Hahaha en door er over na te denken, kunnen je hersencellen zich straks alleen razendsnel voortbewegen......
Mirjam, de muur in de badkamer is al vol met het badje... oh nee, die kan dan nar de schuur (die ook vol is hahahaha). Fijn dat Demi vrolijk is! Da's ook goed teken he. Mermaid, wat voor soort zitje bedoel je? Met raar bedoel ik eigenlijk dat ik me neit voor kan stellen dat als je dan een gezinnetje bent geworden, je je kind bij een lange vakantie thuis laat (ik vind 10 dagen wel een soort lange vakantie waar je weer een tijd op kunt teren, niet 'even weg' ofzo). Maar goed, ieder zijn ding. Surf, fijn dat je oma weer thuis is zeg! Pamsie, gelukkig is het niet al te ernstig met je hond, maar toch niet heel fijn. Marijn, wat sportief zeg!! Balen dat Fiene zo'n last heeft van verstopping en jammer dat je dagje weg niet doorgaat. Je bent nu dus wel op dreef met Fiene in de trein enzo? Hardlopen: gaan jullie trouwens achter de kinderwagen of 's avonds? Ik voel me altijd zo te kijk lopen asl ik zoiets doe. Ik sta na 20 seconden al te puffen als een paard (terwijl die toch veel verder kunnen rennen ) Ok, ik ga Eva even voeden, wassen en naar de markt. Tot vanmiddag! X
Deze dan? Tijdens de ZUMBA les val ik tussen die oude huisvrouwen niet op......maar meiden jullie zijn echt TOP!
Ik snap wat je bedoelt hoor. Ik denk dat het er bij haar ook wel mee te maken heeft dat ze het best heel zwaar vindt met Ryan. Als hij een dag of een paar dagen veel huilt zit ze er per direct helemaal doorheen. Ik denk dat het voor haar wel goed is als ze even an bijtanken zonder zich om Ryan te hoeven bekommeren. Nee hoor, ik ga 's avonds. Met de kinderwagen vind ik niks. Dat wat Wonder en ik gaan doen wordt heel langzaam opgebouwd, waarbij je op het begin maar heel weinig hoeft te rennen.
Helaas val ik tijdens ZUMBA tussen die ouwe huisvrouwen met mijn rooie kop ENORM op....dus meiden hierbij mijn respect....JULLIE ZIJN TOP!!!! (hoe groot is dat laken?)
Dat laken is wel groot, maar hoe hou ik het vast in mn eentje, ben maar 1,67......8) VRIJWILLIGERS?? (oh nee, dan klopt de tekst niet meer.........)
Mermaid: ja misschien kan ze er dan weer even tegenaan .. Heb je nog een x die link vandat hardlopen ?? Lijkt me wel wat omdat je het kan doen wanneer je wil.. Alleen heb ik zwakke knieën dus ben benieuwd hoe lang ik het volhou en sportschoenen kopen is ook zonde als het niks wordt .. Naja ik ga het gewoon proberen en anders ga ik naast LZ langs de zijlijn staan heupen draaien
Even iets anders, ja daar is ie weer........ De ticker!! Het is vandaag 30 juni, Gerodi is van 2 mei, dus nog geen 2 maanden......dan klopt mijn tekst toch niet???? Of moet ik me nu diep schamen en terug naar school???????