APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Wat goed van Elisa

@ Mirjam: Wat fijn dat het zo klikt met je collega’s.

Ik heb weer mooie, lekkere lange nagels! Ik was die “korte” nagels van de laatste tijd zat hoor, dus heb gezegd dat ze ze weer eens lekker lang mocht laten.

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Leuk Mermaid !!! Ik vraag me nog steeds af hoe jullie dat doen met die baby's hahaha maar zal wel een kwestie van wennen zijn ..
    Hoe is het thuis ?? De rust weer een beetje terug ??

Dilemma!!! Demi is de 25e jarig maar ik heb nu al die verjaardagstaart binnen omdat dat bedrijf met vakantie ging.
    Het zijn soort van spek/schuimpjes met een snoepje erop wat zelfde spul is als die kikkertjes ... ze zei als je het koel en droog bewaard kan het wel tot de 23e (vrijdag voor haar verjaardag) maar echt koel is het natuurlijk niet hier en in de koelkast past hij niet ...
    Ik kan toch ook gewoon een weekje eerder trakteren ????
    Dalijk laat ik hem staan en worden die kinderen ziek omdat het niet meer goed is :$
    Maar ja, het zit ingepakt en snoep kan je toch best lang bewaren ??

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik wil ook weer nagels! Ik ga echt voor de meeting, anders loop ik glad voor joker.

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zo moest ik n medicijnen voor de IVF ook bewaren, en toen was het ook zo heet. Ik heb het in de kelder bewaard, dat mocht.

5. mirjam2112

hahaha nou dan loop ik sowieso voor joker 8)

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee, die van mij zijn echt HEEL erg

7. mirjam2112

Hoezo dan ?? Bijt je ??

(nagels dan he haha)

de mijne zijn kort en ongelakt .... hoe schandalig ;)

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

kom even zeggen dat ik nog leef hoor!! maar vandaag weer een drukke dag gehad en lotte heeft vannacht weer lekker lopen spoken:S waarschijnelijk nog een na werking van de koorst. ( die trouwens al wel over is.) dus ik ga ook gelijk nu weer afscheid nemen en lekker naar bed.
    morgen kom ik weer helemaal bijlezen.

zag wel dat mermaid flinke ruzie had gehad. hier ook af en toe hoor. al gooi ik niet met broodjes kaassouffle :p

en LZ wat een kanjer is gerodi toch;)

de rest lees ik morgen even bij hoor meiden.

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    don't worry....die van mij ook!

10. mirjam2112

oh gelukkig, lopen we samen voor aap :D

Pamsie: Slaap lekker !!!!

M'n vriend was vorige week wezen varen en had z'n eigen rug ingesmeerd.. maar hij kon niet overal bij dus hij had eerst een rood-witte picasso op z'n rug en nu een bruin-witte hahaha

nou ik ga ook slapen, een uur later dan gepland 8) ach bijna weekend...

truste allemaal !!!

xx

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja de nagels wennen vanzelf hoor. Heb ze al 6 jaar en kan er alles mee.

De rust is hier weer wedergekeert. Arco had 2 mooie orchideeën voor me meegenomen toen ie uit zijn werk kwam :D.

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou tis hier ook weer raak...dacht dat het beter ging met Seeger, maar hij heeft nu 40 graden koorts!

13. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    hallo allemaal,

hier een moeder sinds 27 april 2010. na 35 uur horror kwam mijn kleine snoepie reza van ruim 8,5 pond ter wereld met een enorme bos haar een heerlijke spekkies.

de eerste 6 weken vond ik heftig en zwaar nu gaat het elke dag makkelijker en word het steeds leuker. bijzonder ook hoe je elke dag iets nieuws leert over je kind, opvoeden en jezelf!

hoe kan ik een foto plaatsen? dan show ik mijn knapperd even..

14. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    iedere zelfbewuste vrouw hoort toch minstens 1 rode lippenstift in haar kast te hebben.....?! ;)

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Das niet erg, de mijne zijn vet beschadigd omdat ik met mn eigenwijze kop al acryl erop had gezet en ze al zei dat mijn hormonen nog niet uit mn lichaam waren, dus niet zou blijven zitten....
    Doe mij maar kort en ongelakt dan:D

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi Kimm,
    Allereerst nog gefeliciteerd met Reza!
    Leuk dat je mee komt babbelen en we zijn natuurlijk heel benieuwd naar de kleine!!
    Je kan een foto plaatsen als je: nieuwe reactie opent, en dan op het paperclipje drukt (naast kleuren/ lettergrote/type) en dan zoeken in je computer en uploaden. Je ziet niet dat de foto in je beicht zit, dat komt pas als je het echt plaatst!
    Groetjes!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoe gaat het nu?????
    Kunnen jullie wel gaan rijden dan?

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos... Het is hier hartstikke druk. We hebben nu dus be dacht dat we gewoon 1000 km naar zuid frankrijk gaan rijden en moesten nog van alles regelen, extra spullen mee, en allemaal andere dingetjes. Vandaag gaan we weg eerst in NL en daarna naar Frankrijk. Vind het wel mega spannend maar het komt vast goed. Na Frankrijk zitten we ws nog bij vrienden in Zeeland, dus het zou zo maar kunnen dat we 4 weken op vakantie zijn alles bij elkaar :$ Maar ik ben terug voor de meeting hoor ;)

Ik ga nog een beetje bij proberen te lezen, anders loop ik al achter vóór ik weg ga ;)

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wonder, Seeger ziek?

Mirjam en Wonder: ik sluit me aan bij de kort-en-ongelakt-club :D

Kimm, welkom! Een foto moet je ook nog verkleinen trouwens naar web-formaat. Ik open de foto met een bepaald programmaatje (kan niet op de naam komen) en dan kun je formaat aanpassen doen maar volgens mij kan het ook via internet maar ik weet niet hoe.

Mirjam, hoe is het op je werk?

Pamsie, hopelijk knapt Lotte snel helemaal op, ik zag dat ze vannacht dus nog wat aan het spoken was.

Ik ga Eva badderen, dus verder kan ik nu ook even niet teruglezen. doei!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

Oh, wat is het toch heerlijk als Lukas vakantie heeft. Lekker op 't gemakkie 's morgens! Zit nu in mijn ondergoed lekker te computeren terwijl hij met een dekentje op de bank Ernst & Bobbie ligt te kijken. Mini ligt boven nog te slapen.

Ik moet vanmiddag even naar mijn werk. Ze geven een bbq, maar daar ga ik niet naar toe. Heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, bovendien ga ik Noa niet naar een bbq met allemaal halfdronke lui slepen en aangezien ik nog BV geef, kan ik ook niet zonder haar gaan. Maar ik ga wel even wat vroeger, zodat ik mijn collega's nog even zie voor de bouwvak en gelijk even kijken of ik een kolfruimte kan regelen. Bovendien wordt er een groepsfoto gemaakt en heeft de receptioniste me al 6 keer gebeld met de vraag of ik aub wel erbij wil zijn voor de foto.

Ik denk dat ik dan gelijk even naar de babydump in Roosendaal ga. Heb nu 1 boxkleed, maar aangezien het dametje regelmatig spuugt, moet ik hem om de haverklap wassen en dan ligt ze op een handdoek in de box. Voorheen ging dat prima, maar nu ze heel de box door boinkt is dat een beetje hard voor d'r. Ga dus nog maar een boxkleed scoren.

Morgen heeft manlief een vrijgezellenfeestje van zijn broer, dus dan is hij om half 8 's morgens de deur uit en komt pas zondagmiddag thuis. Nou gezellig hoor! Zondag einde van de middag hebben we samen met 4 buurtjes een bbq. Allemaal met kids die bij elkaar op school zitten, dus dat wordt een dolle boel!

Jullie nog plannen voor het weekend?

Deel Deze Pagina