APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Haaai lieverds !!

Kom alleen even dag zeggen .. Kids opgehaald en m'n vrien is werkendus druk druk druk.
    Alles is goed gegaan op m'n werk en met de kids ook :D

kom vanavond weer ff kletsen :D

xx

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mirjam: super! Hoor je later!

Waar is TM met al haar honden verhalen?????????????????

Is het misschien een idee voor de mama's die graag de dag op het shirt willen, om dat dan achterop als rugnummer te doen??

Had ik al verteld dat toen mijn vriend mij belde als 1e op mn nieuwe telefoon ik niet op kon nemen omdat ik niet wist hoe dat moest8)

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    haaaaaaaai!

Kom ff snel langs!

Ik heb vandaag weer een raar beest gezien...dit keer was het een knalrode KREEFT! Bleek ik in de spiegel te kijken!! Man man ik ben VERBRAND! Niet te zuunig!

Verder nog niks teruggelezen, maar las wel dat de eerste werkdag van Mirjam geslaagd was. Super meis!

En dat LZ een echte telefoonnerd is...hahahaha....ff kijken of ik het boekje 'bellen voor dummies' nog heb liggen!

hihi

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    he kreeft, deze is echt moeilijk, je moet nl het groene vlak met het hoorntje van links naar rechts "vegen";) ik drukte er gewoon op8)

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wahahahahahah wie bedenkt er nou zoiets?! Ik zou hem in de plee gooien! hihi

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @pamsie: fijn dat het beter gaat met de kleine meid! maar wat een gedoe op je werk! sterkte!

@mermaid: ja klopt vanaf 2012 moeten ze een eigen paspoort...

@mirjam: super je eerste dag is dus geslaagd!

@wonder: ojee, zo erg verbrand! hopelijk krijg je er geen last van.

@hier: zo thijmen opgehaald voor het ging regenen, gegeten, gespeeld en net naar bed gedaan, kasper al om half 8 erin gedaan... maar thijmen wil niet vandaag (precies als ik alleen ben natuurlijk...) ben al 3 x boven geweest om m terug in bed te leggen en nu hoor ik m weer... ik wacht gewoon maar even, dan speelt ie maar even, onee hij begint te roepen... ik ben naar boven...

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ann, wat zijn dat voor gasten dan die buiten staan bij jullie? Gewoon hangjeugd of wat anders? (heb ik ff gemist denk ik)

@ Pamsie, wat een gedoe allemaal vannacht! Maar als je je huisarts belt, krijg je dan geen noodnummer te horen? Hopelijk is ze nu weer opgeknapt.

@ LZ, die telefoons worden ook steeds ingewikkelder! Mijn man heeft een HTC, nou ik snap echt helemaal niets van dat apparaat!

@ Hier, ik durf het bijna niet te zeggen maar.... Noa heeft vandaag een flesje op!!!! Vorige keer dat ik het hier luid had geschreeuwd stopte ze er weer accuut mee, dus vandaar dit "fluister" schrift.... :D

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @caro: o das mooi! wil je de bv gaan afbouwen?

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, maar als ik weer ga werken, zal ze toch aan de fles moeten! Ik ga proberen zo lang mogelijk te kolven en zelf gewoon "live" geven wanneer dat kan. Maar nu weigert ze al weken de fles te drinken. Hebben echt alles al geprobeerd. Vijf verschillende soorten flessen in huis gehaald. Echt drama elke keer!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ah ok, dat had ik even niet meer paraat... ja das waar, als jij er niet bent moet ze toch echt een flesje kunnen drinken... super hoor dat ze het nu gedaan heeft, hopelijk blijft ze het nu doen!

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier ben ik hahaha
    heb het druk joh:p
    nee heb bij me schoonouders gegeten want de kinderen slapen daar vanwege dat ik morgen vroeg weer moet werken
    lady ligt hier lekker naast me op de bank het is echt een schatje!!!
    en ze heeft een blonde kuif hahah
    zal zo is een foto van haar maken :D

12. mirjam2112

Caromama: Jeeeee wat goed... ssssstttt

Ladyzorra: hahahah wat een telefoon joh .... naja het went vanzelf ;)

Wonder: Heee kreeft ... hebben ze die daar ook al ;)

Pamsie: Jeetje wat een rare mensen daar.... dat is toch een uitzonderlijk geval ... ze gaat toch niet weg om d'r nagels te laten doen !!

Surf: Hier ook al een puber die niet wil slapen .... wat doe jij in zo'n geval ??

