denk dat ik ook maar eens een klein mannetje van bed ga halen, hij heeft vier flessen gehad vandaag en is nog lekker aan het slapen maar zijn laatste fles was om acht uur en weet niet of ze al zo lang mogen slapen.
Voor het eerst in mijn zp carrière sla ik 10 bladzijdes over ik holde idd achter de feiten aan en statistisch gezien was de kans klein dat ik iets belangrijks zou missen dus bij deze, slaap lekker allemaal ik ga proberen te slapen, morgen cursus dagje .. Oh ja, en heb ik nog iets belangrijks gemist het laatste uur ??
Slaap lekker meis....veel succes morgen! En nee, je hebt niks gemist...alhoewel...de bitterballen van LZ waren heerlijk. Het garnituurtje wat armoedig!
ja maar die was ook voor mermaid bedoeld en wie aan sonja doet moet het nou eenmaal af en toe met armoedig doen8)
en als dan toch iedereen weg gaat dan ga ik ook maar iets nuttigs doen zoals mijn zoon voederen. Slaap lekker skatties!!!!!
Goedemorgen ! Ik heb een aantal pag overgeslagen zoals jullie zullen begrijpen Kom ook alleen even ego zeggen dat het vandaag D-day is. Ga zo Sanne de fles geven en op naar het kdv. Daarna eens kijken of ik mijn werk nog weet te vinden.. jullie horen w.s. morgen of misschien vanavond van me of er moet zoveel veranderd zijn op het werk dat ik tijd heb om tussendoor even te spieken, maar daar reken ik maar niet op... nou daar ga ik ..
Poe, Ayla was er voor haar doen vroeg bij vanmorgen. Om 05.45 uur begon ze een beetje te huilen. Ik heb het geven van de fles nog kunnen rekken tot 06.15 uur, maar toen kon ze echt niet meer langer wachten . Normaal gesproken zou ze nu gewoon nog een uur slapen . Ach nou ja, ze had ook slecht gedronken gisteravond, ruim 60 cc laten staan en dus maar 100cc gedronken. Nu alleen even kijken of ik de rest van de flessen wat kan rekken zodat ze de laatste fles vanavond niet al te vroeg krijgt.
Hoi! ik probeerde beetje bij te lezen maar het si wel erg veel en heb tig wassen te doen. Dus ik geef het even op Leuke foto's gezien van Ayla, schattig! Leuk haar Pamsie, slag, ik wil ook! Ik heb hartstikke stijl haar, en ben er de laatste tijd helemáál niet blij mee maar weet ff niet wat ik ermee moet. @stomme kilo's :x Ik was 3 dagen geleden weer eens op de weegschaal gaan staan,w oog ik weer 70. Ik helemaal blij, eindelijk weer het gewicht van voor de zwangerschap, dus nog maar 3 kg tot wat ik wil. Stond ik er vanochtend op, was hetr weer 73. Dus ik denk gewoon dat die weegschaal kuren had ofzo. Grrr :x
Kris, sterkte vandaag!! Ikheid, jij ook heel veel sterkte! En Mirjam natuurlijk, voor jou ook je eerste werkdagje!
Goeiemorgen ladies! @Mermaid: oei das idd wel heel vroeg! Ik hoop voor je dat het idd lukt om de flessen wat te rekken. @Janne:hmmm balen van je kilo's.....stomme weegschaal! @Kris: heel veel succes vandaag! @Mirjam: jij ook succes vandaag....hoop dat je boobies zich een beetje weten te gedragen! @Ikheid: kaarsje brandt!!! Sterkte vandaag!