@wonder en janne: ja het is inderdaad gelig, maar het stinkt niet ofzo... ik had het bij thijmen niet, toen was het na 6 weken vloeien gewoon over... maar nu dus niet. ik dacht toen ik begon te bloeden, ok, nu mn menstruatie, dan zal het daarna wel over zijn, maar het bloeden zette niet echt door, duurde 2 daagjes en meteen weer dat gelige spul... irritant... zit inderdaad te denken de dokter even te bellen, mssn morgenochtend maar even...
@kleertjes.com probeer ik even te vermijden haha, anders bestel ik zo weer voor 100 euro ofzo, en moeten we nu even niet hebben haha @LZ: wij eten pastasalade, mssn een ideetje?
Kleertjes.com: heb ik echt nog nooit wat besteld. Ik vind online kinderkleren bekijken/bestellen ook lastig. VInd het fijn om even aan de kleertjes te voelen enzo en dan weet ik of ik het leuk vind. Beetje rare tic misschien
heb net meteen nog wat besteld hihi voor mn buurvrouwtje, die staat op springen (bijna 41 weken) en mn vriendinnetje (bijna 40 weken), dus dan heb ik het maar in huis... en ik had kleertjes.com ook een geboortekaartje gestuurd, dus nu kreeg ik 10% korting, scheelt toch weer.
Ja gaat weer fout he...Kom ff bij jullie kijken en meteen weer bij kleertjes.com los gegaan....(-; Hoe gaat alles hier?
Ja precies! Ik was in het begin bang dat het urine was, maar daar ruikt het niet naar. Heel soms heeft het een beetje een wat weeig luchtje....(sorry dames)
Ja beter! Ik heb trouwens de foto's op je hyves ff zitten bewonderen. Wat een prachtig meisje is Tara!
Ja als je bv geeft kan dat heeeeeeeeeeeeeel lang duren! Wees blij! Bij mij kwam het ondanks de bv toch snel!
Ahhh dank je! Ze is ook onwijs lief echt een zoet kind. Maar jullie hebben ook een prachtig setje zo. Zijn heel lief en mooi om te zien. Zag ff snel je foto's. Heerlijk stel!