April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

haha nou asje voor de tip!! echt hoor een slaapzak kan wonderen doen:D ( blijkt;))

en wat betreft je ex, klinkt logisch dat je het wilt weten je hebt toch een verleden met hem gedeeld!!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier nog niet bezig voor een derde maar ja wij zijn tot nu toe elke keer bij de eerste keer meteen zwanger en aangezien niet zo'n heel groot leeftijdsverschil wel leuk is voor de kindjes (denk ik) is het natuurlijk niet zo goed voor je eigen lichaam om heel snel weer zwanger te raken. Ze zeggen altijd 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren dus als er hier nog een derde komt dan pas nadat Milan 1 jaar is geworden.

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dank je wel voor je reactie! Ja dat van dat water snapte ik ook niet; zei ook al tegen mijn man van dat kan nooit...helpt toch ook niet tegen het hongergevoel lijkt me...Tomas krijgt nu de ochtend bv en 3 flessen van 210+7 en ik heb het idee dat hij daar nu nog wel voldoende aan heeft....Vandaag heeft hij zelfs maar 3 flessen gehad! Was ik niet zo blij mee maar goed als hij slaapt ga ik hem niet wakker maken...

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    haha nee dat kan ik me voorstellen :p

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow en daarnaast lijken me twee van die kleintjes ontzettend zwaar, Julian is natuurlijk ook nog niet echt groot maar hij loopt al, doet vanalles zelf en kan al heel veel zelf. Ik ga ervan uit dat als ik nu bijv. zwanger raak Milan nog niet echt kan lopen als baby nr.3 er is en dan blijf je maar tillen heb ik het idee. Ik vind het echt heerlijk dat Julian goed en veel kan lopen en haast niet meer getild wil worden.

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    wel leuk trouwens om te lezen dat er meer zijn die de dikke buik missen en niet zo lang willen wachten met een tweede of derde...Ik mis het ook hoor die dikke buik, ondanks dat ijn zwnagreschap zwaar was wil ik zo weer...maar goed ben nog niet eens ongesteld dus kleine kans (en als het wel zo is: joepie!)

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Even een berichtje vanuit hier !

We zijn nu officieel in oudertrouw :)
    Het staat nu vast..
    25 februari om 14.30 gaan wij trouwen ! :D

Vanmiddag even bij paps en mams geweest,
    en die zijn toen bij ons komen eten. En ze zijn net
    de deur uit.. Dus nu ff lekker niksen :)

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wat ik ook wel heb begrepen van cb's is dat het ook per regio verschilt, de ene zegt 4 maanden beginnen, de ander met 6 maanden beginnen en weer een ander met 3 maanden;)

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    ja dat klopt; dat is zelfs per stad verschillend! In arnhem zeggen ze soms andere dingen als in nijmegen (15km verderop!) Echt heel raar! En dan maakt het volgens mij ook nog uit wie je spreekt bij het cb...

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    gefeliciteerd!! nu lekker aftellen naar de 25ste feb!

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

kleintje
    heb je ook al gefeliciteerd op hyves
    van harte meid!!!

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Gefeliciteerd Kleintje en aanstaande Kleintje-man !!!!

Had net een vriendin aan de tel. Zij heeft ergens een vast contract en had bij de vertrouwenspersoon gemeld dat de manager van haar afdeling liever met haar borsten praat dan met haar zelf. En er waren meer vrouwen die klachten over hem hadden (en nog wel erger) maar die hebben er geenmelding van gemaakt.
    Die manager is bevriend met de directeur dus je raadt het al, ze willen haar ontslaan ! Maar dat mag toch niet zomaar ? volgens mij moeten ze daar een ontslagvergunning voor aanvragen en kan m'n vriendin dat aanvechten. Niet dat ze daar nog naar terug wil na dit voorval maar als ze vrijwillig weggaat heeft dat bedrijf dus gewonnen.
    Ze zit nu dus betaald thuis ;)
    En gaat morgen mijn nieuwe collega bellen voor werk via het uitzendbureau.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ligt aan de reden die het bedrijf geeft, een vertrouwenspersoon mag het sowieso niet verder zeggen en zeker niet met haar naam er bij. Ik zou het aanvechten.

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Dit kan inderdaad niet zomaar! Om iemand met een vast contract te kunnen ontslaan moet er of iets dermate fout gaan dat er aanleiding is; denk aan diefstal oid (ontslag op staande voet). Anders moet er sprake zijn van dossieropbouw voordat iemand ontslagen kan worden. Na een incident is er in dit geval geen sprake van dossieropbouw; hier gaan maanden overheen (zoniet jaren)...

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    gefeliciteerd kleintje

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    meiden; ik ben er weer vandoor...zijn bij mijn ouders en gaan een spelletje doen :D tot later!

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Ja hoor, dat kan. Wel een tijdje er tussen laten zitten, dan kan de eerste smelten.

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja er is absoluut geen reden. Verstoorde werkverhoudingen misschien maar dat kan ze aantonen dat dat niet door haar komt. Hopelijk gaan de anderen er nu ook officieel melding van maken.
    Ze heeft ook alles op papier, ze had zelfs die manager een officiele brief gestuurd met haar klacht. Dus rechtstreeks naar hem.
    Naja voorlopig zit ze thuis maar ze gaat wel gelijk op zoek naar ander werk.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

men wat een verhaal weer, maar ze kunnen haar zowiezo niet zomaar ontslaan.
    is ze lid van de bond? die kunnen dan vaak ook een hoop voor haar doen!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

haha veel plezier;)

Deel Deze Pagina