Hahaha rekenWonder ach ik snap er niks meer van dus laat ik m'n mond maar houden hardlopen: thnx mermaid!! Klinkt gezellig! Heb ne zo'n zelfde soort programma op m'n iPhone gedownload duurt 9wk en dan 30 minuten per x.. Kan je je eigen muziek onder luisteren dus leek me wel wat .. Alhoewel dir muziek van Evy wel mooi bij de oefening past .. Ne m'n vriendinnetje gemaild of ze zin heeft om mee te lopen maar zij sport al zoveel dus zal wel niet .. Naja praten onder het lopen kan ik toch niet, ik hijg namelijk ook als een paard en met een rooie koeienkop
Ik heb maar even een andere gemaakt, volgens mij klopt ie echt niet....... WONDER WAAR BLIJFT JOU TICKERSITE??????
haha je wilt gewoon niet terug naar school he hij klopt niet de until 2 days moet eigenlijk 5 days zijn
Hallo meiden! ik ben jullie niet vergeten hoor! het is gewoon erg druk soms en als ik hier al heb bijgelezen lukt het soms niet meer om in elk topic waar ik schrijf te reageren! maar ik les wel vaak met jullie mee! vooral bij het geven van de fles als ik toch niks te doen heb! Ik lees dat het bij de meesten goed gaat! en dat de kleine spruit al hard aan het groeien is! ook lees ik dat er steeds meer kleintjes de nacht doorslapen! geweldig he! hier heeft de kleine het dit weekend gepresteerd om van hhalf 11 tot smorgen 9 uur te slapen! we waren zo trots! vinden jullie het niet ook steeds leuker worden nu je meer contact krijgt met je kleintje? de ontdekkingsreis die hij nu meemaakt is zo mooi om te zien! hier ook nog niet aan het sporten helaas, heb nog steeds last van mijn bekken.. het so gewricht zit scheef en ga nu naar de osteopaat voor dat de belkenfysio weer verder kan..hopelijk helpt dat zodat ik ook eens kan gaan werken aan het ovetollige babyvet hahaha passen jullie allemaal weer in jullie oude kleren? hier dus niet pas een broek die past en die was voor de zw veel te groot! hebben jullie kleintjes erg veel last van de warmte? Hier kan hij maar moeilijk s'avonds in slaap vallen, terwijl hij smorgens niet wakker wordt ik zal gelijk een foto spammen van mijn mannetje, het gaat echt snel allemaal!
deze is ook leuk mermaid je verbeterd jezelf boven aan de pagina zeg je nog dat het op 30 april uitkomt
@ Ele: Wat een lekker ventje zeg! Ik vind het idd ook steeds leuker worden nu Ayla allemaal geluidjes begint te maken.
Ja, het ligt er maar aan hoe je het narekent. Als je eerst 2 dagen doet (= 2 juli), dan 4 weken (= 30 juli) en dan 9 maanden, dan kom je uit op 30 april. Als je eerst 9 maanden doet (30 maart) en dan 4 weken dan kom je op 27 april uit, maar dan heb je die losse dagen nog niet erbij gedaan. Is er nog iemand die het snapt . Anyway...de conclusie is gewoon dat ie niet klopt.
Hahahah.....ja ik ben gewoon op een totaal andere dag bevallen...ben er blijkbaar niet helemaal bij geweest!
@mermaid: ja das waar!! maar goed het klopt in elk geval niet ik ga ff met me zus naar de stad in almere zie jullie vanmiddag/vanvond weer!!
Hoi Ele!! Wat een lekker vrolijk mannetje!!! Ja, ik vind het ook leuk dat er steeds meer contact is met de kleine meid! Al vindt Seeger het soms wel lastig dat ik de aandacht moet verdelen! Haha..... Wel balen van je bekken hoor!
Hmm even kijken wat ik nog weet; Pamsie; naar de dierenarts geweest, gelukkig niets om je zorgen over te maken zo te lezen Elegance; Mooi mannetje ! Marijn; Slechte nacht en moeilijk poepen... ik duim voor een grote poepbroek !! Hier Sanne is nu naar het kdv, ik ben naar de opticien geweest, grote boodschappen gedaan ( in 10 etappes ofzo naar binnen gedragen, tillen doet echt zeer nog .. ) ga zo snel boven stofzuigen. Met de hond wandelen en dan Sanne weer ophalen.. Vanmiddag genieten van mijn laatste dagje thuis. Ach ja.. Ik moet donderdag vrijdag zaterdag zondag werken en dan maandag t/m woensdag weer vrij, dus ... Loop wel al een hele dag mijn tranen weg te slikken... maar we gaan dapper door ! Tot straks w.s. !