APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

ohh gezellig veel plezier samen morgen!! zag trouwens op een ander topic een hele leuke foto van jou mannetje met yestin!

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dank je, en dank je! haha.. die heb ik ook wel in mn fotoalbum staan volgens mij! :)
    Oh ja, ik zou gaan afsluiten:D haha.. kom nu al niet zo goed los van ZP ;)

truste!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    haha dat wordt alleen nog maar erger zo gezellig is dit clubje :p kijk naar mij. haha

ik ga nu ook echt afsluiten

trusten allemaal

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dacht even snel met een hond lopen maar helaas Roeland kwam alweer naar beneden toen ik net terug kwam en bedacht dus dat we samen de andere twee wel konden doen. Daarna Milan de fles gegeven en die lag de hele fles te slapen dus die ligt alweer op bed.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian heeft trouwens iets nieuws bedacht. Hij wil, als hij meegaat naar de supermarkt, altijd nijntje koekjes hebben. Zo ook vanavond, loopt hij eerst de winkel heel blij door met zijn karretje en zingt daarbij: Nijnte een lief konijnte, nijnte pieter konijnte, nijnte knufffelllllll, bij de kassa wilde natuurlijk meteen een koekje hebben dus hij scheurt die doos open met zijn tanden en daarna moest ik de nijntjes uit hun verpakking halen. Geef ik hem de nijntjes eet hij van alle twee de oren op en toen wilde hij nieuwe. Dus ik zeg nee je hebt nog nijntjes, zegt hij doodleuk: Neehhhh is niet nijnte!!

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wahahhhaaha ze zijn echt pienter

ik ben trouwens naar bed thobias heeft zijn fles leeg en zit uitgebreid tv te kijken:p

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Hahahha, die Julian. Slim ventje!

Gisteravond nog een tante van Arco op "kraamvisite" gehad (of had ik dat al verteld?). Echt zo'n leuk mens. En we hebben het nog even over de zus van Arco gehad. Zij zei precies de dingen die wij ook elke keer zeggen, dus gelukkig zijn we niet de enige in de familie die er zo over denken.

Ayla had ik om 21.30 uur een flesje gegeven en om 22.30 uur viel ze in slaap, dus ik dacht laat haar maar lekker liggen. Toen ik gisteren om 00.00 uur naar bed ging, ging ik nog even kijken of ze er wel goed bij lag. Toen ik de deur open deed werd ze wakker en ging ze huilen...SHIT... Toen heb ik haar nog maar een klein flesje gegeven en ging ze lekker slapen.

Ach gossie :(, hebben jullie dat gezien van dat ezeltje in Rusland die ze als "reclamestunt" hebben laten para-sailen? Echt zo ontzettend zielig. Daar kan ik zo woedend om worden. Stelletje hufters! Dat doe je toch niet. Arm beest! :(:x Echt hoor, als ik zoiets zou zien zou ik echt pissig worden en dat beest redden. Ik kan er gewoon niet overuit dat iemand zoiets doet :x:x:x.

8. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Goeiemorgen meiden!
    Hier even een korte tussenstop thuis en dus bij internet, dacht even spieken hoe het hier gaat!
    Kamperen gaat super met Fiene, de test in NL is geslaagd en nu vandaag door naar Frankrijk! Zinin!
    We waren afgelopen 10 dagen met 8 volwassenen en 7 kinderen, wel intensief, maar heel gezellig!
    Ik heb niet alles bijgelezen, maar hoop natuurlijk dat het goed gaat met iedereen!
    Liefs,
    Marijn

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden!

wat houden jullie het 's avonds lang vol zeg, zo laat! dan slaap ik echt al!
    ik val meteen even met de deur in huis... vraagje:

ik ging kasper gisteren voeden voor hij naar bed ging (half 8) en hij bleef maar drinken, er kwam 1 toeschietreflex, maar dat was het. uiteindelijk liet hij los, maar toen ik m in bed wilde leggen begon hij te krijsen, hij had gewoon nog niet genoeg gedronken, dus weer aangelegd, maar bij mij kreeg hij niets meer, dus maar een flesje uit de koelkast (wat ik de avond ervoor gekolfd had, ongeveer 70 cc) en hij dronk het als een malle en is toen lekker gaan slapen. de avond ervoor ging het ongeveer hetzelfde, alleen toen kreeg ie op het laatst toch bij mij er nog iets uit.
    het lijkt er dus op dat ik 's avonds niet genoeg melk heb...

hoe kan dit en wat kan ik er aan doen??

verder de hele dag gaat het prima, gister dronk ie om
    6.30
    9.30
    12.30
    13.30
    16.30
    19.30
    dus over het algemeen gewoon 3 uur ertussen en hij groeit goed enzo, dus het voedt hem wel, maar waarom geen melk meer om half 8??

ik hoop dat jullie me kunnen helpen en tips hebben!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Heb je je pb's gelezen? Wil je ook een t-shirt voor de meeting? Zo ja, pb me dan nog even terug over de maat!

11. Trotsemama1

lastig meid kan je helaas niet helpen

12. Trotsemama1

zo pff het was hier kwart voor 7 toen dochterlief wakker werd
    even een verschil met 2 dagen tot 10 uur geslapen te hebben
    maar des te meer tijd om vandaag naar het buitenbad in schoonhoven te gaan
    lekker broodjes mee
    termoskan met heet water voor thobias fles aanmaak limo
    en er blijven tot dat noa moe is:p

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat een verhalen gisteravond over de mannen!

En Surf sorry, kan je niet helpen

Marijn: fijne verdere vakantie!

Ik heb hier ontbeten met een taartje, die had mn vriendin gister meegenomen. Is dat ook een dieetvorm, want dan wil/ doe ik die:D

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Mjammie, lekker hoor een taartje. Wat voor taartje?

Ayla ligt nog steeds te slapen. Dat zullen vandaag wel weer maar 4 flesjes worden...

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kwarktaartje, met zo'n lekkere bodem:D te slecht natuurlijk..

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Agossie Ayla, die is volgens mij ook een beetje de kluts kwijt van het warme weer..
    Hier ligt er 1 te jengelen in bed, zal wel huilen worden....

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga vandaag maar eens aan de slag, moet nodig het huis opruimen...

tot later!

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    SUrf ... geen idee ?
    Verder nog niet bij-gelezen.. sorrie

Hier worden het 6 flessen denk ik... Sanne was vanochtend al om 05.30u wakker !! Gelijk na de fles terug gelegd en heeft ze nog heerlijk geslapen tot 09u, maar daarna super honger niet stil te krijgen, dus te de tweede fles zit er al in..

Straks werken... GEEN ZIN !

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tja, ze gaat de nachten steeds langer slapen. Nou ja, ik vind het wel prima hoor, haha. Uiteindelijk werd ze rond 09.15 uur wakker en heb ik haar om 09.30 uur een flesje gegeven.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    'S nachts is prima!, Lekker hoor.
    Hier is meneer is slaap gevallen! Hoe bijzonder. Maarrrrr nu moet ik eigenlijk naar Utrecht om een onderdeel voor de spuitmachine van mn vriend te halen, en dat is best heel belangrijk...... Lekker handig8)

Deel Deze Pagina