Tja, hij is nog steeds plat. Ik heb eigenlijk geen idee of het al minder is, of juist niet. Ik moet morgen weer naar de fysio en zal dan eens aan haar vragen hoe snel resultaat te zien is. Heb geen jurken meer gezocht. Ook niet zoveel tijd voor gehad. Was pas laat mijn bed uit, mijn moeder is langs geweest, Ayla veel wakker vanmorgen, daarna in bad gedaan en 2 wassen gedraaid... Morgen weer een dag. Ga ik dan voor onze Wonder zoeken... Jij nog gezocht?
Nee, ook nog niet. Ik ben bij nieuwe huis van mn vriendinnetje wezen kijken, ze zijn nog aan het verbouwen, maar nog niet eens even gekeken Boodschappen gedaan, was en vaatwasser gedraaid e met de kleine man bezig geweest, email verstuurd naar verzekering.... Nou ben benieuwd of ze al verbetering ziet bij Ayla.
@mermaid: leuke schoenen ik heb ze in het wit met veters:S en het lopen er op valt idd wel mee en balen dat de website van h&m moeilijk deed @wendysunny: gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin @caromama: gefeliciteerd met de zwangerschap van je vriendin @hier: ohhh meiden ik ben zo geslaagd vanmiddag ik heb zulke leuke dingen voor lotte gekocht!! en ik weet zeker dat mermaid de poncho die ik heb gekocht ook helemaal geweldig vind
Hopelijk zegt de fysio morgen dat er verbetering is opgetreden, moet wel zeggen dat Jayden ook nog steeds een afgeplat hoofdje heeft en het heel langzaam ronder wordt. Kost gewoon erg veel tijd.. en je moet er veel mee bezig zijn. Zo manlief is thuis, die is nu ff met Jayden aan het spelen. Eten zit in de stomer, is klaar over 10 minuten.. Lekker makkelijk en gezond.
helaas het is vol..is dat huisje van jezelf? voor de herfstvakantie of zo misschien wel leuk... wat zijn de kosten?
Zo wij hebben heerlijk gegeten.. net ff de vaat opgeruimd en manlief is Jayden de fles aan het geven en legt hem zo op bed. Ik ga zo ff op uitzending gemist 60 baby's in een uur kijken. Dan ff de was opruimen.. Mayby tot later! En anders een fijne avond en tot morgen! X
Ja, dat is dus ook het probleem wat ik heb. Maar ik heb inmiddels begrepen dat er meer meiden zijn die niets in dat plan zien, dus nu is er geopperd om een sportieve activiteit te gaan doen en daarna een kookworkshop (dat is dan gelijk de avondmaaltijd) en daarna stappen. Dat klinkt mij in ieder geval een stuk beter in de oren!
Toen ik Lukas kreeg had ik me stellig voorgenomen om zelf voor hem te koken en zelf te pureren. Nou, dat heb ik één week volgehouden en toen ben ik naar de Makro gereden en voor een half jaar aan potjes ingeslagen! Fruit deed ik wel vaak zelf, maar dat was dan wel vaak een banaan, want dat is lekker makkelijk! Dus nu denk ik dat ik ook vaak voor de potjes zal gaan! Hoewel Lukas wel al heel snel mee at met de pot, vanaf een jaar at hij gewoon wat wij aten, ook macaroni en bami enzo. Hij kan nu dus best wel tegen pittig eten! (Ik kookte altijd al met weinig zout).
Caro: idd met een banaan is het zo gepiept. Ik ga ook ech tniet uren in de keuken staan pureren.. Makkelijk dat Lukas al zo snel alles mee at zeg! Hopelijk gaat Jayden dat ook doen. Ik ben film kijken x
heej, zo de kindjes weer op bed en ik had genoeg melk voor kasper (joepie!) ik las over te veel kleertjes kopen en dan liegen tegen vriendjelief haha, gelukkig hoeft dat hier niet, hij vindt het allemaal best wat ik koop en hoeveel. potjes hier ook gedaan hoor, beetje afgewisseld, de ene keer vers de andere keer een vers potje. net hoe het uitkwam en waar ik zin in had. ehm, de rest weet ik al niet meer... errug! ben alleen thuis vanaaf en dan ben ik altijd zo'n vreetschuur... heb al driekwart zak chips op (schaamschaam) zo kom ik natuurlijk nooit van die laatste 6 kilo af... @wendysunny: het huisje in duitsland is van ons ja. als je kijkt op de website kan je precies de kosten zien (ik weet het niet uit mn hoofd...) westerwaldvakantiehuis.nl
@caro: ik denk dat thijmen inderdaad ook met een jaar volledig met ons mee at. ook de pittige dingen. zelfs als we thais halen eet hij mee (maar we bestellen ook altijd pad thai, dus dat is een soort bami natuurlijk)