Gewoon kittig kijken en zwaaien... Ik zou met sommige mannen best een wedstrijdje inparkeren willen doen, want ondanks dat ik af en toe tegen de stoep rij, parkeer ik toch redelijk in....al zeg ik het zelf
Ja.....ik moet soms ook best lachen, want die gekke Twingo van mij die trekt behoorlijk snel op. Als ik dan bij het stoplicht sta en dr staat zo'n gepimpte auto naast me, dan maak ik er een sport van om die gasten eruit te trekken. Vaak lukt dat ook nog....wahahah...na zon 20 meter leg ik het dik af, maar het gaat om de start! Dan heb ik ZON lol in mn eentje! Inparkeren kan ik beter dan Ronald....(lacht in haar vuistje!)
was trouwens wel bijna mijn parkeerlicentie kwijt op het werk. Eerste dag dubbel geparkeerd, vorige week ben ik op de bezoekersplekken gaan staan maar dat mag blijkbaar niet dus heb nu een waarschuwing hahahaha
Ja ik weet het, was ook eerder aanwezig maar toen bedacht er zo'n debiel van het andere geslacht hier in huis dat hij zijn laptop even op moest starten om weet ik het wat te gaan doen met als gevolg dat hij de lader nodig had en die van mij ineens zomaar leeg was:x Jaja we hebben 3 lappies waarvan 1 kapot is en maar 1 universele lader De andere laders heb ik namelijk ook gesloopt