APRIL-mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow okay...Ja inderdaad beter zo ;)
    Vervelend dat het bij jou al snel weer zover was :(

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Lekker Janne jij ook nog niet...(-:

Heb trouwens mn huis te koop gezet meiden...Best spannend!

Mijn vriend is bij mij komen wonen destijds en zijn app. staat al heel lang te koop en die verhuren we nu maar de mijne komt vanaf donderdag in de verkoop...Ben benieuwd!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeminee, we hadden onze harddiskrecorder verkocht op MP... die man kwam met 3 kinderen en ze stormde door het huis! ik was met mn fotoboek bezig, maar ze jumpte op de bank, fotoblaadje gescheurd, ze hebben alle boekjes uit de kast getrokken, op thijmens schaap en tractor door het huis gecrosst. kasper wakker gemaakt (thijmen hoor ik nog niet gelukkig, want ze hebben ook 3x aangebeld)...

ze wonen normaal gesproken in afrika en zijn 2 weken op vakantie in NL, maar daar leren ze zeker niet rustig te zijn, wat een wervelwind...

zo moest even mn frustraties kwijt...

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

ZO lekker asociaal zou woest worden...Je kent ze helemaal niet....Belachelijk zeg...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ann: o spannend joh, hopelijk wordt het snel verkocht!

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja spannend he hoop het ook :)

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb net mn vriend ook even gebeld, was echt boos ja! kon ik even mn frustraties de vrije loop laten . ongelooflijk toch dat die man er niets van zei! je laat je kinderen bij een vreemde toch niet zo uit hun dak gaan, helemaal als je ziet dat er een baby ligt te slapen, want hij lag in zn box...

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Echt idioot...Hoop dat je beetje goed heb kunnen cashen voor dat ding want dat maakt het dan nog een beetje positief.....;)

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja ik heb vandaag eigenlijk vooral vieze praat!:D

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    thnx!:d

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oh wat spannend!!!!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Najaaaaa wat asociaal!! Heb je er wat van gezegd?

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Surf: zonder jou suggestie had ik ook pasta salade bedacht!:D
    En wat een idioot gezin!!! Dat doe je toch niet:x

Ann: spannend, hoop dat je het snel verkoopt!! Gaan jullie samen dan een ander huis kopen??

Ik heb mijn 170ml flessen ingeleverd met de mail van difrax, geld terug en nu 250ml flessen gekocht. Dus al die maanden gratis flessen gehad:D

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou we vroegen 105 en hebben er 100 voor gekregen, dus das niet slecht...

ik wilde er bijna wat van zeggen. toen ze op de bank zaten en ik wel gezegd dat ze voorzichtig moesten doen omdat ik mn fotoboek graag heel wilde houden en toen ze voor de derde keer aanbelden en nog een keer wilde bellen heb ik gezegd dat ze niet meer mochten bellen omdat er nog eentje lag te slapen... maar is toch te zot voor woorden dat ik ze moet corrigeren, of niet?

foto's van ann?? heb ik even gemist, even opzoeken, foto's zijn altijd leuk!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ongesteld: bij thijmen pas na 7 maanden... nu vorige week 2 daagjes een beetje, maar verder niets, hopelijk blijft het weer zolang weg...

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Surf, ik zie dat je met 7,5 maand gestopt bent met de bv, had dat nog je met je menstruatie te maken, die dus met 7 mnd was? Dat het terugliep ofzo?
    Wat een aso's zeg, zomaar in je huis. Zou er ook kwaad van zijn!

Ann, spannend zeg! Zouden jullie dan in het huis van je vriend gaan wonen, als je dit verkoopt?

Wonder: vieze praat niet onder etenstijd mag toch? :D

LZ, wat voor pastasalade ga je maken?

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Vandaag met gerookte kip, meloen, rucola slamelange, tomaat, paprika en misschien nog iets wat ik in de koelkast vind...;)
    Mijn favo is met parmenzaanse kaas, olijven, zongedroogde tom, pijnboompitten en verse bascilicum met een dressing van olijfolie, witte wijnazijn en knoflook. Maar die hebben we pas nog gegeten..

18. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dan gaan we samen een huis kopen.

Het duurt allemaal zo lang met zijn huis dat we nu zo punt hebben bereikt van we kijken of deze sneller gaat en dan of eventjes in zijn tokootje (hebben we niet zoveel zin in maar ja) of de zijne blijven verhuren en iets anders huren/kopen voor ons samen.

Is natuurlijk lastig om iets leuks te kopen zolang hij zijn huis nog niet verkocht heeft...Maar goed we zien wel.
    Mijn huis is helemaal top maar meer voor jonge mensen zonder kids...

Zijn huis staat in een wijk waar ik liever niet wil wonen....Rotterdam he...Kan heel leuk zijn maar op de verkeerde plek niks aan...

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Wat fijn dat Gerodi zo goed gegroeid is! Zo, die salades van jou klinken lekker.

@ Wonder: Oh nou, lekkere verrassing van Seeger.

@ Surf: Ik zou maar even contact opnemen met de ha, want dat kan nooit goed zijn hoor dat je nog steeds zo vloeit. Nou ja zeg, wat een asociaal gebeuren dat die kinderen je halve huis afbreken. Zeiden die ouders er niks van? Hm, nee dus lees ik net.

@ Ann: Jee, jullie huis te koop gezet. Staat ie op Funda, heb je een linkje? Willen jullie groter gaan wonen, of verhuizen naar een andere plaats? Oh never mind, ik zie het al, jullie hebben nu nog 2 huizen…

Ik ben vandaag een dagje bij mijn moeder. Die vindt het uiteraard heerlijk om Ayla heel de dag te entertainen, dus ik kan heerlijk relaxen.

EDIT: Hey! Dit is mijn 9.500ste bericht. Nog maar 500 en dan zit ik op de 10.000 :$. Hoezo verslaafd...:)

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Nee, in R'dam wil je in sommige buurten echt niet zijn. In welke buurt woon je nu dan? (of wil je dat niet zeggen @ openbaar forum)
    Ik kom uit R'dam, maar altijd in 'degelijke' buurt gewoond.

LZ, klinkt allebei goed! Ik vind pastasalade echt lekkerrrr maar mijn man houdt er helemáál niet van, da's dan weer jammer.

Deel Deze Pagina