Ja vond het erg lief! Nu hadden we erop staan: Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt... Wat iedereen erg leuk vond aan onze kaart is dat we er geen gewicht en lengte op hadden gezet maar: Hij is zwaar genoeg en lang zat!
Das idd ook erg leuk en eens wat anders....was bij ons alleen niet zo van toepassing. justin was bij geboorte 48 cm en 2900 gram
Ik heb ook een tweede brief gekregen...Ben hem maar niet extra op gaan halen Oh nee , bij mij was het trouwens van de prenatal; maar dat was niet veel bijzonders...
Nee idd...prenatal vond ik ook niks aan. Moet zeggen dat deze felicitas doos al een stuk beter was als de eerste
Nee dat is waar...heb ik van tevoren eigenlijk niet bij stilgestaan dat dat natuurlijk ook zo zou kunnen zijn...Realiseer ik me nu pas; had ik mooi geen alternatie gehad
Mermaid: goed geslaagd meis! En lekker hoor een avondje voor jezelf! Hier: kaarsjes aan en manlief heeft net een dvd gehuurd, een erg spannende, dus die gaan we zo kijken.. Jayden ligt inmiddels op bed, dus het is lekker rustig hier. Morgen nog kraamvisite en 's ochtends gaan we eerst ff zwemmen met Jayden, ben zó benieuwd, en heb er echt zin in! Ik zal wel foto's maken.. Maandag starten met hardlopen, kei veel zin in! Dinsdag uitslag van mijn sollicitatie, ben zó benieuwd en ik hoop stiekem toch wel dat ik de job heb! Meiden, fijne avond allemaal en tot morgen! Misschien dat ik straks nog ff kom spieken, ligt eraan hoe lam ik ben Dikke koes!
@ Franka: Wat leuk dat je de stoel besteld hebt. @ Quschke: Nou da's ook stom dat je 2x die bon krijgt. Voor jou niet erg natuurlijk, maar van Felicitas wel dom. @ Ikheid: Ik ben echt benieuwd of je wordt aangenomen. Ik ga voor je duimen hoor. Leuk morgen zwemmen. Jayden zal het vast leuk vinden. En maandag beginnen met hardlopen. Ik vind het eigenlijk best leuk om te doen. Ik mag ook maandag weer.
Ha meiden! Hoe is het hier? Ben heel erg benieuwd hoe het met iedereen is! Ik heb een beetje terug proberen te lezen maar het is zoooo veel. Dusse... is er iemand die zin heeft om te updaten of hebben jullie gewoon zin om allemaal te vertellen hoe het is? dat lijkt me superleuk! Heb jullie wel een beetje gemist! (mijn man vroeg net 'ben jij ineens van je verslaving af, of hoe zit dat?' ) Ik las wel iets over dat Ann gaat verhuizen, wow! Is (een van de) huizen verkocht en waar ga je nu heen? En meiden die begonnen zijn met hardlopen, respect! Op hyves zag ik wat foto's, zo leuk dat alle kindjes al zo groot worden. even een update van hier: Wij zijn een weekje in NL op vakantie geweest in een oerdegelijke stacaravan, wat gezellig was maar eerlijk gezegd een beetje saai. Daarna een familieweekendje in Zeeland en daarna afgezakt naar zuid-frankrijk! Ben zo blij dat we de knoop hebben doorgehakt en gewoon zijn gegaan! De auto zat redelijk propvol (opel corsa'tje), maar je kon nog net genoeg ruimte maken om te slapen als je niet reed. We reden 's nachts en dus misten we de airco ook niet. Eva had zichzelf alleen HELEMAAL ondergekakt