December 2006 mama's DEEL 2

Discussie in 'De mama's' gestart door eve, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zat ff vreemd te kijken toen ons topic gesloten was maar begrijp nu dat ze dat bij elke 1000 berichten doen...

Hierbij dus deel 2....hoop dat jullie het allemaal hebben kunnen vinden...

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik heb je gevonden hoor, vind het ook heel vreemd en heel raar maar het zou wel weer niet anders kunnen.........

dan hier maar kletsen, ik denk dat ik er maar een mail tegen aangooi, van de adressen die ik heb, dat we deel 2 hebben.....

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wilde het net ff in m'n www op Hyves zetten maar het is daar weer es zooooo traag ;) dus mail jij maar ;)

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    als het goed is heb je mail ;) en de rest ook.......

opes nu niet teveel berichten gaan maken anders liggen we er zo weer uit :D komt er een deel 3 :p

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    ach...het zal wel ergens goed voor zijn ;)

ik ga pitten....trusten allemaal :D

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Slaap lekker en de rest ook
    wij duiken er ook in.......:)

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve bedankt voor de heropening van onze topic.

Raar hoor dat ze het sluiten maar goed ...
    Hier is het druk op mijn werk.
    Op een afdeling onder mij is het Noro virus uitgebroken dus dat is fijn en dan ook nog met een nachtdienst minder zijn.....
    De mensen lopen werkelijk helemaal leeg.
    en het personeel wordt nu ook langzaam ziek.
    Hopelijk krijg ik er geen vleug van mee...

Even iets heel anders....
    Ik heb gesolliciteerd en morgen moet ik even terug bellen want ze hadden vandaag Arno al gebeld. voor waarschijnlijk een gesprek.
    Het is wel weer nachtdiensten en iets meer uren ik werk nu 18 en daar is het 20.
    Het is ook van de zelfde werkgever en zelfs van ik dan onder de zelfde locatie.
    Maar het is wel een andere locatie. Het is dichter bij huis.
    En de clientengroep is erg divers in de nacht.
    Ze gaan nieuwbouwen en eind 2011 is dat klaar.
    Het is wel spannend!

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Succes met terugbellen. Hoop dat het iets positiefs oplevert!

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Cynthia mijn duimen draaien voor je dat het wat mag worden.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Slingding, toi toi toi!

Eve, lekker...zo'n tekst op je voorgevel :D.

Het is op zich wel logisch dat ze de topics met zoveel berichten hebben gesloten. Als je zo'n topic wil bekijken, moet alle informatie geladen worden. Hoe langer de topics, hoe trager het forum wordt.

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Snap ik ook wel, maar hadden ze dan niet ff een berichtje in het te grote topic kunnen zetten?
    nu las ik het in het onderwerpmapje deze site, waar ik dus eigenlijk nooit kom....behalve om vragen te stellen....

hoe gaat het verder met je?
    lukt het allemaal weer een beetje?
    had je schoonvader het nog verteld dat hij een hand van Teun had gehad?... zie ik je maandag weer? ik ben pas "laat" om 17.15...

hoe is het met je website? al de lucht in? en hoe gaat het nu met Robert en zijn werk? en natuurlijk het belangrijkste de verkoop van jullie oude huis ( oke het is nu verhuurd maar je wil er toch vanaf neem ik aan)

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja, ze hadden idd wel even een berichtje in het topic zélf kunnen plaatsen. Standaard in ieder topic dat ze gesloten hebben.

Ja, mijn schoonvader had verteld dat Teun hem een hand gaf.
    En nee, je ziet me maandag niet. Het gaat niet zo lekker met mijn gezondheid op het moment (heel veel erge hoofdpijn) en heb besloten het dieet weer op te pakken wanneer het weer iets beter gaat. Daarbij ontbreekt de motivatie me even en wil ik die weer terug hebben voor ik weer verder ga.
    Ik hou de kilo's nu in de gaten en ga er weer voor als ik er klaar voor ben.

De verkoop van het huis ligt echt even helemaal stil. Pas ná de fundering gaat dit weer verder. Het regelen van hypotheek / lening staat ook even stil. De hypotheekverstrekker waar we het meeste kans maakte (die van het oude huis) heeft definitief afgewezen. Verder nog wat afwijzingen. We kunnen het er even niet bij hebben en richten ons daar wel weer op als Robert weer wat betere cijfers kan laten zien.

