Ik vind het zowiezo wel een heel gedoe om naar de stad te gaan met een kleintje. Overal de liften zoeken, mensen die voor de kinderwagen langzaam gaan lopen, waar laat je de wagen staan als je iets wilt passen. Niet echt ideaal dus! Ik kan niet wachten tot Noa goed uit de fles drinkt zodat ik een keertje op zaterdag lekker een middagje kan gaan shoppen met een vriendin en zonder kids!
Gefeliciteerd! Ik hoorde zojuist dat een vriendin van ons zwanger is. Ze is nu 12 weken. Ik had het echt niet verwacht dus echt superleuk!
Hey wat leuk! Toen ik nog in de NOD-topics kletste, kletste ik ook vaak met haar. Is alles goed gegaan?
Nee, shoppen mét die kleine is niet handig idd. Ik kan niks passen, want ik durf haar niet buiten het pashokje te laten staan als ik alleen ben. Pas was ik met mijn moeder ff in de stad en dan kan je wel makkelijk wat passen omdat zij dan bij Ayla blijft. Ik ga sowieso als ik weer winterkleren moet hebben een dagje met mijn moeder shoppen op een doordeweekse dag (dond of vrijdag) en dan kan Ayla mooi naar mijn vader en stiefmoeder. Kunnen we relaxed een dagje shoppen zonder dat ik hoef na te denken wanneer Ayla een fles moet enzo.
ja alles is ok... wel te vroeg geboren ga volgende week een keer heen denk ik -------------------------------------- caro das leuk nieuws ---------------------------------- ik wil zo graag een 3e... nu niet maar straks.. hoe denken jullie over nog een baby?? moet wel kunnen natuurlijk.. maar ik hoop dat het ons gegund is ------------- moe ben echt moe.. jolene komt elke nacht rond 5 uur.. en dan is dave om 6 uur al wakker.... en die wil overdag niet meer slapen....
Oh jee, is hij veel te vroeg gekomen? Hoever was ze? Wij hebben altijd gezegd dat we graag 3 kinderen willen. Als Ayla 1 wordt gaan we weer voor een 2e beginnen. Ik heb er nu al zin in! Wat balen joh dat Jolene elke ochtend zo vroeg komt. Pakt ze de fles al?
Hmmm, ik ben uitgenodigd voor een vrijgezellenfeestje, maar het voorstel wat ze hebben gedaan is om te leren golfsurfen, daarna beachvolleyballen en dan bbq'en. Daarna overnachten in een hostel en de volgende dag weer surfles. Nou vind ik het hartstikke leuk om mee te gaan naar een vrijgezellenfeest, maar mijn idee van leuk is niet echt om te surfen en beachvolleyballen. Ik haat namelijk zwemmen in zee en van zand overal wordt ik ook niet vrolijk (ja, ik ben zo'n type die het liefst op een strandbedje ligt en boos wordt als iemand hard voorbij rent waardoor ik zand op mijn handdoekje krijg). Maar ja, het is natuurlijk ook niet erg leuk voor de bruid om gewoon niet mee te gaan... En het is nog best duur ook. Ongeveer 110 euro.
Pfff, dat is wel vroeg ja. Ik ken het wel een beetje. Noa is de laatste paar dagen ook elke nacht rond 4 uur wakker en Lukas ook vaak om 6 uur. Best vermoeiend he!
nee... nog niet!!! kan dus geen voeding overslaan... ze komt elke 3 uur ongeveer en 's nachts zit er meer tijd tussen gelukkig krijgen nu met de softcupvan medela 30 cc erin.. gewoon erin gieten
caro ja vermoeiend... vooral omdat niemand het even over kan nemen.. bv zonder koemelk (door de allergie) schint lichter verteerbaar te zijn.. tja daar moet ik het maar mee doen he vrijgezellenfeest: voor alles wat je dan hebt valt de prijs mee.. maar wil je al een nacht bij de kleine weg??
@slofjes en schoenen: leuk leuk!! @shoppen met kindjes: niet echt handig nee @4 borsten: tja de wonderen zijn de wereld nog niet ui! haha @aantal kindjes: weten jullie geloof ik al... ik graag 3, vriendjelief graag 2... discussie loopt nog... @hier: net bij een vriendinnetje geweest was gezellig... ze heeft ook 2 kindjes, eentje van 2 en eentje van 4, dus dat gaat altijd leuk met elkaar.
surf: manlief wil wel...maar weet niet wanneer.. ik zou wel 2,5 jaar willen wachten... een zomerkindje lijkt me super heeft iemand de code van goedgemerkt om een pakket te bestellen.. code is uit een babydoos
oja die code wil ik ook wel hihi... moet nog naamstickertjes kopen voop kaspers flesjes voor de opvang...
ja ik had hem dus.... maar kan hem niet meer vinden... moet het ook op de fles doen... als ze die dan wil hebben..... haha tja ik lach nu wel... maar wil echt dat ze ook een fles wil...
@wendysunny: ja dat maakt het een stuk makkelijker! ik moet zeggen dat ik er nu bijna geen gebruik van maak, maar ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken dat ie straks geen fles wil hebben. geef je trouwens zelf altijd het flesje als je het oefent? want dan kan het zijn dat ze jou ruikt en dan denkt ze, ja maar hallo, bij mama kan ik ook uit de tiet drinken, ik doe dat flesje niet... vaak geven ze als advies dat jij de kamer uit gaat en dat dan papa/oma/opa het flesje geeft. dat werkt meestal het beste. ik laat het ook altijd iemand anders doen (heb het 1x zelf gedaan en toen stopte hij na 20 cc... en bij anderen drinkt ie gerust 180...)