ja sommige mensen hebben een heel verhaal hahhaha. Dan is het hey/hoi/hallo en bladiebladiebla terwijl ik dus nog niet eens wat heb terug gezegd. Dan denk ik ook regelmatig ja doooeeeeiiiii
Ik heb vanavond wéér Ayla d'r nageltjes geknipt. Groeien de nageltjes van jullie kleintjes ook zo hard??
Ik heb 1 vriendin en die begint altijg tegen met te ouwehoeren. Soms (vaak ) heb ik daar gewoon geen zin in en reageer ik dus niet. Dan gaat ze me van die buzzers sturen zodat heel mijn scherm gaat trillen. Echt rete-irritant ook.
Ja, bij mij ook meestal, maar soms dus niet. En al heb ik geen geluid, dan gaat het beeld wel schudden (toch? of zit ik dat er nou bij te verzinnen???).
die buzzers zijn echt irritant!!! of dat je de hele tijd dat geluidje hoort dat er een nieuw bericht is geschreven ofzo.
Hahahaha, ja als je een beetje doortypt gaat dat geluidje aan de lopende band. Ook heel irri. Eigenlijk vinden we best veel irri, waarom msn-en we eigenlijk?
Ja, maar als ik even niet op de computer ben geweest, is het beeld zwart en zie ik dus ook geen trillingen..... Toch....?
Dan niet nee, maar ik ben dus heel vaak gewoon aan het internetten en sta bij msn dan op afwezig. Die vriendin van mij gaat dan toch heel de tijd buzzeren en dan gaat dus wel alles schudden.