APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ingrid nog een klein vraagje van welke leeftijden ga jij uit bij jou schema??

2. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    mijn god, ik zou er een moord voor doen.
    hang de vlag uit!!;)

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja alleen mermaid kreeg die he:p maar daar willen wij ook wel aanspraak op maken;)

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hihi me dochter deed dat ook toen ze 2.5 maand oud was
    thobias nou echt nog niet

5. Trotsemama1

whaahha ik moet zo lachen om jou
    je zegt bijnna al 3 x dat je naar bed gaat en nog zit je te zpen:p:p:p

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Dat is wel super relaxt zeg dat je in dezelfde straat woont en werkt! Wel mooi als je het een half jaar vol kan houden!!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    eerste is vier maand, tweede 5 maand en derde 6 maanden. Ongeveer dan he, soms iets eerder en soms iets later.

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahahahahahaha

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha nou vooruit, speciaal voor alle april 2010 mama's die meeschrijven is ie gratis:p

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ik promoveer u bij deze tot onze voedingsdeskundige!!! Eerst alle tips bij de flessen en nu dit mooie schema....ik zeg....PROOST op de promotie!

11. Trotsemama1

ik ga even nog een sigaretje roken dan laatste fles maken en dan duik ik ook me bed in
    uitslapen is voorbij dochterlief is weer thuis

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha... PROOST!!!:D

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb blijkbaar mijn roeping gemist, ga denk ik maar solliciteren bij het cb ofzo hahahaha

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    proost op ingrid's promotie!! en nu ga ik echt hoor tm :p

daaaggg lieverds

en niet teveel praten he;)

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja joh!!!! Echt super hoor....onze Ingrid!!!

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ga ff snel een hond uitlaten, roeland mag straks de andere twee doen hahaha tot zo!!

Voor iedereen die in de tussentijd gaat slapen, slaap lekker!!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ik ben ook zo komisch:D ik ga :p doei doei

18. Trotsemama1

nou gaat iedereen meteen mee schrijven :p:p:p

19. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jezus wat een verschrikkelijke vrouwen heb je er toch tussen zitten hé! hier ook zoiets.. Raymon die voetbald nog elke week, en nu was er een nieuw vrouwtje in het dameselftal gekomen..
    Zitten we s'avonds te eten voordat ie gaat trainen krijgt ie n smsje.. Was zij het, of hij die avond ook kwam trainen..
    Huh hoe komt ze aan mn nummer? Zegt ie verbaasd.. ik ook verbaasd, had hem nog nooit over haar gehoord haha.. Ik zeg, lekker is dat, gaat ze jou nummer aan iemand anders vragen om je te smsen of jij ook komt trainen, terwijl jullie niet eens samen trainen hebben want zij traint bij de dames :( en ze weet dat je een zwangere vriendin thuis hebt zitten.. (was toen nog zwanger en liep natuurlijk over van de hormonen;))
    Ach ze bedoelt er heus niets mee, zei hij.. Ik zeg, een vrouw gaat echt geen moeite doen om achter je nummer te komen en je smsen of je die avond ook komt, als jullie elkaar amper kennen hoor... dan zit er iets achter, en het gevaarlijkste vind ik nog dat jij dat soort dingen noooooit ziet..
    Zegt ie, nou wat ik dan te weinig heb, heb jij teveel, want jij ziet juist altijd overal wat in! 8) haha..
    maar als ik dan ook even in de kantine wat kwam drinken deed ze ongelofelijk ongemakkelijk tegen mij, en zat de hele tijd naar mn vent te kijken..
    Ik snap gewoon niet dat mannen het nooit zien haha..

Maar TM, een beetje jaloezie in de relatie is gezond hoor! Zolang je er maar niet heel onzeker van wordt (hoor mij wijs doen, ik hou me nooit aan mn eigen advies;)) en weet dat hij bij jou hoort!

En verder moest ik net een heeeeeele hoop bijlezen...
    franka: jeetje wat slaapt je mannetje lang! ik zie ook nogal op tegen het kolven op mn werk, omdat ik heel moeilijk een toeschietreflex krijg tijdens het kolven, maar eigenlijk wil ik nog niet afbouwen:(

Pamsie: haha, nou bij ons solliciteren wordt je denk ik niet heel vrolijk van want de laatste tijd geven ze alleen inval en 0-uren contracten.. daar schiet je dus helemaal niks mee op... maar ik vond je sollicitatiebrief wel enorm sterk! Ga voor je duimen!

Mermaid: ik vind dat je je best gedaan hebt hoor, ik was vandaag nog te lui om mn huis te stofzuigen!

Wonder:gefeliciteerd met Elin (en natuurlijk een beetje met de rijstebloem:D)

Ingrid: Gefeliciteerd met het rollen van Milan haha, en goed van je sollicitatie! K hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt!

CM: gefeliciteerd met je trouwdag!

Jeetje, ik denk ik ga even bijlezen en reageren, maar nu ben ik klaar is t alweer bijna tijd om mn ogen dicht te doen

20. Trotsemama1

doeggggggg:p en werkse he morgen:p:p

Deel Deze Pagina