APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jou man heeft van papadag ppa's vrije dag gemaakt8)

Hier begint papadag pas 1 februari 2011!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hier helemaal geen papadag...

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik zou het thuis niet vertellen, dit is je zp geheim:D

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nee dan gaat ie de laptop echt weggooien. Was hij ook nog van plan toen we zo'n ruzie hadden... Lekker stel zijn wij hè :).

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh daar dreigt ie van mij ook mee, maar zn boekhouding staat erop, dus succes:D

6. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Iemand nog handige tips voor vakantie met een baby? We gaan gewoon een weekje in Nederland weg, dus we hebben geen lange reis voor de boeg of zo. Ik moet alleen, naast kleren en luiers, denken aan dingen als: potje voor Emma, aankleedkussen, speelkleed etc.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hebben bij jullie je s.o. trouwens al een opgepast? Wij gaan dus morgen uit eten en ik stelde voor om Ayla naar mijn s.o. te brengen, maar dat wilde Arco niet. Ik moet zeggen dat ik Ayla ook liever naar mijn moeder en vader + stiefmoeder breng, maar ik vind dat we ze ook wel eens naar mijn s.o. moeten brengen.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haha, nee mijn man had een foto genomen omdat eh, hij echt overal foto's van neemt!?!? ;) Ik stond ondertussen binnen op het bed te gillen dat hij dat beest moest weghalen! (daar wilde hij ook een foto van nemen, maar toen heb ik gedreigd zijn camera in het zwembad te gooien:)) Uiteindelijk heeft hij hem weggemept (de kakkerlak dus, niet de camera) en toen door het putje gegooid en daar nog ca. 10 liter water achteraan gegoten. Maar men, wat was ik de rest van de vakantie voorzichtig! Als ik terug de kamer op kwam eerst onder de bedden kijken of er geen broertjes of zusjes van dit exemplaar op bezoek waren gekomen. Gelukkig was het de enige die we hebben gezien (en gelukkig buiten op het balkon en niet in de kamer, anders had ik een andere kamer gevraagd!)

Ik kwam hem net tegen bij het bekijken van de vakantiefoto's en vond hem wel passen bij het terugkerende gespreksonderwerp :D

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb gedreigd met een scheiding :$:). Shame on me! Niet dat ik natuurlijk echt een scheiding zou aanvragen als hij de laptop weg zou gooien, maar goed....

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier heeft juist mijn so al wel opgepast en mijn eigen ouders niet. Ja een half uur, maar mijn ouders wonen dan ook vrij ver weg

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee sorry, geen tips. Mijn eerste vakantie met kind moet nog komen...

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja mijn sm heeft al opgepast. Ik vond het echt wennen, maar straks gaat ie er ook 1 dag in de week heen....

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vind dus ook dat we Ayla een keer bij mijn s.o. moeten brengen, maar om de één of andere reden wil Arco dat niet... Hij heeft altijd een beetje een aparte relatie met zijn ouders ;).

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    jeetje, wat 'n dreigementen met al die apparatuur :D
    Geen wonder dat manlief zo goed verkoopt (werkt in een electronica zaak ;))

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahaha LOL :D

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ... ben even was vouwen, anders hebben we niets schoons om mee te nemen op vakantie :D:D

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hier heeft mijn schoonmoeder regelmatig opgepast maar die is kraamverzorgster dus dat is anders die maakt baby's van een dag mee:p

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ayla moet ook "wennen" aan opa en oma. En misschien moet Arco ook even wennen;)

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @cm: je moet die foto wel even voor onze bioloog bewaren maar ja die is nu onderweg naar nl

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    pff moet eigenlijk even wat aan het huis doen maar ik heb gewoon geen zin:p

Deel Deze Pagina