Dat heb ik ook weleens.. maar ik maak hem toch altijd wakker, vaak drinkt ie de fles bijna leeg of helemaal leeg en dan trekt ie het zeker tot de volgende ochtend. Anders komt ie 's nachts en daar heb ik geen zin in.
Heb ji 2 kleuren acryl of met lak? Ik heb ook weer lekker mn oude lengte! Hoe gaat het trouwens met je nagelstyliste??
Ik moet trouwens over 2 weken weer naar de nagelstudio en dan laat ik meteen een wit randje op mijn teennagels zetten, staat ook mooi met open schoenen..
Mirjam: ik zou het wel proberen het flesje, hier soortgelijke situatie, maar probeer het wel, anders ben ik echt bang dat ik er vannacht uitgeschreeuwt word
Mooi mermaid !! Nou ja die difrax fles wordt alleen de onderkant van warm in de flessenwarmer, de melk niet .. Nu maar 'teveel' water erin
Mooi zeg! ik heb eigenlijk ook altijd fm.. met het wk had ik oranje fm, erg veel reacties op gehad! Maarem, ik heb even gevoed, Yes op bed gelegd, mn haar in de verf gezet pak ik mijn laptop moet ik gewoon 6 (!!) pagina's bijlezen haha... jullie zijn op dreef!
Ik ook, voor de borst dan haha... Vind het vooral s'avonds handig om het voord de voeding te doen, omdat hij tijdens de laatste voeding altijd in slaap valt aan de borst, dus dan leg ik hem heel voorzichtig in zn bedje... Als ik nog zn luier moet verschonen na de voeding is ie weer wakker haha, dus hier werkt voor de voeding even een schone luier perfect