ja joh ik heb niks te doen noa die is helemaal verkocht aan lady die speelt nou de hele tijd met die hond thobias slaapt en ik ben me magazines aan het lezen hihi
@ TM: Heb je al een melding aan de modjes gemaakt dat deel 3 op slot kan? Zo nee, dan doe ik dat nog wel even.
TM: you go girl! Deel 4! Wat leuk zeg dat Noa helemaal weg is van Lady! Dan heb je nu ff mama-tijd. Lekker zeg!
Ja, doe ik nog wel. Gewoon omdat ik het lekker fris vind, dan ruikt het tenminste niet meer zo naar "winkel".
Ligt eraan wat het is. Kleding die direct in contact komt met de huid wel. Maar bijvoorbeeld een hempje wat over een rompertje gaat niet altijd. Ligt er ook aan of ik nog een was heb liggen waar het bij past.
pamsie wat een leuke kleertjes.. vooral dat spijkersetje kleertjes wassen: rompers was ik altijd wel van te voren, de rest niet plannen: heb personeelsfeestje van me man... ga rond het eten even heen... schoonmoeder komt oppassen... hopelijk drinkt jolene wat it het cupje.. anders ga ik naar huis
even spammen zet je een mooi groot bad neer.. en waar wil meneer in??? juist ja!!!!!!!!! Bekijk bijlage 87771