Euhm... ik weet het even niet meer ....... sorry :)

Zo de eerste dag zit er dus op .... ik kreeg de kids niet in m'n eentje op tijd aangekleed want Justin dronk om 0430, 0600 en 0700 ;) dus m'n vriend eruit getrommeld om Demi klaar te maken zodat ik me met Justin bezig kon houden...
    Naar het kdv gebracht waar Justin precies ging huilen van vermoeidheid, dus liet een huilende baby achter ...
    Op m'n werk aangekomen (zonder blaren en mét parkeerplaats :D)
    Stond er een bos bloemen op m'n bureau !!! echt zo lief.. was van de manager die ging vandaag op vakantie dus was er zelf niet ..
    Nou heel de dag een beetje simpel werk gedaan, maar daar hadden ze al voor gewaarschuwd.. de verloningsweek komt eraan dus moet er een hoop tik-tik werk gebeuren, maar vind ik niet erg .. kom je er langzaam in ..
    En toen de kids opgehaald, was heel goed gegaan .... over Demi zeiden ze 'je moet haar er echt bij betrekken anders blijft ze heel de dag in d'r eentje staan .... ' snik snik ga toch maar eens een gesprekje aan hoe ik haar kan helpen ..
    En Justin had het super gedaan !! goed gegeten, geslapen en gegeten.. hij zat te flirten met de leidster (en andersom!!) toen ik binnen kwam, dus helemaal trots !!!

Demi werd vannacht om 23u wakker en werd telkens hysterisch !!! heb verhaaltjes voorgelezen, genegeeerd, boos gedaan, lief gedaan maar niks hielp ... ja laten huilen uiteindelijk .... ze sliep pas om 1u :x
    Dus ben nu begonnen met :
    tandjes poetsen - boekje uitzoeken - samen naar bed - verhaaltje voorlezen - kroelen - licht uit en weg .... BRULLEN - na 10 min terug 'Demi je moet gaan slapen' terug in bed leggen en weer weg .... en dan steeds maar weer laten huilen en elke keer als ik terugga maak ik het korter ... dus op het laatst zonder iets te zeggen terug in bed leggen ... á la The Nanny :D

Nou ga ik toch echt maar eens aan m'n administratie beginnen al heb ik GEEEN zin ..... maar morgen heb ik vast ook geen zin ;)

Oh ja, 60 bevallingen in een uur is op tv ... alleen klopte de ondertiteling niet ... lag een vrouw te bevallen en ging over hondenvoer 8)

13. Trotsemama1

Bekijk bijlage 85644 dit is onze nieuwe gezinslid
    ik ga haar nu even kammen want dat had de vorige eigenaar niet echt bij gehouden bij haar oor zitten allemaal klitten

14. mirjam2112

Wat een droppie !!!!! echt precíes de hond die ik vroeger had ...... zo schattig !!! ja die klitten gaat hard he , wij deden ook altijd wat Ikheid al zei trimmen ...
    Nou heel veel plezier en geluk met elkaar !!!!

15. mirjam2112

Zijn we er weer ???

Gatverdarrie !!!!! die kat die ziek was maar weer beter was heeft van de week op Demi's stoel gepiest... gelukkig gelijk schoongekregen .... ben ik net 2 tellen weg kom ik terug heeft hij op de bank gepoept EN op Demi's stoel gepiest ..... ooooh wat kan ik daar woest van worden !!!!!
    heb hem er flink met z'n kop in geduwd... dat moet toch ???

naja anyway .... de adm is weer gedaan, zo even douchen en naar bed :D

16. mirjam2112

Slaap lekker allemaal !!!! xxxxxx

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, wat is het hier rustig zeg!

@ Pamsie: Tjee, wat erg voor je collega :(. En ja, sjans idd ;).

@ Mirjam: Wat fijn dat Justin het zo goed heeft gedaan op het kdv. En wat vervelend dat Demi niet wil gaan slapen.

