uhm ja ze mogen 3 uur max in de mc ik denk dat het voor 1 keertje niet uitmaakt ik ben er nooit zo moeilijk in
nee hoor, teminste mij niet. ik vind het wel leuk om te doen en sinds die doorstart lukt het stemmen hier wel gewoon goed en snel. als je het leuk vind wil ik wel op jullie kids stemmen hoor! dan moet je maar even de link hier plaatsen. leuk ann dat je ook naar de meeting komt. ff kijken uit me hoofd komen: Ladyz Gerodi Tm Thobias weet niet of Noa mee gaat Mermaid Ayla Emmetje Tim en geloof dat emma ook mee gaat Mirjam Justin weet niet of Demi mee gaat Cm Noa weet niet of Lukas mee gaat Ann Tara Pamsie Lotte Janne Eva Ingrid Milan weet niet of Julian mee gaat wonder elin weet niet of seeger mee gaat en ik geloof ook Kris Sanne Marijn Fiene verder weet ik het niet
helaas ik niet.. moet werken en kreeg hem niet geruild.. Moet nu eigenlijk ook gaan werken... duss tot morgen w.s. allemaal !
@ Kris, hij had het echt heel benauwd. Als hij inademde hoorde je een soort piep in zijn ademhaling. En ook wel veel hoesten, maar dat hebben die kleintjes toch al wel snel. Als jij zelf astmatisch bent is het wel goed om het in de gaten te houden. Als je denkt dat ze echt teveel hoest of als je piepende adem hoort, zou ik voor de zekerheid langs de huisarts gaan. @ Ikheid. Hij heeft zon voorzetkamer, dus een doorzichtige buis met een mondkapje ervoor. Ik denk dat hij als hij 6 is wel over zou mogen gaan op rechtstreeks de puf in zijn mond sprayen ipv in een voorzetkamer. Zou wel een stuk makkelijker zijn, want nu zit ik vaak met zon mega apparaat in mijn tas (of in zijn rugzakje naar school) en anders kun je gewoon standaard een puffertje in zijn en mijn tas doen. Ik smeer Lukas twee keer per dag in met een hele vette vaseline-achtige crème. Verder heb ik nog drie andere hormonale cremes die ik alleen gebruik als ik het met de gewone crème echt niet weg krijg. Eéntje is voor zijn lichaam, ééntje voor zijn vingers en ééntje voor zijn oogjes. @ LZ, ja hij heeft één keer een hele heftige astma aanval gehad, toen is hij ook opgenomen geweest in het ziekenhuis. Hij kreeg toen pretnison en moest elk uur aan een soort vernevelaar. Was echt heel eng. Gelukkig mocht ik bij hem slapen, maar s nachts gingen om de haverklap de plakkertjes van zijn hartslag en zuurstofgehalte los, dus gingen alle alarmbellen steeds af. Maar dat kwam gewoon omdat hij een ontzettende zwetende draaikont is in bed. Hopelijk heb je nog even de tijd gevonden om een dutje te doen vanochtend! @ Wonder, jippie, huizen kijken in La Hollanda! Waar zoek je in de buurt? Wel lekker vooruitzicht voor je! @ Kris, ik denk dat jij in het vliegtuig genoeg afleiding hebt aan Sanne om je niet druk te hoeven maken om jezelf! Heb jij een draagdoek? Ik vond het namelijk erg prettig om Noa in de draagdoek te hebben tijdens de vlucht (kan alleen niet tijdens stijgen en landen, omdat ze dan in de gordel moet die aan jouw eigen gordel vast zit). Dan heb je namelijk zelf ook je handen vrij en hoef je ze niet heel de tijd zo omhoog te hijsen. @ Marijn, he wat vervelend dat je vriend nog steeds zo ziek is. Hopen dat Fiene niet hetzelfde krijgt! Ik vind het wel knap hoe geduldig je hem verzorgt hoor! Ik kan er nooit zo goed tegen als manlief ziek is. Dan is het net een klein kind en irriteer ik me helemaal dood aan hem! @ Pamsie, hahaha, dat had ik een paar dagen geleden dus precies hetzelfde! Ook een poepbroek tot onder de oksels en een waterballet van de douchekop die los schoot! En Noa had ook nog stiekem in haar bedje geplast toen ik haar daar even snel neer had gelegd! Wat een bende dan he! @ Ikheid, niks om je voor te schamen hoor! Wij hebben het twee weken geleden weer voor het eerst gedaan. Nou het was drie keer niks. Deed vreselijk pijn dus. Van de week nog een poging gedaan, maar weer hetzelfde. Dus nu toch nog maar eventjes wachten. Baal er wel van. Bij Lukas genas het veel sneller, maar ja, heb nu natuurlijk ook wel een flinke ravage van onder gehad.
