APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, zit ie een beetje strak?

2. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben stiekem verliefd op hem maar omdat ie zo onbereikbaar is heb ik een andere vriend gezocht die noem ik nu aram, mijn eigen naam heb ik laten veranderen in kim en onze zoon heb ik dus maar reza genoemd.

een echte fan!:p

3. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    wat een geweldige foto!!!! en wat een lief snoetje, net een elfje!!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla wil vandaag ook niet zo goed slapen. Elke keer huilen als ik wegga. Ik laat haar max 5 min huilen en ga dan weer terug. Als ik haar in bed niet stil krijg haal ik haar eruit en houd haar lekker tegen me aan tot ze rustig is geworden. Als ze dan in slaap dreigt te vallen leg ik haar terug. De ene keer gaat ze dan wel lekker slapen en zoals vanmiddag gaat ze dan weer brullen. Dan neem ik haar uiteindelijk mee naar beneden. Vaak valt ze dan binnen 10 min alsnog in slaap en dan loop ik naar boven om haar in bedje te leggen. Ik ben er dus niet te streng mee, daar vind ik haar nog veels te klein voor.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja Kimm dat heb ik ook met Sanne gedaan ( doen we nog steeds eigenlijk ) alleen hoef ik nooit meer terug te gaan. De eerste weken nog wel. Maar ineens had ze het door.
    Wij doen; even spelen op haar aankleedkussen, welterusten zeggen tegen verschillende dingen op haar kamertje, muziekje aan. In slaapzak in bed even kietelen ( = meestal lachen.. ) kusje op haar hoofdje, speentje ( spugt ze uit tegenwoordig, maar goed .. ) en dan gaan.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahaha LOL :D

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Klein beetje maar hahaha

Kimmm, Gerodi slaapt eigenlijk alleen 's nachts boven:) en dan geen probleem, ligt uit en slapen.
    Omdat het zoooo heet was op zn kamertje, slaapt hij verder eigenlijk beneden. Dan leg ik hem neer en laat hem even huilen, als het echt hysterisch wordt, dan pak ik m op en vaak valt ie dan bij mij in slaap.
    Wat ook helpt hier is een druppeltje cinababy oid op zn speen, dan zuigt ie zo fanatiek op zn speen dat ie in slaap valt. Hij heeft ook erge darmkrampen, dus vandaar dat spul...

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het grappige bij Ayla is ook dat ze na de laatste fles voor de nacht altijd direct gaat slapen en ze echt nooit huilt. Overdag wil ze nog wel eens gaa liggen draken. Maar juist omdat ze 's nachts wel altijd heel goed slaapt doe ik er overdag ook niet te moeilijk over.

9. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    ik vond hem in eerste instantie ook te klein maarrr moet ik eerlijkheidshalve bekennen, ik heb ontdekt me nu al volledig om zijn vingertje te laten winden. ik ben veeeeeeeeel softer dan gedacht:)
    reza heeft een ijzeren willetje is nu al duidelijk. had ik wel enigzins rekening mee gehouden aangezien zijn vader en ik beide ook vrij eigenwijs zijn maar het is pittig. om die reden wil ik het nu alvast graag zo duidelijk mogelijk voor hem maken.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pffff, ik heb vandaag echt nog geen reet uigevoerd in huis. En ik had zoveel plannen... Nou ja, jammer dan hoor.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zulke fans zie je maar weinig!:D:p

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, een bed-ritueel kan natuurlijk nooit kwaad. Hier is het ook fles - knuffelen - in de box/wipstoel/doomoo - nog een keer knuffelen en dan naar bed. Gaat prima, maar als ze dus wel eens moeilijk doet en niet direct gaat slapen pak ik haar net zo makkelijk op.

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jullie eten toch geen broodje kaassoufle vanavond he???:p

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

haha je past echt in deze zp-famillie :p zelfde humor:D

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik zit hier gewoon met een vliegenracket achter de laptop.....

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

PROEST! hahahaha, nee hoor, no worries :D

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    thanks, je heb pb trouwens ;)

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heb jij ook zoveel vliegen in huis? Ik dus ook en ik word er echt gestoord van. Kutbeesten :x.

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Gelukkig...;)

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    valt me van je tegen hoor:p jij was toch z'n soap fan?? of was dat nou iemand anders:p

Deel Deze Pagina