Hier ook als een bezetene bezig geweest in huis. De woonkamer weer tip top in orde, de badkamer van top tot teen geboent, de keuken. en nu alleen nog de wc. Maar ik denk dat ik dat vanavond wel ff doe Pfff.. veel te warm !
@ Ikheid: Wat heb je geshopt bij de H&M? @ Surf: Goed bezig geweest met schoonmaken. Die schoonmaakster zou ik idd ook klaar mee zijn. @ Kleintje: Jij ook al aan de boen geweest. Ik heb inmiddels het hardlopen voor vandaag weer achter de rug. Het viel me zwaar vandaag. Nu lekker 2 dagen rust...JOEPIE! En dan dus maandag weer.
Allemaal Truus de mieren hier, tuuterdetuut Ze waren mij idd vergeten te bellen.......meds liggen klaar bij de apotheek, geen idee wat. Ben blij als mn eigen dokter weer terug is.....
Lz die teen jaaa dat heeft Tara ook! Zag ik vlak na de geboorte meteen al was het eerste wat ik zei..."kijk die teen is van jouw"
Hhahhahaha, wat grappig, Ayla heeft ook net zo'n teen als Arco. De wijsteen zeg maar is bij hun allebei langer dan de grote teen...
Wat grappig die meiden (en Gerodi dan ook natuurlijk) hebben allemaal papa tenen LOL Van Tara ook dr wijsteen (heel leuk woord )
Mijn vriend heeft alleen een schoenmaat die zo groot is dat ik er nooit over mag praten dus hoop niet dat ze dat enigzins erft (-;
Gerodi heeft papa zn grote teen, maar ook een langere wijsteen!! Ze zeggen dat dat dominante mensen zijn ojee hahaha
Oh, ik heb altijd gehoord dat mensen met een lange wijsteen heel creatief zijn. Dat klopt bij Arco wel als ik het creatieve betrek op zijn gitaarspelen. Dominant klopt overigens niet bij Arco, van ons 2-en ben ik toch echt de dominante . Maar misschien dat ie op zijn werk wel helemaal opbloeit, hahahaha.
@surf: zo zo goed gepoetst!! @kleintje: ook al zo druk bezig geweest!! @mermaid: goed weer wezen rennen hier geen geerfde tenen geloof ik @lz: lekker dan dat ze je vergeten waren maar goed je krijgt de meds daar gaat het ff om
Mermaid: wat skinny jeans, gewone spijkerbroeken, 2 spijkerrokjes, truitjes, vestjes.. Maar ik houd niet alles hoor. Vaak vind ik veel dingen tegenvallen, dus maar xtra veel besteld. Goed zeg van dat hardlopen! LZ: nou fijn dat ze je vergeten! Kleintje: woow jij ook flink bezig geweest! Jayden heeft mijn tenen.. kleine dikke teentjes.. Hahaha! Zo, lekker ff gewandeld met manlief, Jayden en de honden. Manlief staat nu te koken. Jayden ligt op het speelkleed te w8en op zijn potje bruine bonen en de honden liggen in de tuin uit te hijgen. Vanavond lekker bankhangen en morgen vroeg op naar de nagelstudio.. Jullie nog plannen?
pfff...even wennen...Justin is vandaag een beetje van slag. hij heeft vanaf 11 uur al niet meer geslapen en heeft net al zijn 4e flesje gehad. Ben dit niet gewend van hem......
misschien kun je met dit mooie weer lekker een eindje gaan wandelen? Valt hij mogelijk in de wagen in slaap?