April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja dat vond ik zelf ook al. Ik zie natuurlijk ook dat ie weer flink is bijgekomen, maar iedereen die hem ziet zegt: poh wat is hij een bolletje aan het worden.
    Mehja...kan ik me nu wel druk om maken. Eerst dinsdag maar eens afwachten.

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    mijn bolletje:p

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach joh, mensen moeten altijd wat te zeggen hebben. Beter dat ze nu wat lekkere spekkies hebben, dan hebben ze straks genoeg om te verbranden als ze gaan kruipen.

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Och wat een schatje ! En wat een leuk t-shirt :D

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @qschke: wat een leuke foto!! en ik vind het wel mee vallen hoor!!

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha.. de hond ligt naast me te dromen... in zijn slaap te blaffen en te grommen.. doet hij alleen als hij slaapt heb hem wakker nog nooit horen grommen en nog maar een keer of 2 horen blaffen.. wat een lekker ding is het toch ook..

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Heb je je Lodger Shelter nog verkocht via MP, of heb je toch maar besloten 'm te houden voor van de winter?

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja het t-shirtje vind ik ook super. Zit ook wel een speciale gedachte achter. Dat hebben we gekregen van de familie van de man die naast mijn man in het ziekenhuis lag. Daar hebben we samen 1,5 week door gebracht en ze wilden ons op die manier bedanken!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ach, wat een moppie!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ah, wat een lekker ventje!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Noa woog vorige keer (twee weken geleden) 5725 met 63 cm!

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    haha komt lotte aan:p die woog vorige keer (4 weken geleden) 4530 gram en was 54,5 cm lang!!
    dus jullie hebben reuzen vergeleken bij Lotte
    maar goed wij zijn dus makkelijk te herkennen op de meeting ik ben met inimini:p

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een slanke kindjes allemaal. Hahaha, heel wat anders dan Ayla, da's echt zo'n klein proppie :D. Nou lekker hoor, ik houd van baby's met spekkies!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat een leuke foto's!!!
    Hier geen dieet, dat hou ik nl niet vol....... Ik eet 's ochtend 2 boetrhammen met vlokken waardoor ik de hele dag niet zo'n zin meer heb om te snoepen.

Kris: gooi het er maar uit hoor, het lijkt mij ook erg onplezierig (netjes he hahaha) als je gewoon weer alles wil doen......

Hier 6,5 kg en 62,5 lang. Gemiddeld volgens mij.
    Hij is de box zat, dus we gaan even iets anders bedenken...

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ladyz: zo zo gerodi is ook een flinkerd:p

16. smile17

smile17 Niet meer actief

@Pamsie en hoe was de musical?

@Mermaid respect wat ben jij goed bezig met rennen!

@Ikheid ik zou ook bij de 210 blijven hoor wat een ontzin als hij nou boven de lijnen uitvliegt maar hij zit er netjes tussen en krijgt maar 4 flessen lijkt me echt niet teveel.

@Janne wat een schat Eva.

@Geld hier dacht ik nog een beetje over te houden deze maand moet de auto ineens weg voor een beurt voor de vakantie wil me man dat nog. Tja zat even niet in de planning minimaal 220 euro.

@Quschke jeetje dat kunnen ze toch niet maken de BD echt balen. En wat belachelijk dat die stomme fietser zo beschermd en is jij naar je centen kan fluiten
    Wat een lieverd die Justin en zo'n "bolletje" is het toch niet

@TM ook al gedoe met de BD bahhh!

@Mirjam gefeliciteerd heb je nu een jaar contract? En complimentjes zijn altijd leuk zeker van je baas

Jaja gisteren was eindelijk zover Noëlle heeft voor het eerst in haar ledikantje geslapen. Ben nu van plan haar overdag in het ledikant te laten slapen en de nacht nog lekker bij mama in de wieg. En over 2 weken (als het matrasje terug moet naar mijn shoonzus) zal ze toch ook de nachten in haar eigen kamertje door moet brengen. Pfff heb het er maar zwaar mee

Noëlle heeft trouwens ontdekt dat ze zelf haar speentje terug kan doen in haar mond. Overdag deed ze het al steeds uit haar mond vasthouden en er dan weer in maar nu ook slapen met speen naast haar en toen ik binnenkwam zat het speentje weer in haar mond

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @smile: ja wat stom heb niet eens meer vertelt hoe de musical was.
    maar in elk geval hij was echt heel leuk. kan hem echt aanraden heb in tijden niet zo gelachen!!:D
    plus je krijgt een goodiebag t.w.v. 60 euro:D altijd leuk natuurlijk.

het komt vast wel goed met het slapen. het is even wennen. maar gewoon stap voor stap. zo had ik Lotte nog heel lang beneden liggen in de kinderwagenbak. maar nu ze in haar bedje slaapt gaat het allemaal stukken beter ook qua ritme!!!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    smile: ging jij nou ook mee naar de meeting??

19. smile17

smile17 Niet meer actief

nee ik ga niet mee was hier een hele tijd niet geweest en die tijd is de meeting geregeld. Had trouwens ook niet gekund want heb zaterdag een vrijgezellenfeest.
    Hopelijk bevalt het jullie heel goed en komt er snel weer een meeting. Zou jullie namelijk graag eens ontmoeten

Inderdaad het slapen zal vast wel wennen maar het is weer zo'n stap ;)

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Om even binnenvliegen:

ikheid: zou het idd bij die 210 houden hoor. Justin krijgt hetzelfde op de fruit en groente hapjes na en die is veel 'dikker' vonden ze hier geen probleem.

Zo nu weer aan het werk :D

Deel Deze Pagina