op de heenweg, een half uur voor we aankwamen... heerlijk. gelukkig waren we er toen bijna, want de hele maxi cosi was goor. Het kamperen ging heel goed. Eva vond het volgens mij heerlijk zoveel buiten! Jammer genoeg ben ik nog ziek geweest 2 dagen, overgeven enzo... Mijn voeding liep behoorlijk terug (ik kon amper vocht binnen houden en eten gign al helemaal niet, heb een paar dagen heel weinig gegeten, dus da's niet echt bevorderlijk...) Inmiddels lukt het alweer redelijk om dat weer wat op te krikken, al drinkt Eva me nu regelmatig 'leeg', wat eerst nóóit gebeurde. Mijn eerste menstruatie is ook alweer geweest, dus dat heeft er misschien ook mee te maken. Nou ja, nu zijn we nog een paar dagen met vrienden in Zeeland, mandag gaan we weer terug naar huis, dan hebben we ook wel lang genoeg uit een tas geleefd! Oh ja, Marijn, ik las dat Fiene thuis ineens niet meer doorslaapt. Wij zijn nog niet thuis, maar nu wel binnen ipv kamperen buiten en eva slaapt ook ineens niet meer door! Hoop echt dat ze het weer snel wel doet, want ik ben weer zo brak als wat... Komende dagen ben nik niet heel veel online omdat we op bezoek zijn, maar daarna vast wel weer! X Janne
@mermaid: lekker dat je zo goed geslaagd bent in utrecht!! alleen jammer dat je dan zoveel broeken aan hebt gehad en maar 1 leuke hebt gevonden. @Qschke: fijn dat het goed ging met justin en morris, toch wel lekker als ze omste beurt komen he @ikheid: ik duim voor je dat je aangenomen wordt hoor!! veel plezier met de film straks! @Qschke & franka: leuk die verhalen over het geboortekaartje. wij hadden een heel speels maar niet allerdaags verhaaltje er op gezet! kregen we ook hele leuke reacties op!! @franka: sorry geen ervaring met die stoel wij hebben ook een tripp trapp van stokke!! he janne ben je er weer?? hoe is het met je? en met eva natuurlijk??
@janne: klinkt als een gezellige vakantie! heerlijk hoor lekker kamperen, mijn man is daar niet zo van. ook super dat eva zo goed drinkt. alleen balen dat je zelf zo ziek bent geweest. verder klinkt het als of je heerlijke weken hebt gehad!! moet je al bijna weer werken? of heb je nog ff lekker??
meiden voor de gene die intresse hebben op rtl 8 is een babyserie over baby's die nog voor geboorte geopereerd moeten worden.
ohh en ik had trouwens weer wat veegjes bloed dus ik denk dat ik 1 deze dagen toch echt ongi ga worden
He Janne! Ik vroeg me al af wanneer je er weer zou zijn! Leuke vakantie gehad, zo te lezen. Jammer dat je ziek bent geweest. Hopelijk kun je je BV weer een beetje opkrikken.
Hey Janne ! welkom terug.. sorrie heb ook te veel gemist voor een update.. Ikheid; ik hoop voor je dat je aangenomen bent ! Pamsie; he.. toch wel jammer eigenlijk of niet ? Net heerlijk met mijn meisje in bad geweest. vind ze geweldig.. en ik ook..
ik ben vanmiddag ook met me meisje in bad geweest! ook hier is dat een groot feest beetje jammer wel! maar ergens weet ik dat het wel beter is! het is natuurlijk wel heel kort geleden dat ik van lotte bevallen ben.
