speciaal voor ikheid haha thijmen heeft wel helemaal zelf versierd, kasper moest ik natuurlijk een beetje helpen... Bekijk bijlage 91748
Surf: wat leuk zeg!!! Daar gaat je moeder superblij mee zijn, weet 't zeker! TM: fijn dat het zo goed gaat zeg! Dat is altijd maar afwachten hè..
@tm: lekker dat het zo goed gaat. @kris: balen van je nacht!! veel plezier in de stad @sweet: gezellig dat je er weer bent! lekker hoor in marokko geweest @surf: leuk die kunstwerken voor je moeder! zal ze vast blij mee zijn @ikheid: suc6 met de poepexplosie. volgens mij zit er hier ook een wat te maken verder hier een heerlijke nacht gehad! niet echt wat te melden verder!! fruithapjes gaan nog steeds goed! ik zal zo eens even de route van plannen voor volgende week voor de meeting!
Goedemorgen @Surf mooi hoor meestal zijn de oma's daar het blijst mee van allemaal. @Ikheid jammie poepexplosie. Enne stiekem naar kleertjes.com gaan he @TM eindelijk is ze bevallen Hannah is inderdaad leuke naam. @Pamsie ik ben echt benieuwd weet je al welke dag je gaat testen. Flesse Noëlle krijgt ook nog 5 flessen en juist niet heel groot dus dnek niet dat dat uitmaakt Bijvoeding hier nog niet. Bij het CB zeiden ze vorige keer advies is nu vanaf 6 maanden en gisteren zeiden nee hoor mag vanaf 4 tenzij er allergien voorkomen in de familie. Nou denk dat wij met 5 maanden beginnen op vakantie Ik ga zometeen gezellig met een vriendin naar een andere vriendin die ook een klein dochterje heeft dan kunnen wij vast roddelen en bijklesten en later komen de mannen erbij en gaan we gzellig eten heb er al zin in.
Hahahahahah jaaaaaaaaaaa ik hoop dat het een hysterische boel wordt in de positieve zin van de naam!!!! Hahahahah.....
nou aan de hand van die drie duppels bloed ( uitgaan dat dat dan de innesteling zou zijn.) zou mijn nod woensdag zijn. dus ik denk als ik me in kan houden dat ik dinsdag ga testen. en dan zien we het wel
@ Marijn: Fijn dat jullie zon lekkere vakantie gehad hebben. Wat een schattige foto van Fiene. @ Kris: Balen van je nacht. @ Surf: Ok, lekker vaag van de assistente. Er zit van alles in???? Daar krijg ik hele rare ideeën bij. @ Ikheid: Shopse voor jezelf! Hahaha, Jayden heeft vast wel genoeg. Nou hè, die kut RTL, ik zat ook al helemaal klaar. Komt er weer dat kut BN-ers in het park.
@Surf: wat balen van dat schimmeltje....moest nog wel aan je denken, want ik vloeide precies hetzelfde als jij en bij mij zit er dus nog wat. Houd het maar wel ff in de gaten. Wat een leuke verrassing voor oma zeg! @TM: wat fijn dat je buuf gewoon bevallen is! @Ikheid; hahahaha poepbommen? IEeeeeeeeeeeeehhh @Marijn: welkom terug en leuke foto van Fiene! @Pamsie: en voel je je zwanger? Ik ben benieuwd naar de test!
Morgen komt de kleine van vrienden de hele dag, omdat ze zelf vrijgezellen feest hebben. Morris is 3 weken jonger als Justin, maar helaas niet zo makkelijk als hem. Ben dus benieuwd hoe dat morgen de hele dag gaat met 2 van die kleintjes.
Jaaaaaaaaaaaaa en ik wilde de bevalling van Lindsey zien! Nou ja.....niet zien zien....maar ik wilde weten hoe Fay er als baby uitzag....
Fay is net zo lelijk als Bruce.. Nu Bruce wat ouder is is ie wat knapper, maar hij zal geen volle zalen trekken Zo ff wat kleding ingeslagen bij de H&M op internet. Ben benieuwd.. Smile: leuk met vriendinnen en later met de mannen! Zo Jayden in bad gedaan.. ligt nu op speelkleed. Rond half 1 een flesje, want fruit had ie ook wat later gekregen. Ik wil wat gaan doen, maar weet niet wat.. Straks maar ff wandelen met Jayden en de honden. Zonnetje schijnt!