April-mama's 2010 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Trotsemama1, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: thanks!! ik denk dat ik me er ook maar aan ga wagen:p

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

het kindje is van mij zus!hihi ze is 13 april uitgerekent:p:p

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, wat leuk! Gefeliciteerd! Hihihi, ik was van Noa ook 13 april uitgerekend! ;)

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lang niet geweest, maar het is hier erg druk. Mijn man is op kamp met zijn werk en op mijn werk is het ook spits in de vakantie. Veel werken dus, Elisa naar de gastouder of mijn moeder, huishouden, studie. Druk druk druk.

Even kijken wat ik nog weet...

Marijn beterschap met je vriend! Hopelijk knapt hij snel op!

Quschke, CM en TM balen van die dikke rekeningen zeg! Wij hadden de auto laatst kapot, ook een rekening van 4500 euro :$

Mirjam fijn dat je door je proeftijd heen bent! En erg leuk al die complimentjes!
    Spannend naar de ha met Justin zijn heupjes. Hopelijk is het niks ernstigs.

Kris wat balen van je lijf! Ik hoop voor je dat het heel snel opknapt!

Ikheid wat een tegenstrijdige dingen kunnen de cb's zeggen hè. Gewoon die 210 blijven geven hoor als je denkt dat hij dat nodig heeft!

Janne, wij koken elke dag de flesjes nog uit. Wordt wel eens vergeten moet ik toegeven.
    Wat een leuke foto van Eva! Echt een heel ander gezichtje van in het begin. Mooie meid hoor!

Quschke mooie foto! Knap mannetje zeg!

TM leuk dat je tante wordt, gefeliciteerd!

Hier een meid die niet helemaal fit is. Ze heeft wat verhoging, 1 rode wang, diarree. Duidt een beetje op tandjes, maar ze heeft er al 2 en verder zie ik nergens nog wat.
    Zwerven jullie kindjes ook het hele bed door? Elisa slaapt heel goed door, alleen wordt ze nu elke ochtend vroeg wakker omdat ze overdwars, op de kop of klem in bed ligt. Ze slaapt in een slaapzak en ik stop haar strak in. Jullie nog tips om haar niet alle hoeken van het bed te laten zien?

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Gisteravond oude vakantie-foto`s gekeken van 10 jaar terug omdat we toen ook naar portugal zijn geweest ongeveer waar we nu ook heen gaan.. man wat was ik toen slank !! En toen vond ik dat helemaal niet.. maar dat scheelt echt een kilo of 10 als het niet meer is..
    het was niet echt goed voor mijn zelfbeeld.. ha ha..

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey Ka, nee sorrie geen tips. Hier een keurige slaapster.. ze ligt meestal nog zoals ze lag toen ze in slaap viel

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Lukas deed dat ook altijd. Op een gegeven moment legde ik hem om zijn middel vast met een opgevouwen doek. Dus Lukas in slaapzak in bed, doek opgevouwen tot een strook van ca. 10 cm. en die over zijn middel heen leggen en strak instoppen aan de zijkanten van het bed. Tegenwoordig zullen ze dat wel weer afraden, maar destijds werd het met aangeraden en het werkte wel.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hmm, ja, die oude foto's vermijd ik ook liever!!! :(

Grrr, 4 seconden...

9. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Kris, vakantiefoto's van vroeger, nee daar word je niet altijd blij van haha. Maar je bent nu ook moeder he, dan mag dat! Ik vind het ook wel wat hebben hoor, ik ben nu een stuk zachter, niet meer zo botterig en veel mensen zeggen dat ik er nu een stuk vrouwelijker uitzie...of zeggen ze dat om me te pleasen...

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jee, vriendinnetje belde net om te zeggen dat ze zwanger is, nu 7 weken, dus ook ergens maart/april uitgerekend, leuk leuk!

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ka ik heb een slaapzak met touwtjes er aan die bind ik vast aan de spijlen
    zo kan hij en niet op zijn buik draaien en niet door zijn bed zwerven

12. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ka, ik kan je ook niet helpen, sorry. mijn meiske ligt nog in haar wiegje, past nog net, maar er is geen ruimte om te draaien of te rollen...haha!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: misschien kan je de onderkant van de slaapzak onder het matras vouwen. Zo doet mijn nichtje het ook bij haar zoontje en dat werkt goed.

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM dank je voor de tip! Kan het altijd overdag eens proberen.

Marijn, ik hoor het hier ook ja. Ik heb altijd veel gesport en had een heel gespierd lichaam. Weeg nu ongeveer hetzelfde als toen, maar ik hoor nu ook dat ik een veel vrouwelijker lichaam heb.

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid dank je! Ik heb nog wel een grotere slaapzak in de kast liggen, die wat langer is. Kan dat geen kwaad als ze rollen? Of kan ze daarmee niet omrollen?

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik heb zin in wat lekkers! Het liefst iets van chocolade. Dus ik dacht: ik bel Arco even, die is nu toch in de winkel. Dus ik bellen, hoor ik hier in huis zijn mobiel afgaan. BALEN! Hij heeft 'm niet meegenomen :(. Dusssss....geen lekkers voor mij. Echt jammer zeg! Maar goed, wel weer beter voor de lijn.

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ka geen tips helaas daarvoor.

Tara is ook uit dr doen. Gisteren prikjes gehad en vandaag heel huilerig en wil alleen in de box slapen.

Ff jullie mening nodig (-;

Word over drie weken 30...Ja...echt waar het is zover...
    Nu geef ik een feestje en nodig veel vrienden en familie uit.
    Zo komen natuurlijk ook mn beste vriendinnetjes en ook mensen van vroeger.

Daar zit dus een vriendin bij die een van mijn beste vriendinnetjes niet zo leuk vind.
    Zouden jullie daar rekening mee houden want ik zelf vind het heel leuk dat zowel die ene als die andere komt.

Misschien een tip? Of gewoon denken prima zo...Mijn feestje en we zijn inmiddels allemaal bijna dertig dus niet kinderachtig doen (-;

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier kijk ik net wel graag naar vakantie foto's van 10 jaar geleden. Toen was ik een stuk flinker!
    Voor de zwanger schap was ik echt trots om mijn lijf....en nu hang ik er tussen is. Niet meer zo zwaar als 10 jaar geleden, maar lang niet meer zo slank/gespierd als vorig jaar om deze tijd.

Hier ook geen ervaring met dansend kind in bed. Sinds we slaapzak gebruiken ligt hij nog altijd netjes in bed waar het hoort!

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Precies! Het is jou feest en ze komen voor jou!
    Wij hebben hier hetzelfde met de doop: schoonmoeder is al 20 jaar uitelkaar met echte vader van mijn man. 2 broers van mijn man kunnen het niet vinden met hun vader. Schoonmoeder is tot dec getrouwd geweest met man, die ik beschouw als mijn schoonvader. Dinsdag is ze opnieuw getrouwd. Dus op de doop komen allemaal mensen die elkaar eigenlijk niet kunnen uitstaan. Maar wij hebben zoiets van: Tis justins doop.....wij nodigen uit wie wij er graag bij willen hebben. En ze zoeken het maar onderling uit!;)

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow ook moeilijk! Maar denk dat je inderdaad gelijk hebt met zulke dingen moet je aan jezelf denken...Zit te twijfelen of ik moet zeggen tegen de een dat de ander komt met het risico dat er een misschien dan niet komt...

Deel Deze Pagina