Ik wil ook gaan babyzwemmen, wat kost het bij jullie?? Hier kost het 70 euro voor 13 weken, half uurtje per week.
Nou ze wil na de fles van 20.00 uur nooit in haar bedje slapen, dus dan is ze altijd beneden en valt ze zo rond 21.30-22.00 uur in slaap. Het is overigens best warm op haar kamertje, zo'n 25 graden, maar na de laatste fles gaat ze wel altijd gelijk lekker slapen, dus ik denk niet dat de warmte echt meespeelt.
op verzoek foto's van me nieuwe coupe dit was me oude coupe: dit was het beter foto had ik er niet van maar komt neer op lang en bossie touw
misschien dat ze het toch al door begint te krijgen en liever bij jullie is? Het zijn wat dat betreft slimmeriken hoor!
Hier precies hetzelfde, en moet ik hem dus voor de laatste fles wakker maken, soms zelfs met een koud washandje8) Op zijn kamer is het alleen nu 30C, dus daar slaapt ie momenteel helemaal niet.....