hij sliep voorheen ook in op nog even voeden op bed (hij slaapt in ons bed omdat zn eigen ledikantje te smal blijkt, mandje is ie al uitgegroeid en nieuwe bedje komt pas volgende week) of de speen. speen wil ie niet meer en met de borst gaat ie als niet echt honger heeft liggen spelen en lachen naar me. tot ik vertrek en dan is het alsnog huilen. hoe lang duurde het bij jou voordat het duidelijk was?
@ kimmm: welkom! Het is heel goed om een vast ritueel rond het naar bed brengen te doen, al kan het even duren voor het een blijvend effect heeft. Mijn zoontje Tim huilt ook vaak als hij moe is, het enige wat hij dan nodig heeft is slaap, al wil hij dat dan vaak niet in eerste instantie. Ik begin ook altijd met het muziekje van zijn muziekmobiel, als die stopt en hij is nog wakker kan ik op afstand een muziekje van de babyfoon aanzetten (dit muziekje kent hij nog uit de buik ). En verder geef ik hem de tijd om even te huilen, vaak is hij dan stil voordat ik er erg in heb. Als hij echt blijft huilen, dan heeft hij nog behoefte aan een (troost)slokje. De laatste tijd vindt hij het ook fijn om z'n knuffeltje te knuffelen.
Ik heb 2 zp verslaafde vliegen hier, rot op het huis is groot genoeg om ergens anders te gaan klieren...:x
ohh niet te geloven hoor:S ik heb lotte net helemaal verschoon van de poepluier en vervolgens plast mevrouw het hele aankleedkussen onder:S romper nat. :S en mevrouw maar lachen
reza slaapt snachts ook super, vanaf het begin. hij wil niet zo graag naar bed savonds maar als hij eenmaal slaapt heb ik er geen kind meer aan. snachts nog wel 1x aanleggen maar dan vallen we al voedend samen weer in slaap.
Het werd bij Sanne steeds beter. Na 3 weken had ze het helemaal door, maar na 2 weken ging het al stukken beter. Ik denk dat het niet uit maakt wat het ritueel is als het maar voorspelbaar is zodat ze weten wat er gaat komen.
haha ik ook niet! maargoed ik moest me dan ook inlezen hier op het forum hehe.. en vandaag begnt officieel vrijdag pappa dag die alweer was opgeschoven naar vanmiddag 3 uur maar ht word nu 4 uur hoor ik net grrrrrrr
hahaha nee hoor heb ff excuus aangeboden mssn wilde ze wel anoniem blijven. en dan ga ik met me domme hoofd z'n vraag stellen
Hm, ja beetje jammer is dat. Als je je afvraagt wat iedereen toch bedoeld met die broodje kaassouflé-grappen....Ik heb van de week behoorlijk ruzie gehad met Arco (mijn man) en toen werd ik zo ontzetten woest dat ik mijn broodje kaassouflé naar hem heb gegooid ...
Het wordt papa avond8) Hier ook nog stofzuigen, maar Gerodi ligt beneden in de wagenbak, hij viel in slaap tijdens het boodschappen doen, dus ga nu niet stofzuigen.. Dus wat kan je anders doen??? Ja was opvouwen, wassen, bed opmaken.......maar dat kan straks ook (of morgen..., behalve dat bed dan)
Dames, om nog even terug te komen op de insecteninvasie die de april mama's lijkt te teroriseren... hier een mooi exemplaar op het balkon van ons hotel... Bekijk bijlage 86059
papadag??? wat is dat??? Hier al 5 maanden een "papadag time-out" Manlief heeft dus woensdag papadag, maar goed, nu ziet hij het vrnl als vrije dag omdat ik toch thuis ben... Dat wordt straks weer echt wennen voor hem. En hij had nbg wel gezegd dat hij nu een maand van tevoren al wou proefdraaien op woensdagen ... gelukkig is Tim erg makkelijk en Emma al erg zelfstandig. Zou toch moeten lukken
Hè gatverdamme!!! Is dat een kakkerlak? En waarom heb je er een foto van gemaakt? Zodat je 'm hier op zp kon showen zeker ?
Poe hé, nog 10 berichten en ik heb al 10.000 berichten geplaatst. Note: Na dit bericht dus nog maar 9...