Pamsie: Ja aan de ene kant heel jammer omdat het bij jullie natuurlijk moeilijker is. Maar wat je zegt, lichamelijk is het beter om een jaar te wachten zeggen ze. Maar goed, bloedverlies zegt niks. Had ik ook bij Justin en nu ligt er 8,5 kilo liefde te snurken Janneeeeeeeeeeee: We hebben je gemist !!! Welkom terug !! Wat apart he dat ze na het kamperen niet meer doorslapen. Waarschijnlijk moet ze gewoon weer even wennen en komt het snel weer terug hoor. Justin heeft nog steeds af en toe dat hij wakker wordt 's nachts, geen peil op te trekken. Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad ! Klinkt echt heerlijk. Maar fijn dat Eva pas op het einde alles onderpoepte ! Je had het maar gehad als je net onder weg was, bleh ! Zo net een uur m'n schoonvader aan de telefoon gehad. Hij is nogal handig met financiele zaken en hebben we nu wel even nodig ! Ik keek vanmorgen op m'n rekening en ik zag een bedrag staan, een teruggaaf van de belastingdienst over 2007. En zo'n hoog bedrag heb ik nog nooit gehad !! Dus ik dacht gelijk; dat klopt niet! M'n vriend uit bed gebeld (was bij m'n ouders) om bij de post te kijken maar daar zat alleen zo'n mededeling in dat ze gaan betalen. Dus werden we nog niet veel wijzer van. Dus hem even geraadpleegd over wat we nu moeten doen, dus hij heeft geadviseerd om een aparte spaarrekening te openen waar we dit opzetten voor het geval dat het een fout is en ze het terug willen. Aan de andere kant heb ik nog een schuld over uit ons eigen bedrijf die ik nog moet aflossen maar ja als ik dat daarvoor gebruik en de belastingdienst wil het terug dan heb ik een probleem. En nu weet ik nog niet zo goed wat te doen. Aan de ene kant wil ik alles uitgezocht hebben want als het niet klopt wil ik het wel gelijk weten maar aan de andere kant als we stilzitten en niks doen en er komt uiteindelijk een definitieve aanslag is het gewoon van ons en kunnen we mooi gebruiken als we een nieuw huis willen. Kortom: goed bericht maar durf er niet blij mee te zijn
@mirjam: ja dat is altijd wel lekker mits ze het goed doen want hier lopen ze ook moeilijk te doen. je kan met de belastingdienst wel heel makkelijk regelingen treffen over terugbetalen dus je zou het wel in de schuld van jullie bedrijf kunnen steken en dan als de belastingdienst het toch terug zou vragen een regeling treffen.
@ Mirjam, ik zou het toch wel even uit zoeken voor je je rijk rekent. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik iets krijg van de BD en het later net zo hard weer terug moet betalen! En daar wordt je helemaal niet blij van! Maar als blijkt dat het terecht is.... FEESTJE!!! Wij hebben ook een financieel meevallertje gekregen. Tenminste, we hebben te horen gekregen dat we geld terugkrijgen van een overlijdensverzekering die gekoppeld was aan onze oude hypotheek en daar hadden we niet op gerekend. We hebben het geld nog niet, maar als het goed is krijgen we het wel. Kunnen we gelijk het laatste stukje lening van de auto mee afbetalen en nog wat leuke dingen mee doen. Sorry, heb verder niet echt bijgelezen van twee dagen.
Da's altijd lekker Caro !! ja ik ben ook bang om me rijk te rekenen.. heb net een toprekening geopend bij de ing om zolang ik het heb zoveel mogelijk rente te trekken en pas als het definitief is gaan we beslissen hoe en wat. Maar het is ook allemaal zo vaag ik was toen vennoot en dat bedrijf is natuurlijk gestopt maar de cijfers zijn nog niet definitief dus allemaal vaag vaag ...... naja als het wel zo is zijn we erg blij maar doen we er niks mee tenzij we een nieuw huis willen..
Rustig vanavond Heb trouwens vandaag foto's van de kids laten maken. Stond zo'n fotograaf bij de Supercoop dat je voor 2,50 foto's kan laten maken. Demi wilde natuurlijk eerst niet maar kwam toch los later en Justin keek elke keer geirriteerd als de fotografe wat 'leuks' deed om hem te laten lachen en spuugde me halverwege onder waardoor ik naar zure melk stonk maar ik heb op de camera zelf wat foto's gezien en die waren wonder boven wonder heel leuk. Nu is zo'n hele set 99 euro, vind ik wel erg duur maar weet niet of ik me in kan houden.. aan de andere kant kan ik beter nu maar 2 of 3 foto's nemen en volgend jaar weer enz enz ... dan heb je veel verschillende. Weet iemand hoe dat gaat ?? Krijg je ze op een computer te zien of echt afgedrukt al ?? En krijg je ze dan gelijk mee, lijkt me niet toch want wat je niet koop daar zitten hun dan mee ... naja de 19e kan ik ze bekijken enkiezen en dan maar proberen in te houden tot 23 sep, dan is m'n vriend jarig en lijkt me wel een leuk verjaardagscadeau.