Robert is aan't werk. Het is voor korte duur, maar de kans op verlenging is groot. Het is wel in Rotterdam, dus lange dagen.

Mijn site is nog steeds niet in de lucht. Door alle gedoe kan ik er niet voluit voor gaan. Maar er zit wel vordering in en het gaat er uiteindelijk van komen!!!

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

eve; fijn dat je voor ons een nieuw gedeelte hebt aangemaakt:)

ik heb jullie gevonden hoor dankzij janette, thnx janette:D hoe is het met je kat gegaan?

noralien; jeetje getver zeg wat vervelend dat je zo een hoofdpijn blijft houden, heb je mss een doorverwijzing gekregen naar de fysio of cesartherapie ofzo? mss door de spanningen allemaal is het heftiger en kun je dmv therapie het ietwat opheffen?
    ik hoop voor jullie mee dat robert zijn baan behoudt hoor
    beterschap iig voor je gewenst vwb de hoofdpijn

hier verder niet heel veel te melden dus hou het maar zo

gr saskia

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    vanmorgen voor ik ging slapen heb ik gebeld ivm de sollicitatie.
    Maandag heb ik een orienterend gesprek met de afdeling werving en selectie. en die bevindingen en mijn CV gaan door naar de locatie waar ik gesolliciteerd heb en die kiezen wie ze op gesprek willen laten komen dus wordt vervolgd.......

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    slingding; spannend en leuk tegelijk hoor, :D

gr saskia

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    melliemel: met Leila gaat het nu goed, ze krijgt tabletten tegen een ontsteking, we hopen dat dat het is, die moet dan met 14 dgn weg zijn en dan ook de knobbeltjes zo niet dan is het kanker en dan zien we weer verder.....afwachten dus nu ff...

Noralien, gelijk heb je dta je het ff aan de kant heb gezet van ja je moet wel een motifatie hebben....rotterdam is zeker een eind weg maar net wat je zegt hij heeft werk en dat is ook lekker.
    balen van je hoofdpijn kan je daar niets voor krijgen???

Cynthia ik duim voor je dat het door gaat.....

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff ik was even de weg kwijt :)

Setje: wat ontzettend naar dat je nu weer een miskraam hebt gehad...

Saar hoe is het met jou?

Janette: flinke zorgen met de hond dus.

Noralien: fijn dat Robert in elk geval aan de slag is. Fijn te horen dat katootje wel vorderingen maakt! balen van je hoofdpijn.

Slingding: spannend! hopelijk is het daar beter geregeld, maar ja als het dezelfde stichting is.....zullen de voorwaarden er niet beter op zijn vermoed ik, al hoop ik anders.

Wij zijn gisteren naar de voorlichtingsavond van de toekomstige school van Nick geweest en hebben ook de inschrijvingsformulieren meegenomen. Nu nog effe invullen van het weekend en dan is die hobbel ook weer genomen. Ben heel benieuwd of onze vrienden ook voor deze school gaan kiezen. Ze waren nl. nog aan het twijfelen tussen twee. Als zij wel voor deze school kiezen is mogelijk ons opvangprobleem voor Nick ook opgelost, aangezien we dan wellicht elkaars kinderen op kunnen vangen, aangezien zij maandag en mogelijk dinsdag vrij is en ik woensdag donderdag....maar we wachten af.

pff ik ben echt nog steeds snot snot snot. wordt er echt chagrijnig van en ook Chris komt het snot uit de oogjes lopen al dagen. brr....het is nu wel een keer genoeg geweest.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Leila is een katje hoor ;)

maar ook dekeuze voor de school genomen....lastig hé...hier hadden we ook de keuze uit 2, zijn er wel meer maar de 2 die het dichts bij zijn, bij de 1e wezen kijken voelde goed en we hebben hem gelijk opgegeven, was vorig jaar al....

beterschap met de verkoudheden

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    sorry...was er niet helemaal bij geloof ik.
    Hier zijn 4 scholen binnen ca. 500 meter.....dus ja dan is het echt uitkiezen en goed kijken wat we willen en goed aansluit bij onze eigen visie

20. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ff snel vwb scholen hebben wij ook gekozen, uit 3 scholen, dit zijn de enige scholen in ons dorp maar van die 3 hebben mijn zussen mijn nichtjes en ik op school gezeten en dit beviel ons goed dus, de kwaliteit is dus nog steeds ok, vandaar dat onze keuze is gevallen op die ene school:D

gr saskia

Deel Deze Pagina