Goedemorgen, hier een lekker nachtje gehad. Om acht uur werd ik wakker en heb ik Julian en Milan er maar uitgehaald. Moet om half 2 werken en heb geen zin. Half 2 is gewoon een waardeloze tijd om te beginnen maar goed we moeten het er maar mee doen. Julian is nu nog lekker buiten aan het spelen en heeft de poesjes van de buren ontdekt dus hoor de hele tijd: poesssjeeee, poesssjeeeee, poesssjjeeeee. Milan ligt alweer lekker te pitten dus straks maar eens douchen met Julian en om half 1 bij de opvang afzetten zodat ik kan gaan werken tot 7uur.
de duur van de werkdag is idd prima alleen vind ik het echt verschrikkelijk om om half 2 pas te beginnen, kan dan om de een of andere reden er niet lekker in komen Werk daarom ook liever 's ochtends meteen maar ja met dit weer is het wel even lekker en kan een stuk rustiger aandoen zo.
Vanochtend de uitnodigingen voor Julian zijn verjaardag gemaakt en besteld dus hopelijk komen ze snel binnen dan kunnen de adressen erop en meteen op de post.
iedereen heeft over het algemeen savonds minder melk. kolf je wel iedere avond? ik zou dat een aantal avonden achter elkaar doen en dan bv 3x per avond om je productie te stimuleren. als het savonds beter loopt iedere avond kolven om op gang te houden wellicht
ik ga samen met Julian douchen en daarna milan nog maar weer een keer helemaal wassen en een schone romper aandoen. Meer krijgt hij vandaag ook niet aan naar het kdv.
ja ik kolf als ik naar bed ga om half 11... zodat de tijd tot de volgende voeding iets verkort is, anders word ik 's nachts wakker van enorme boobs en kasper maar slapen haha
zo heb een paar overhemden weggestreken, de was opgeruimd, de badkamer opgeruimd, kasper in bad gedaan en gevoed... mag wel weer pauze haha @ingrid: ja dat kan ik me voorstellen. ik begeleid o.a. kinderen die achterlopen op school. hiervoor komen ze dan na schooltijd (sommige mogen tijdens school). op woensdag en vrijdag plan ik vaak de onderzoeken (intelligentieonderzoek, vragenlijsten ed) en de intakes met nieuwe ouders, maar op donderdag werk ik dus van half 3 tot half 6. En dan is het vaak een beetje wachten tot je kan gaan werken, want je begint nergens aan, omdat je straks toch weg moet. tis een beetje gek, want je hebt toch de hele ochtend, maar voor je gevoel moet je steeds 'bijna weg'... succes met werken! en leuk uitnodigingen, wordt ie ook al 2!! wat worden ze groot he!
ja ik twijfel ook wat ik Sanne aan doe naar het kdv, maar ze hebben daar airco, dus als die vol aanstaat is alleen een romper weer niet voldoende..
Anders doe je Sanne gewoon wat luchtigs aan, maar geef je wat warmers mee naar het kdv voor het geval het toch wat te fris is. Dan kunnen ze haar dat nog aantrekken.
Ja dat had ik de vorige keer ook gedaan, ga ik nu i.d. maar weer doen. pfff heb geen zin vandaag om te werken geloof ik..
@marijn: fijn dat de proef vakantie goed gegaan is. en veel plezier alvast @ingrid: haha ik moest echt lachen om het verhaal van julian. slim mannetje hoor!! @hier: ik heb nu ff 2 uur pauze teminste ik heb een gebroken dienst dus ik moet over 2 uur weer terug zijn tot sluit ( 18.15) maar ik moet zeggen het valt me tot nu toe mee met de hectiek. wel had die aparte collega weer wat. ze was gisteren haar sleutel verloren:S dus we hebben vanmorgen weer lopen zoeken. lag hij in een bakje in de poppenhoek!!! hoe kan je daar je sleutel nou in leggen:S maar goed hij is weer terecht. vanmiddag lekker watergevecht houden met de kids. ik ben er vanavond weer
Ik denk dat het nu een combi is van het warme weer en sowieso minder voeding savonds. Hier ook een beetje last van... Ik kreeg als tip om na de voorlaatste voeding heel veel te drinken, wel echt 2 liter zegmaar (water, ranja, vruchtensap). dan wordt je voeding makkelijker aangemaakt en heb je dan wel voldoende. Ik had het vrijdag, toen vierden we meikes verjaardag, dus druk druk, weinig gedronken veel gedaan en toen had ik de laatste voeding ook niet meer genoeg. dus zelf veel drinken, na de voorlaatste voeding, aanleggen nog even laten spelen en dan nog een keer aanleggen, zou dan ok moeten zijn.
Femke heeft waarschijnlijk toch KMA, na de fles was ze steeds niet lekker, veel eczeem enz, dacht eerst dat het toeval was maar nu ze weer zo niet lekker was nadat ze een flesje had gehad leek het wel erg duidelijk. Gisteren voor het eerst kmvrij gehad en nergens last van! Zelf was ik al koemelkarm ivm meike. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupjes... eneh: Bekijk bijlage 87158
@napoleon: wauw wat een gave foto!! (stiekem een btje jaloers hihi) en bedankt voor de tip, ik ben inderdaad nu al veel aan het drinken de hele dag en ik leg m vaak aan. hij zit nu al op 4x vandaag vanaf 6.45... hopelijk helpt dat ook, zodat het ietsjes opgekrikt wordt. niet teveel natuurlijk want dan heb ik er vannacht weer last van dat ik op springen sta... en wat vervelend dat femke nu ook kma heeft! hopelijk gaat het met nieuwe voeding/dieet beter! en succes bij het ziekenhuis, hopelijk valt het mee en hoeft ze niet zo'n broekje...
Napoleon wat een gedoe zeg, hopelijk is de echo van de heupjes goed.. en mooie foto ! Ik ga me klaarmaken en Sanne wegbrengen en dan richting mijn werk..
Zooo snel gaat het! Ongelofelijk ja, vorig jaar om deze tijd plaste ik net in die blauwe flessen van moeders voor moeders het gaat zooo hard!