De meiden die hier morgenochten weer acte de presence geven kunnen een flink aantal pagina's met onzin overslaan.
nee heb maar voorgesteld dat ik gewoon mijn mond dichthou tot er iets aan me werdt gevraagd maar dat was nou ook weer niet de bedoeling. 1 medecursist had zelfs met die jongen een goed gesprek geprobeerd te voeren. Ze kregen het over het hebben van meerdere persoonlijkheden. Gesprek ging zo: jongen: ik heb meerdere persoonlijkheden mc: ow hoeveel heb je er dan? jongen: stuk of 5 mc: is er ook 1 die zijn mond kan houden?? jongen: ja de eerste mc: misschien een idee dat je die de rest van de cursus inschakeld8) en dan mag ik niet lachen
nee alles moet gelezen worden, misschien staat er nog ergens wat serieus tussen whahahahahahahahahahahahahaha
Ja meiden, ondanks dat ik het hartstikke gezellig vind ga ik nu Ayla even verschonen en een flesje geven...
Lieve Mirjam2112, we vinden het heel lief en goed van je dat je aan het zoeken bent naar de serieuze berichten van vanavond maar helaas moeten we je teleurstellen en mededelen dat die er niet zijn. We hopen dat je, ondanks dat dit een grote tegenvaller voor je moet zijn, toch nog gezellig met ons mee komt kletsen. Met vriendelijke groet, de musketiers en nog wat andere mafkezen