WAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA......ja Mirjam Stekelenburg klinkt goed!!!!! Ach....we zorgen er gewoon voor dat Seeger een goeie voetballer wordt.... En dan wordt Demi de mooiste voetbalvrouw!
@janne: lekker hoor op vakantie!! waar gaat de reis naar toe? en fijn dat alles goed was bij jou op het cb
@ surf: Gefeliciteerd met je verjaardag!! (enne... ik vind je nog een jonkie hoor! ben 7 jaar ouder ) ik zou die sudocrem lekker laten zitten hoor. Lastig is dat hè, dat ze steeds nat worden door het spugen. Ik zit altijd met tig doekjes op de bank om te proberen alles zo snel mogelijk weer droog te krijgen, maar het is haast niet te doen als ze zoveel spugen (ook in bed) Ik vond Tim vanochtend 180 graden gedraaid in zijn bed.. (hoofd aan andere kant van het bed) ik twijfelde gewoon aan mezelf of ik hem gisteravond anders in z'n bed had gelegd, maar tijdens z'n tweede slaapje zag ik hem alweer halverwege het bed liggen (overdwars). En hij lag op z'n zij op z'n niet voorkeurskant!! Precies wat we moeten stimuleren. (over voorkeurskant gesproken: ik moet straks met hem naar de fysio... zou het bijna vergeten door die huldiging...)
Niet verkeerd hè en ik had gewoon z'n telefoonnummer kunnen hebben toen .... Ach ja........ Ik heb het niet slecht thuis hahaha wonder: ja Justin wint over een jaar of 24 wel de wereldbeker
Een heb je een bench? Das wel zo verstandig! Dan kan ie daarin als jullie gaan slapen of weggaan. Dat is een grote ijzeren kooi.. Leuk hoor! Ennuh.. iedere dag kammen is niet verkeerd, want ze klitten erg snel. Wij laten onze cocker 1 x per 3 maanden kort trimmen, dus helemaal geschoren, zeker met die hitte is dat lekker en in de winter neemt ze dan geen zooi mee naar binnen door die lange haren.
we krijgen de bench erbij heb vandaag een kam gehaald ben al plek aan het maken voor de bench hihih noa zal het ook echt geweldig vinden ze is al zo gek op de honden van me ouders
Surf, gefeliciteerd! Tm, leuK! Wat voor hond? Mirjam Stekelenburg hahahaha. Geniet van je laatste dagje...! Pamsie, balen van het cb. Maar joh, er huilen wel vaker kindjes hoor, helemaal na de prikjes. Eva vorige keer ook... (en ik maar toeschieten, was helemaal doorgelekt haha). We gaan niet speciaal ver weg, eigenlijk redelijk dichtbij, in een stacaravan gewoon in NL. Een van mn zussen is ook op die camping toevallig, wel leuk! Daarna nog een weekendje met mijn sv en schoonzus en zwager. Dan een weekje thuis, dan weer een weekje met vrienden in zeeland in het huis van haar ouders. Ik ga de computer uitzetten, hij loeit echt haha. Laters!
WAHOE!!!!! EN WIJ ZIJN ERBIJ!!!!! Kunnen wij als moeders ook met tranen in de ogen vertellen dat we aan de wieg van het succes stonden hahahahahahaah
Jayden ook.. sokjes aan helpt hier wel, dat glijd namelijk, dus kan ie niet draaien. Succes bij de fysio!
Cockers zijn echt kindervrienden! Maar altijd op blijven passen. En hoe ga je dat overdag doen met uitlaten? En als jullie een dagje weg willen? Honden mogen echt niet overal mee naartoe..
ik hoop alleen wel dat de drukte van zo'n jong beestje er niet voor zorgt dat je weer niet lekker in je vel komt te zitten.....houd jezelf wel goed in de gaten, want het ging net zo lekker zonder medicijnen.....niet lullig bedoeld hoor, gewoon een beetje bezorgt...