Nou, Arco en ik heb vanavond echt VRE-SE-LIJK ruzie gehad. Hij komt thuis met eten (patat ;), ik had alleen broodje kaassouflé en een losse kroket), ik had net Ayla de fles gegeven en zat nog met haar, het eerste wat ie zei "heb je niet even borden enzo gepakt?". Nou toen had ik 'm dus al zitten! Vervolgens bleef ie zo chagrijnig doen. Ik vroeg wat er was...niks zegt ie. Na wat aandringen zei hij dat ie het in huis zo'n rommeltje vond. Is ook zo, maar soms heb ik gewoon ff geen zin om op te ruimen en hij doet het ook niet. Ik weet niet eens meer hoe het verder ging, maar op een gegeven moment vroeg ik "Moet ik dat allemaal doen dan?", zijn antwoord "Ja...ik vind dat jij dat best kan doen" :$. Nou toen werd ik dus echt WOEST!!!!! Wat denkt die $&*^&%* GVD, dat ik hier de hele dag op mijn reet zit ofzo :x. Toen ben ik naar de keuken gelopen met Ayla en mijn broodje kaassouflé, terwijl ik in de keuken stond zei hij nog wat gemeens en werd ik zo kwaad dat ik tegen hem heb staan schreeuwen en het broodje kaassouflé naar hem heb gegooid :). Toen ben ik woedend naar boven gestampt. Vervolgens komt hij ook boven, maar ik was nog zo woest dat ie zo denigrerend had gedaan en denkt dat het hier thuis voor mij 1 groot luilekkerland is, dat ik riep dat ie op moest donderen en dat ik niet wilde dat ie tegen me zou praten. Terwijl hij de slaapkamer uit loopt roept ie wat een ongelooflijk k*twijf ik ben. Nououououou, toen werd ik pas ECHT des duivels. Ik ben 'm achterna gerend en heb 'm echt compleet de huid volgescholden met alle lelijke woorden die ik kon bedenken. Uiteindelijk kwam ie weer boven met de mededeling dat hij wilde praten, maar daar had ik totaal geen zin in. Hij ging toch praten en dan kan ik ook mijn mond niet houden uiteraad. Eigenlijk kwam het er op neer dat hij wel dacht dat ik de hele dag achter de laptop zat, want als hij thuis kwam zat ik ook vaak achter de laptop. Serieus...wat is dat voor redenering???? Dus ik zeg "Ja, tussen het verzorgen van Ayla, het boenen van de wc, het draaien van wassen, het strijken, stofzuigen, vaatwasser in- en uitruimen, keuken opruimen, slaapkamers op orde houden en naar de stad toe lopen om voeding/luiers/verzorgingsproducten etc. te halen door zit ik inderdaad heel de dag op de bank te laptoppen :x!!!" GVD wat was en ben ik kwaad zeg, echt niet te zuinig. Waar haalt ie het gore lef vandaan om zó over mij en wat ik zoal doe op een dag te denken. Hij denkt zeker dat de was zelf vanuit de wasmand naar de machine wandelt, vervolgens zelf aan de lijn gaat hangen om als klap op de vuurpijl zichzelf op te vouwen en weer terug naar de kasten te wandelen. En dat we een zichzelf in- en uitruimende vaatwasser hebben en zo kan ik nog wel even doorgaan. Mensenkinderen wat een afknapper dat ie zo over me denkt. Ik ben echt zwaar teleurgesteld en heb zelfs geen zin om naast hem in bed te gaan liggen, maar ja, op de bank slapen ga ik ook niet doen...

Sorry voor het lange verhaal hoor, het is een hele lap tekst geworden zie ik...

18. Trotsemama1

mermaid
    kan begrijpen dat je woest bent/was
    mannen denken soms zo makkelijk
    en denken niet verder
    we hebben het als vrouw ook zoo makkelijk;)
    ahumm

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mirjam:fijn dat het goed is gegaan op je werk! en met de kindjes op het kdv!

met naar bed brengen doe ik ongeveer hetzelfde, hij sliep uiteindelijk om half 11...

@tm: wat een schatje!

@mermaid: vervelend dat je zo'n ruzie had joh, is het nu weer goed?

hier kwam kasper opeens weer om 2 uur vannacht en om half 7, normaal komt ie alleen om 6 uur een keertje... hopelijk was het eenmalig! en thijmen was al om 7 uur weer wakker, helaas...

hebben jullie lekker geslapen?

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Mogguh!!!

@Pamsie: wat ongelooflijk naar van je collega en wat reageerde je leidinggevende vreselijk zeg. Die heeft echt het empatisch vermogen van een garnaal!!!
    En wat zul je geschrokken zijn van de koorts van Lotte. Ik ben ook altijd bang voor een koortsstuip! Lekker ongevoelige arts!

@Mirjam: wat fijn dat je eerste dag zo'n succes was!

@TM: wat een dotje om te zien!

@Ann: wat vervelend van die gasten zeg...ik hoop dat je snel een beter plekje vindt.

@Mermaid: meid wat een ellende! (Heb je wel raak gegooid met je broodje?) Mannen zien vaak helaas niet (of onvoldoende) hoeveel werk een huishouden is. Zeker met een baby! Ik kan je alleen maar adviseren om het Arco eens een weekend van je over te laten nemen (zonder hulp van ouders, vrienden etc.). Hij moet jouw situatie maar eens ervaren.....wedden dat ie dan anders piept?!

Deel Deze Pagina