Wonder: wat fijn dat het hoge woord eruit is en het nu officieel is... En die glimlach van Elin, wow Mermaid: ben benieuwd naar je sollicitatie! En je bent er hartstikke vroeg bij met Ayla, gaat vast goed komen. Marijn: dat is wel wat anders Frankrijk! Heel veel plezier iig Ojee, moeten we nu echt een foto maken van onze buik? Ik heb nog zo'n gigantische streep lopen. Alleen als ik tijd heb ik heb daarentegen wel gister een foto gemaakt van een slangetje (adder?) die we in het bos tegen kwamen, speciaal voor onze biologe
@wonder: hehe eindelijk zijn ze er achter wat het is. toch kma jammer dat het zoveel ziekenhuisbezoekjes heeft geduurd. en wat een leuke foto van elin, echt een plaatje!! @mermaid: je bent er echt ruim optijd bij hoor. dat komt echt wel goed met fysio en wat een mooie buiken heb ik weer voorbij zien komen zeg ik zal ff kijken of ik zo ook nog een buikfoto kan plaatsen @mirjam: hoe gaat het nu? voel je je al wat beter??
Haha, ja idd. Ik heb mijn sollicitatie vanmiddag verzonden, dus het wachten is nu voor mij ook begonnen. Op wat voor functie heb jij ook alweer gesolliciteerd?
Speciaal voor Wonder Wat voor een beest zijn wij gisteren in het bos tegengekomen?? (en ben erachter dat mn vriend ook geen held is met "enge beesten"8))
Wat een mooie platte buiken meiden ! Ben er jaloers op ! Die van mij zit vol met scheuren en is nog lang niet plat...
IEKS!!! Een echte slang . Hahahaha, is je vriend hard weggerend toen ie de slang zag? Arco is trouwens ook geen held hoor met enge beesten.
Hij klom nog net niet in een boom8) Ik zag het helemaal niet in eerste instantie, totdat mn vriend iets harder geluid maakte dan normaal.... Ik heb nog met een stokje gekeken of het beestje nog leefde
Hahaha...en leefde hij nog (de slang bedoel ik...niet je vriend)? En was ie echt? Wat een onwijs grappig foto trouwens op je hyves van jullie hond die een soort van over die balk kruipt .
hij was echt en hij leefde nog! (de slang...) dat is gino die we op die balk hadden gezet en de sukkel bleef gewoon liggen8)
Mirjam, beterschap!!! Surf, wat een heerlijke nacht zeg!! Mermaid, lekker nachtje ook!! Janne, goed bezig geweest zeg!! Ikheid, hoe is het met je hand?? Ow lees net dat het veel beter gaat, super!! Wonder, fijn dat je nu eindelijk weet wat het is en dat het zoiets onschuldigs is! Lange mouwen/korte mouwen, nog gewoon korte mouwen. Heb ik zelf ook nog en ik volg het idee kleed ze aan zoals je zelf ook gekleed bent. Slapen, heb het even nagekeken in het boekje van het kdv maar het is na de fles een half uur tot maximaal een uur per keer. s Avonds is hij tussen 2 voedingen in gewoon wakker. Marijn, lekker op vakantie!! Alvast een fijne vakantie gewenst!! Buik, laat ik dus echt niet zien hahhaha ben wel alle kilos van de zwangerschap kwijt maar moet nog veel andere kilos kwijt. Mermaid, goed dat je er zo vroeg bij bent met haar hoofdje. Gaat vast helemaal goed komen!!! Sollicitaties, ik zit in spanning voor meerdere sollicitaties. Heb denk ik inmiddels zoveel gesolliciteerd dat ik niet eens meer weet waar, behalve de hele leuken dan natuurlijk hahaha
Iiih dat beest! Gatver zeg.. Hahaha en je vriend sprong nog net niet de boom in LZ. Lol! Uhm verder niets onthouden. Alle meiden die w8en op een reactie ten gevolge van een soll. brief; ik duim hard mee! Hopelijk krijgen jullie een positieve reactie!
Lieverds, ik lees en duim mee hoor! Alleen doet alles zo'n zeer, zelfs m'n vingers en tenen (?) dus ik doe rustig aan voor zover dat gaat met die twee. Naja liever nu dan in m'n eerste werkweek. En dan zet Just nog een 'nu dat jij er bent' 'slaap maar' en 'dochters' op dus ik zit volop te janken hier, kan niet geloven dat het echte leven er weer aan komt en dat Justin zo snel groot wordt ... Ben altijd emo met koorts ... rare druif ik hè ....
Hier, vandaag laatste cursusdag gehad en de laatste toets en dat ging goed want heb de toets gehaald. Weet alleen nog niet of ik daar nou blij mee moet zijn. Hopelijk binnenkort weer wat nieuws van wat sollicitaties waarvan de sluitingsdatum snel is en hopelijk wordt het dan goed nieuws. Verder hebben Julian en Milan lekker gespeeld op het kdv, Milan is helemaal los gegaan op de babygym en heeft er lekker tegenaan liggen meppen en Julian is los gegaan op de andere kindjes want daar heeft hij hij tegenaan lopen meppen:x Het gebeurt daar dan wel tijdens het spel en zodra ze er iets van zeggen doet hij net alsof hij ze niet hoort en gaat verder met leuk spelen maar ja heb liever dat hij niet slaat natuurlijk. Ook was hij gebeten door een ander kindje maar die bikkel heeft geen kik gegeven en ze zagen het pas later door de afdruk die nu nog in zijn arm staat maar ja daar doe je niks aan en hem kennende zal hij het vast ook wel eens hebben gedaan bij iemand Hij is gewoon echt toe aan de andere groep met oudere kindjes, ben dus blij dat hij vanaf half augustus daar zit. Hopelijk is hij dan weer wat leuker en beter te genieten.