Nou, mijn plannen voor vandaag zijn plotseling veranderd. Mijn ouders belden nog een keer om te vragen of ik Lukas wilde komen ophalen ipv dat ze hem thuis kwamen brengen, omdat mijn vader zich niet zo goed voelde. Dus ben ik hem gaan halen van de camping (uur heen en uur terug). Ben net thuis. Heb hier een heel moe en chagerijnig mannetje op de bank zitten. Heb Monsters en co maar even opgezet voor hem.
@Pampsie ow wat erg zo'n waterballet gelukkig is alles weer schoon maar op zo'n moment kun je flink balen. Vooral als het poepdrama eigenlijk voorkomen had kunnen worden als die luier goed zat @Ikheid hier eigenlijk helemaal geen last gehad van onderkantje had wel 6 hechtingen binnen en buiten en na 5 weken al weer aan de slag zonder problemen @CM voelt Lukas zich wel weer wat beter nu? En jeetje 2 uur rijden kan me voorstellen dat even moet bijkomen
jeetje, arme lukas die zal wel heel moe zijn. hopelijk doet het voor de tv hangen hem goed!! en ik denk dat je ouders ook wel blij zijn dat hij weer naar huis is die zullen ook wel moe zijn. maar ff knuffelen zal hem ook wel goed doe denk ik. hij zal zijn mama ook vast wel gemist hebben
Even tussendoor: marijn: ja hij zit echt bij z'n lies. Je hebt die plooi van de lies zelf zeg maar en dan heeft hij er rechts nog 1 naast en links niet. Beter toch maar even naar laten kijken dan?
ja zo'n waterballet is altijd heel leuk, maar alles blinkt wel weer dat is dan weer een voordeel. maar op dat moment werd ik echt gek!!
@ Ikheid: Wat goed dat je het lopen hebt volgehouden. Best pittig inderdaad hè, maar je zal zijn dat je volgende Week maandag ineens best makkelijk 2x 3 min kan lopen. Hahaha, die Jayden, lachen als mama doet alsof ze schrikt. Wat fijn dat jullie weer gesexd hebben. @ Caro: Wat fijn dat Noa nu zo goed uit een flesje drinkt. Is toch weer een zorg minder. @ Wonder: Nog leuke huizen bekeken? @ Frankrijk: We hebben inmiddels besloten dat we s nachts gaan rijden. We vertrekken dan na Aylas laatste fles, ze slaapt dan altijd super en in de mc slaapt zo sowieso altijd heerlijk, dus ik denk dat het wel goed gaat komen. We moeten zo tussen de 800 à 900 km rijden . @ Pamsie: Oh lekker balen is dat. Nou ja, hoef je iig niet meer te dweilen boven, haha. @ meeting: Ik, als meeting-organisator , ga iedereen zo direct nog even een pb sturen met alle info erin.
Caro: dus toch zo'n doorzichtig ding ja.. Ik ken ze. Wat een rotzooi moet dat geven die vaseline. Niet dan? Uhm.. ben de rest ff kwijt. Fijn dat ik niet de enige ben die sinds maanden weer sex heeft gehad.. en dat ook dat niet zonder problemen of pijn ging.
Wat goed al die hardlopers hiero. Ik heb me eindelijk weer een beetje verzorgd vandaag na een week drukte van het verhuizen en mini 24/7 in de weer. Heerlijk mn leuke kleren aan nagels gelakt etc voel me meteen lekker. Btw heb een foto van een gedeelte van het huis. Als alles klaar is post ik meer. Is zo lekker hier en enorm veel ruimte zo anders dan hiervoor. Tara's kamer wordt een plaatje!
Nou, Ann, dat ziet er leuk uit! Lekker ruim ook! Ben benieuwd naar Tara d'r kamertje. Als die af is, willen we uiteraard ook wel een fotootje hoor!
@ Ikheid, nee dat valt wel mee. Het is creme die best snel intrekt. Het is geen pure vaseline, maar vaseline is wel één van de bestandsdelen (zeg je dat zo?). Soms als hij echt heeeel erg last heeft, bijvoorbeeld toen we in Tunesië waren, dan smeer ik hem 's avonds voor het slapen gaan wel eens in met pure vaseline. Dat is dan wel echt een vette kliederzooi! Maar hij kan ook erg slecht tegen zonnebrandcreme, daar krijgt hij ook snel weer huidirritatie van, dus in de zomer heeft hij daar vaak last van.
meiden ik ga me klaar maken voor vanavond!! lekker met me zusjes naar de musical missn dat ik er later op de avond nog ben en anders tot morgen