Klote belasting! Ik kreeg ook een brief binnen of ik ff 1140 euro wil betalen. Ik goed na gekeken, blijkt dat ze met de cijfers van 2010 hebben gerekend ipv die van 2009! Dus onze boekhouder heeft bezwaar ingediend.. Vandaag weer een brief gehad dat de betaling uitgesteld is totdat er een ei is gelegd over het bezwaarschrift. Zucht! Quschke: wat een klote situatie! En wat een geld hè!? TM en Caro: jullie ook al..
Mermaid; thanks voor de tarieven.. ! Quschke .. balen i.d. zeg Hier een kind dat vanmiddag perfect geslapen heeft en nu dus absoluut niet wil Had haar er al weer uitgehaald, maar uit bed wil ze ook niets. Niet in de box, niet knuffelen, niet in de wipstoel, dus maar weer terug in bed.. waar ze nu ligt te krijsen.. ik laat haar maar even.. weet het ook niet meer..
Vervelend zeg! Hier heeft Jayden dus de hele middag NIET geslapen. Na de fles van 16.00 uur is ie gaan slapen tot 19.30 uur. Toen maar meteen wat groente gegeven en nu ligt ie op het speelkleed.. Even wat tijd uitzingen, want nu alweer een papfles is te snel. Laat Sanne dan maar idd ff krijsen, hoe moeilijk en frustrerend dat ook is, wellicht valt ze dadelijk vanzelf in slaap. Succes ermee Kris!
Marijn, wat fijn dat er verbetering aan lijkt te komen! Pamsie, thanks voor de uitleg! Kan me voorstellen dat het ff spannend is of je lijf het gaat regelen. Quschke, wat heeft je man dat hij thuis zit? By the way, jij bent ergens mee gaan kletsen toen ik op vakantie was denk ik, dusse..: hoi! Ann, zielig altijd he die prikjes! Wat een groterd! Voed je trouwens nog steeds zelf? ID: ik heb er geen voor Eva, volgens mij hoeft het binnen Europa niet voor die kleintjes. Kris, succes met Sanne die even niet wil... Belastindienst: ARGH! Leuke foto's voorbij zien komen! @hier: beetje druk dagje gehad, maar wel oke. We zijn nog steeds in huis aan het rommelen. De woonkamer gaan we nog een beetje omgooien (maar die piano is zo zwaar... dus staat nog steeds zoals altijd) en de keuken ook omdat we een droger gaan kopen en de inrichting van de keuken echt debiel is: de woningstichting heeft leuk de combiketel aan de verkeerde kant gehangen waardoor je witgoed er gewoon niet goed in past :x Nou ja, de keuken is en blijft lelijk, maar ws komt er wel wát verbetering... Eva slaapt truowens zo heerlijk thuis, echt genieten! Behalve dat drinken 's nachts, ben benieuwd wat deze nacht brengt...
nou 10 x hush little baby zingen.. hand op haar voorhoofd.. en ze is zowaar stil ( even afkloppen.. ) gaan vriendje lief en ik op de bank met een glaasje wijn. Ik heb tenslotte weekeinde !! Iedereen fijne avond !
Ladies !!! Zo best lastig uit je hoofd. Ik lees altijd bij op m'n telefoon en dan als de comp aanstaat reageer ik hier maar dan ben ik de helft al weer vergeten.. Belastingdienst: Ja echt een stelletje sufferds daar zeg. Al hoop ik stiekem dat mijn onverwachtse teruggaaf geen foutje was 8) En al is het een fout van hun mogen ze het niet zomaar terugvragen. Tenminste na een bepaalde tijd niet meer Quschke: Echt oneerlijk dat fietsers beschermd zijn he! Zeker als het duidelijk hun schuld is in zo'n geval... kan me voorstellen dat je goeie humeur ver te zoeken is. Knuf !! Meeting: aaaaaaaaaaahh ik ben steeds meer nerveus haha het wordt wel mooi weer, dan kunnen we toch ook buiten zitten evt ?? heb al even opgezocht waar het is. Morgen komen m'n so oppassen, voor het eerst een hele dag. En ik ben door m'n proeftijd heeeeeen, jeeeeeeeeeeeeeeee. Ben door de manager overladen met complimentjes terwijl ze van de 4 weken dat ik daar zit zij er maar 1 is geweest. Altijd fijn, al kan ik er slecht tegen haha ik wordt er altijd helemaal verlegen van. Naja ik ben blij dus Zo nu even online shoppen. We hebben voor onszelf een budget gesteld om te shoppen en dan moeten we gelijk klaar zijn tot aan de winter zeg maar. Dus even online kijken of er iets leuks te vinden is. Sowieso bij H&M voor Demi & Justin, 10% korting nu !
