Ja idd.. zeker met de laatste fles, dan worden ze een beetje wakker als je de luier verschoont, anders gaat die fles uren duren denk ik en daar zit ik niet op te wachten.
Ja precies.. Als hij niet helemaal wakker is, dan neemt ie een paar slokken aan de borst en valt ie half in slaap, maar wil ik hem dan voorzichtig wegleggen begint na een paar seconden weer te huilen, want ja hij heeft toch niet genoeg gedronken leg ik hem dan weer aan, gaan weer na twee slokken langzaam de ogen dicht haha... dus nee, hier echt eerst even een luier
Als je van mooie nagels houdt moet je eens op deze site kijken: Christie's Nails | Christie Gibson Ik ben niet zo weg van de vorm van de stiletto-nagels, maar de creaties die ze maakt met de producten en de nailart zijn echt om te kwijlen. In ieder geval...dat vind ik dan hè.
Dat is ook leuk! Mijn vriendin had ook erg gave nagels, aan de ene kant de pink en ringvinger, en de duim en wijsvinger waren allevier ook met oranje fm, en de middelvinger was rood wit blauw, en dan de hele nagel... zag er ook erg grappig uit!
Ook mooie nagels. Jouw nagelstyliste heeft zo te zien meer een softwhite gebruikt voor de fm. Vind ik ook mooi, oogt natuurlijker dan het echte witte wat ik altijd heb. Alhoewel ik gek ben op mijn lange neppers .
wat kunnen mannen verschrikkelijk zijn. hij laat al twee dagen een vuilnis zak met luiers in lotte's kamer staan (lotte slaapt daar niet hoor) vervolgens vraag ik omdat ik met het kastje bezig ben of hij die zak weg kan doen. neemt hem mee naar beneden en laat hem staan. vervolgens als ik beneden kom staat hij er nog en heeft hij de deur al op slot gedaan dus zegt ie ik gooi hem morgen wel weg:S dus ik zeg nou dan gooi ik hem zo zelf wel weg ik vind het vies als ie hier nog een nacht staat. wordt ie boos:S volgens mij zou ik eerder boos moeten zijn
mooi! sowieso vind ik het altijd al erg mooi, als handen er alleen al goed verzorgd uitzien, daar hoef je nog niet eens hele lange nagels voor te hebben
Eigenlijk wil ik al heel lang een opleiding tot nagelstyliste gaan doen, maar ja, het is best prijzig en ik schud ook niet even zomaar ruim 1.000,--/ 1.500,-- uit mijn mouw. Bovendien wil ik er dan ook echt wat mee gaan doen en dat is niet echt handig als je net een baby hebt en er graag nog meer wil. Waarschijnlijk ga ik dat dus pas doen als we klaar zijn met kids en ze naar school gaan...
Grrr, ik haat ook stinkende luieremmers.... Mermaid: ze heeft 1 kleur acryl gebruikt, het kleurverschil komt door de tip, maar zoals ik al zei, best lastig zo'n foto van je eigen hand hahahaha
Mooie nagels LZ! Leuk Mermaid als je dat over een paar jaar gaat doen! Daar is erg leuk in bij te verdienen. Pamsie: grrrrr! Mannen! Die snappen er niks van..
Ah, ok. Ja, zoveel verstand heb ik er ook niet van hoor. Mijn eigen nagelstyliste had bij zich zelf ook een keer softwhite gebruikt en ik dacht dat jouw nagels erop leken. Heeft ze dan alleen roze acryl gebruikt?
Meiden ik ga laatste fles doen en slapen, ben best gaar geworden van 2 dagen werken Ik beloof dat ik er morgen langer ben, want morgen heeft ie andere hulp, ik ben te duur Welterusten iedereen!!!!!!!!!!!!!