Kijk, mijn namengeheugen doet het nog Haha, grappig is dat eigenlijk dat ze dat helemaal niet doorheeft dan. Hoe oud is zij ongeveer? Of had je dat al verteld? Die kinderen waren iets van 14 en 16 dacht ik. Nou ja, zo boeiend is het niet, ik ken die mensen niet eens, maar dan heb ik er een beetje een beeld bij
@ Janne: Balen dat je zon last van je bekken hebt gehad, vreemd ook, hoe zou dat nou ineens komen? Ik heb gesolliciteerd voor juridisch secretaresse op een advocatenkantoor in centrum Utrecht. De functie is in overleg met de advocaat in te vullen, dus dan kan ik er vast wel een lekkere afwisselende en zelfstandige functie van maken.
Nou, ik had gereageerd maar eht ging niet goed. Ik hoop voor je dat het wat wordt. Gevoelsmatig kan ik me jou heelmaal voorstellen in die functie. Je laatste baan was ook zoiets toch? Na de bevalling zeurde het bekken soms een beetje maar het is ineens erg geworden, weet niet hoe dat komt.
Janne: kan je al naar bed?? hahahaha Sterkte met je bekken en anders echt even naar de ha Wonder: je kan nog lekker een avondje zp'en! Spannend al die lopende sollicitaties! Duimen draaien hier
Leuk om te zien ja, ook leuk om een ieniemienieseegertje te zien! ik geloof dat die lamp nu wel bijna hangt, hopelijk goede nachten voor iedereen, slaap lekker alvast!
mn kleertjes van kleertjes.com zijn vandaag verstuurd, hoop ze morgen te krijgen. Heb vandaag wel weer een overhemdje en vestje van Feetje gekocht in maat 62, maar lijkt wel 74....??
Sommige kleding valt gewoon raar qua maat. Ik heb een heel leuk truitje vanEsprit maat 56, maar dat is minsten een 62. Nu we het toch over kleertjes hebben: Hoeveel truitjes hebben jullie ongeveer van elke maat?
Ze zullen wel op zaterdag leveren, maar ik bestelde het pas om 15.15 en aangezien het voetbal om 16.00 begon, zullen ze wel al thuis geweest zijn.... Andere dingen van Feetje valt niet zo groot, geen idee... Mermaid: ik weet het eigenlijk niet precies, moet zn kast eens gaan uitzoeken en alles wat ie niet meer past opbergen.
ik wacht trouwens nog steeds op mn fotoboek... vorig weekend al besteld... mag toch wel een keertje bezorgd worden vind ik.
SURF Op jou ticker staat dat Kasper over ruim 9 maanden al 18 wordt, ik weet dat het snel gaat, maar ZO snel?????????
ik heb eigenlijk geen idee wat we hier allemaal in de kast hebben liggen....ik moet er weer een keer doorheen en kijken wat ze niet meer past.