Dus nog steeds bezig met het huisje aan het re-stylen?! Leuk hoor! En dat is idd niet handig dat die ketel daar hangt! Is dat ding niet te verplaatsen zodat je daar wel je witgoed kwijtkan? Dus toch een droger? Is wel fijn nu met Eva denk ik hè? Ik kan 'm nu echt niet missen hoor.. Oké, als het echt lekker weer is wil ik nog weleens wat buiten te drogen hangen, maar ik kies toch vaak voor de luie manier; alles in de droger en drogen maar! 8) Hopelijk gaat het komende nacht goed! Wel fijn dat het overdag met slapen zo goed gaat! Dan heb je ook ff lekker je handen vrij.. Fijne avond! X
Oh ja Ann !!! Fijn zeg dat Tara zo goed groeit ! Ik denk dat we Tara en Justin maar moeten koppelen, als die dan later kindjes krijgen kunnen ze een reuzenvolk beginnen
Wat goed door je proeftijd heen! (Ik had niet anders verwacht hoor..) Je was vol lof over je werk en collega's en je had het er erg naar je zin! Fijn idee dat zij er ook zo over denken! H&M.. kijk ook eens op Bonprix, Otto, Wehkamp. Daar kan je nu ook shoppen in de uitverkoop!
Hahaha gelukkig ben jij niet de enige zenuwerd! Lekker shoppen, leuk! Slim, ff met budget, weet je waar je je aan te buiten kan gaan. En gefeliciteerd van je werk!!
Ja, in de winter gaat het drogen altijd al slecht, en nu met de extra was van Eva.. het is een stuk minder dan in de kraamtijd, maar dan nog is het veel extra. Dus die droger gaat er komen, fijn!! Restylen is op zich leuk, maar ik word er atlijd erg onrustig van, wil het senl af enzo... En op de nieuwe babykamer zeg maar wil ik eigenlijk de kozijnen verven, maar dat is zo'n K-werk, dus eigenlijk wil ikj het niet, maar het is wel mooier... nou ja, je kunt ook bezig blijven zeg maar, dat is altijd jammer Hoe is het met Jayden en zijn maagzuur enzo? Helpt het een beetje dat hij nu bijvoeding krijgt? Dat was toch daarvoor?
1,5 week voor de bevalling heeft hij zware longontsteking gehad en 2 weken na bevalling heeft hij 2 klaplongen gehad. Enne... ook hallo! Zit idd nog niet zo lheel lang hier, ben nog altijd iedereen aan het verkennen...
Grrrrrrrrrrrrr :x Ben ik alles in m'n shoppingbag aan het gooien voor de kids wat ik leuk vind. Krijg je (net als mermaid pas toch?) bij het bestellen pas te zien dat het begin oktober komt.. Heb alles wat niet op voorraad was eruit gehaald. Wil gaan bestellen en vlak voordat ik op voltooien klik denk ik verrek die 10% korting is er niet vanaf. Staat er heel sneaky in die folder van H&M, amper te lezen, de kortingscode maar nu kan ik niet meer terug om die code in te voeren. Alleen door opnieuw te beginnen, nou steek die spullen dan maar in je ................ :x Zo nu maar ergens anders kijken
Tjonge, da's ook niet mis zeg! Wel spannende tijd dan misschien, zo net rond je bevalling?! En doe rustig aan, komt vanzelf Meiden, ik duik lekker mijn bed in, heb prikogen, en aangezien ik niet met wallen op de meeting wil komen... (mwuahaha) Daaaaaaaag!
ff een vraag: Tomas is sinds vandaag helemaal over op flesvoeding. Het gaat heel goed; alleen poepen gebeurd nu wat minder vaak, maar dat mocht heb ik begrepen bij flesvoeding. Nu is het alleen zo dat zijn schema anders aan het worden is: op borst en op fles/borst was het 8.00 -12.00 -16.00 en 19.00 (bij benadering). Ik merk dat hij nu op de fles veel minder vaak drinkt. Zoals vandaag: 8.30 - 12.30 - 16.30....Zijn 4de fles dus nog niet, maar hij ligt zo lekker te slapen....Ik heb Tomas nog nooit wakker gemaakt voor een voeding maar als hij zo gaat eten zoals vandaag heeft hij maar 3 voedingen (210+7)...Iemand hier advies in/ ervaring mee?
Lastig Franka, Justin heeft ook een totaal ander ritme dan bij de bv. Naja toen had hij dus helemaal geen ritme Maar ik zou hem dan rond half 9 wakker gemaakt hebben, dan zit er 4 uur tussen. En kijken hoe laat hij morgen komt. Denk dat 3 flesjes wel wat weinig zijn. Aan de andere kant als je wacht tot hij zelf komt slaapt hij morgen misschien wel weer uit Justin krijgt 7-11-15-19 een fles van 210+7 en soms als hij 's nachts wakker wordt nog 1. Dus hij zit gemiddeld op 920 ml per dan en soms 1120 maar dat was niet erg zeiden ze op het cb. het ligt er ook een beetje aan wat je zelf wil. Ik vind het fijn als Justin rond 0630/0700 z'n eerste fles krijgt zodat we op tijd op het kdv zijn en als hij dan rond 1900 z'n laatste heeft gaat hij braaf tegen 8en slapen...