Ik heb er vandaag weer 1 met extreme buikkrampen, de enige plek waar hij rustig wordt, is op mn arm. Zo zielig... Hij zweet zich rot, maar als ik m neerleg gaat ie echt extreem hard gillen.....
Ja me too!!!! Hopelijk zijn we van het ge-emmer af en is het een echte KMA!!! PFf het verklaard iig wel een hoop!
Ja, weet echt niet meer wat ik voor m kan doen. Soms ligt ie te slapen en dan ineens verkrampt ie helemaal, en gaat echt kreunen/ huilen......
Ja dan voel je je knap machteloos.....in het ziekenhuis hier zeiden ze dat je ook een natte (warme) lap met azijn op het buikje kan leggen. Dat schijnt ook te werken tegen krampen...heb het nog niet geprobeerd, maar het iig het proberen waard.
LZ; Och wat zielig .. moedeloos wordt je ervan he als je zo weinig voor ze kan doen ! Hier is Sanne nog steeds onder zeil. Moe van de vele indrukken vanochtend denk ik.
hahahaha ehm......doe eerst de gewone maar Ja dat is wat ze hier zeiden....gekke Fransen misschien, maar wie weet is het wel een Wondermiddel!
Haha die Cafemom mensen zullen wel denken 'wat veel tickers worden er vandaag aangemaakt?!' LZ, zielig voor Gerodi zeg! Kris, jij hebt het dus heel rustig met een moeie Sanne...! ik hoor steeds meer kraakjes uit de wagenbak dus ik denk dat ik straks ga voeden. Doei!