Die is gaaf zeg! Echt leuk. Ik vind dat wij echt een superstomme wipstoel hebben. Hij wipt zelfs niet eens! Ik ga eens kijken of ik manlief over kan halen een andere te kopen en dan deze bij mijn schoonmoeder neer te zetten.
Deze wipstoel wipt echt super makkerlijk. Gaat lekker soepeltjes, dus je hoeft niet veel moeite doen om 'm in beweging te krijgen. Ik heb deze gekocht op www.wipstoeltje.com
Volgens mij vond ze 'm wel leuk. Alleen van die krab die aan de, voor de kijker, rechterboog hangt wist ze niet zo goed of ze 'm nou leuk vond of niet. Je kan bij dat ding namelijk een muziekje aanzetten en toen ik dat deed keek ze er eerst heel verbaasd naar om vervolgens met een nogal onzekere blik naar mij te kijken. Da's dus nog een beetje wennen volgens mij. Het stoeltje kan ook trillen, maar ik heb geen goede batterij in huis, dus dat heb ik nog niet kunnen uitproberen.
@ Kimm; mooie foto`s ! Wat een haar zeg, mooi hoor @ Ikheid; ik laat Sanne meestal liggen en dan zie ik wel, vaak komt het gewoon goed. @ Mermaid; Mooie wipstoel, we hebben een speelkleed wat daar erg op lijkt ha ha.. Hoe doen mensen met honden dat eigenlijk met een wipstoel ? Wij hebben er geen omdat ik Sanne ( nog ) niet op de grond durf te zetten vanwege de hond.
Deze wipstoel is van Tiny Love, daar hebben ze ook speelkleden van. Als je erbij blijft kan je haar wel in de wipstoel op de grond zetten hoor. En anders zet je 'm toch op bijv. de eettafel...
wij zetten de wipper wel gewoon op de grond. ook ligt lotte gewoon op de grond op het speelkleed. ik weet dat onze hond haar niks zou doen. ( tuurlijk weet je het nooit zeker) ik blijf er gewoon bij en het gaat prima. meestal blijft de hond zelfs lekker in haar mandje liggen
Ik heb ook zo'n ding voor aan de hendel van de maxi cosi te hangen van de Hema. Die vindt ze ook leuk. Soms kijkt ze er zo ingespannen naar dat ze helemaal scheel kijkt.
@kris: haha nee ik heb een hyper jack russel kruising boerenfox maar ze is heel lief voor lotte hoor wat een leuke foto van sanne
Ja daar heb ik ook zo` n spiraal aan hangen ja en ik heb ook zo`n draakje met muziek erin. Vind ze ook geweldig, die hangt aan de kinderwagenbak
ik wilde een overzichtje met foto van reza's geboorte tot nu plaatsen maar sommige foto's willen maar niet uploaden grrr dus hier maar random wat fotoootjes