Kwam het omdat je schrok van een insect? hahaha....vervelend meis! Nou de temp van Seeger blijft mooi laag...dus we vertrekken zo!! TOT IN NEDERLAND! XXXX
hee meiden, hoe is het hier? nacht goed geweest? thijmen is ziek... bij de opvang nog wel geprobeerd, maar na een uurtje alweer opgehaald, zielig hoor. hij had tegen de 40 graden koorts... in het uurtje nog wel bij mn vriendinnetje wezen kijken, wat n lief babietje, zo klein, kan me haast niet voorstellen dat kasper zo klein was!
@surf: jeetje meid vervelend dat thijmen zo ziek is. :S hopelijk gaat het snel over. @wonder: fijne reis en tot in nederland
HA belde me.. kan bij de apotheek wat anders op gaan halen, ben benieuwd wat. Maandag naar het zkh. Hij slaapt nu.. Had om 1 uur de fles moeten hebben, maar ik laat hem maar ff liggen. Hij zal wel moe zijn.
wat anders?!! lekker duidelijk weer groot gelijk dat je hem even laat liggen. laat je het maandag weten als je in het zkh bent geweest!
Vraag: Jayden had om 1 uur de fles moeten hebben.. Nu slaapt ie nog steeds. Wat moet ik doen? Wakker maken? Of laten liggen (dan kom ik wel in de knoei met de rest van de dag..)?
Ja ik ben benieuwd.. het is geen medicijnkastje waar je vanalles in stopt.. Ja tuurlijk, laat het meteen weten.
@ Wonder: Ohoh lekker lomp van die moeder Arme Seeger heel de rit met zon dubbel gevouwen armpje @ LadyZ: Weet je zeker dat het een hommel was, want die prikken normaal alleen als ze in de verdrukking zitten. Of ben je erop gaan zitten? @ Beessies: Ik word echt GEK van al die vliegen hier in huis. Buiten dat ik het irritant vind, vind ik het ook smerig! @ Kimmm: Wat een mooi ventje zeg! En zon lekkere bos haar. Mijn dochter heeft ook zon kop met haar. Die andere foto is ook mooi zeg. Nou de wipstoel staat hoor. En hij is LEUK!!! Zie foto, let niet op mevrouws zuinige mondje, ze was moe Bekijk bijlage 86039
Ik zou 'm laten liggen en dan je volgende flessen een half uurtje eerder geven, als je op een beetje een normale tijd voor de laatste fles wilt uitkomen. Zo doe ik het ook vaak bij Ayla.