April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

aaargghhh mannen haha... die van mij was van de week geirriteerd omdat ik de was zou doen, en zijn nieuwe shirt nog niet gewassen was..
    Nou ik had de was gedaan, maar meneer had zelf het shirt nog naast bed liggen en hem niet in de wasmand gedaan haha, ik ga toch niet eerst het hele huis door om alle was te verzamelen, wil je het gewassen hebben, dan gooi je het maar in de wasmand, en je kan het ook zelf..;) mannen... haha, maar toch fijn om te horen dat dat soort dingen zich in elk huishouden voor doen :D

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Pamsie: lekker irritant ja !! Doet Just hier ook ggrrrr hij laat ook gerust een poepluier in de badkamer liggen en die ontdek ik dan als ik 's avonds m'n tanden ga poetsen ..

Nou hij heeft hem op, het was maar 120 had verkeerd gekeken maar ja ... Hij vond het wel leuk want hij begon gelijk te lachen maar toen ik hem wakker in bed terug legde keek hij van 'wat maak jij me nou!?'

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Trusten!

4. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker! x

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

JOEPIE! Alsnog een Criminal Intent met Vincent! hahaha

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dank je! :)

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

swijmelse :D

8. mirjam2112

JahJah ja das hier ook een bekende :
    'heb ik geen schone shirts meer?'
    'weet niet, de wasmand is leeg'
    logt het dus naast z'n bed ;)

vraagt hij aan mij of ik m'n tas niet meer op tafel wil zetten want dat staat zo rommelig maar als ik m'n bed uitstap stap ik óf op z'n riem óf in een natte handdoek ... Lekkur !

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahha, dank! Eigenlijk is het helemaal niet zo'n knappe man, maar om de 1 of andere reden, waar ik mijn vinger niet exact op kan leggen, vind ik hem HEUL sexy :D.

10. mirjam2112

Truste lady !!

Ik ga ook slapen .. Just slaapt al sinds 9u op de bank maar krijg hem niet wakker dus die komt vanzelf wel ..

Baai baai !! Xxx

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    haha gelukkig is het dus overal het zelfde:p mannen!!

trusten LZ

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Slaap lekker. KUS

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Trusten!

Mermaid: zwijmelse!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

:D

Heb jij ook nog een foto van je nagels?

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Morgen willen we naar vrienden.. die kleine van hun heeft een oorontsteking? Kan dat kwaad als wij er heen gaan met Jayden???

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Camera is leeg... ik zal er snel een foto van maken en hier plaatsen, maar vandaag niet meer.

17. mirjam2112

Das niet besmettelijk toch ..??

Neuh denk dat het een kwaad kan

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Truste!! xxx

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oorontsteking is voor zover ik weet niet besmettelijk, dus dat kan geen kwaad denk ik. Ik zou alleen als hun kindje een loopoor heeft wel zorgen dat jullie en Jayden daar niet mee in contact komen, want misschien dat het dan wel besmettelijk is bedenk ik me net.

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha ja zooo herkenbaar, mn vriend is kok, dus ik was ook elke dag zijn werk kleren, als ie niet vergeet zn tas uit de auto te halen;) haha...

Deel Deze Pagina